فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سوالات متداول در مورد حق بیمه عمر

۱-   آیا جریمه ای برای بیمه گذار در صورت تاخیر در پرداخت حق بیمه در نظر گرفته می شود؟

این سوال یکی از سوالاتی است که همه مشتریان بیمه عمر در زمان خرید این بیمه نامه، از کارشناس بیمه می پرسند. لازم به ذکر است که برای تاخیر در پرداخت حق بیمه، جریمه ای در نظر گرفته نمی شود ولی نکته بسیار مهم این است که با توجه به این که اندوخته بیمه نامه باید پاسخگوی هزینه های شرکت بیمه گر نیز باشد حال زمانی که بیمه گذار، حق بیمه را دیر پرداخت کند، شرکت بیمه گر، ابتدا بیمه نامه را به حالت تعلیق درآورده و براساس قانون، از سوددهی بیمه عمر برای بیمه گذار کم می کند.

۲-   برای پرداخت اقساط حق بیمه معوق چه باید کرد؟

گاهی اوقات فرد بیمه گذار به دلیل مشکلاتی به صورت ناخواسته، پرداخت اقساط بیمه نامه را به تعویق می اندازد برای مثال بیماری و… . در این زمان ابتدا شما به عنوان فرد بیمه گذار باید ابتدا به نمایندگی بیمه عمر خود و یا شعبی از این نمایندگی که بیمه نامه را صادر می کنند مراجعه کرده و گواهی پزشکی را تکمیل کنید. پس از آن، کلیه اقساط معوق تا تاریخ فعلی را  پرداخت نمایید.

تماس سریع بیمه عمر

۳-   در صورت اتمام اوراق دفترچه اقساط، چگونه می توان دفترچه جدید تهیه نمود؟

مسلما در طول مدت زمان اعتبار بیمه نامه عمر، دفترچه اقساط تمام شده و باید دفترچه جدید صادر گردد. در این زمان به ۳ روش می توان عمل نمود:

–       مراجعه به نمایندگی بیمه عمر

–       مراجعه به شعب دیگر این نمایندگی در سراسر کشور

–       مراجعه به سایت نمایندگی بیمه عمر و دریافت دفترچه اقساط از طریق سایت

۴-   اگر بیمه نامه و یا دفترچه اقساط گم شوند، بیمه گذار چه باید بکند؟

این مشکل ممکن است برای هر فرد بیمه گذار رخ بدهد لذا دانستن راه حل، مفید خواهد بود. در این زمان شما باید کارت شناسایی و کلیه مدارکی که برای صدور مجدد بیمه نامه و دفترچه اقساط لازم است را با خود به نمایندگی بیمه برده و مجددا درخواست بیمه نامه و دفترچه اقساط نمایید.

سوالات متداول در مورد حق بیمه عمر
سوالات متداول در مورد حق بیمه عمر

۵-   اگر اقساط پرداختی شما در سامانه شرکت بیمه گر ثبت نشده باشد، راه حل چیست؟

به شما توصیه می کنیم که با هر بار پرداخت حق بیمه، رسید را برای روز مبادا و چنین مواقعی که اقساط پرداختی در سامانه ثبت نشده است، نگه دارید. در این زمان شما با ارائه رسیدها به واحد مالی شرکت بیمه گر، می توانید مشکل را رفع کنید.

۶-   اگر اشتباها یک قسط دوبار واریز شده و یا جابجایی در پرداخت رخ داده چه باید کرد؟

در این حالت نیز همانند مورد قبل شما باید رسید پرداختی را به واحد مالی شرکت بیمه گر نشان دهید تا موضوع حل شود

منبع : سوالات متداول در مورد حق بیمه عمر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.