فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سوالات متداول در مورد پوشش های تکمیلی بیمه عمر

۱-   در چه صورت، همراه با بیمه عمر، بیمه درمان تکمیلی نیز ارائه می شود؟

 یکی از طرح های تشویق برای ترغیب مردم به خرید بیمه عمر، استفاده از خدمات درمان تکمیلی SOS است. بیمه SOS ، بخشی از هزینه های جراحی و بستری شدن در ایران یا خارج از کشور را بر طبق مبلغ تعیین شده توسط نمایندگی بیمه، به بیمه شونده، پرداخت می کند. حال برای این که شما در کنار بیمه عمر، از خدمات درمان تکمیلی نیز بهره مند شوید، یک حداقل سرمایه در نظر گرفته شده است. به این معنا که افرادی که سرمایه بالاتر از ۲ میلیون تومان در بیمه عمر دارند، می توانند از خدمات درمان تکمیلی SOS بهره مند گردند.

تماس سریع بیمه عمر

۲-   کارت های درمان تکمیلی SOS را چگونه می توان دریافت نمود؟

این کارت ها توسط بیمه مرکزی چاپ شده و به تمامی شرکت ها و نمایندگی های بیمه در کشور ارائه می شود. حال زمانی که یک بیمه شونده شرایط دریافت این کارت را متناسب با آنچه در سوال قبل گفته شده، داشته باشد، می تواند به نمایندگی بیمه یا شعب آن در نقاط مختلف کشور مراجعه نموده و این کارت را دریافت کند.

۳-   پوشش های تکمیلی بیمه عمر شامل چه مواردی هستند؟

همان گونه که می دانید یکی از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در بیمه عمر در برابرر سایر سرمایه گذاری ها، حمایت هایی است که از فرد بیمه شونده در شرایط نامساعد به عمل می آورد. در این راستا، پوشش های اضافی و تکمیلی بیمه عمر را به ۳ دسته کلی تقسیم می کنیم:

–       بیماری های تحت پوشش

این پوشش بیمه عمر افراد بین ۶۰-۱۲ سال را در برابر ۵ بیماری شامل سکته مغزی، سکته قلبی، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن و جراحی قلب باز، بیمه می کند حداکثر میزان سرمایه این پوشش، معادل ۲۵ میلیون تومان است. در صورتی که فرد بیمه شونده در بازه سنی نام برده به یکی از این ۵ بیماری مبتلا گردد، شرکت بیمه گر، این پوشش بیمه را براساس جدولی که ضمیمه بیمه نامه شده و صرف نظر از هزینه های بیمارستان، به بیمه شونده پرداخت می کند.

–       پوشش بیمه تکمیلی ناشی از حوادث

در صورتی که بیمه شونده در اثر حادثه ای فوت شودف سرمایه او بر طبق خدمات این پوشش، تا چندین برابر افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است که این پوشش بیمه عمر به افراد ۷۰-۱۲ سال تعلق می گیرد.

–       معافیت از پرداخت حق بیمه

اگر فرد بیمه شونده به طور کامل و همیشگی از کار افتاده شود، شرکت بیمه گر موظف است که تمام حق بیمه عمر و سرمایه گذاری را تا پایان زمان قید شده در قرارداد، پرداخت نماید. این پوشش بیمه عمر برای افرادی است که در بازه سنی ۶۰-۱۵ سال قرار دارند.

منبع : سوالات متداول در مورد پوشش های تکمیلی بیمه عمر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.