فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

چطور به ایده های بازاریابی محتوای سئو با گوگل آنالیتیکز پی ببریم؟

در اینجا از زبان درک ادماند به شرح چگونگی استفاده از دیتای وبمستر تولز یا Google Search Console برای مطلع شدن از اهداف بازاریابی محتوا به جهت بیشتر دیده شدن در موتور جستجو می پردازیم.

اولین باری که وبمستر تولز_اکنون به Google Search Console معروف است_ منتشر شد، من در رابطه با ارزش آن دقیق تر شدم. زمان سختی را سپری کردم تا سایت مپ های XML را خریداری کنم، زیرا یک ابزار ضروری برای کارشناس سئو بود. نتایج مربوط به کلمات کلیدی نیز اصلا به آنچه در ابزارهای گزارش وبسایت بود، نزدیک نبود.
همه ما می دانیم که وبمستر تولز به طور شگرفی با شروع سال جدید شکوفا شد.یکی از نکات کلیدی آن پلت فرمی بود که به امری ضروری در داشبورد Search Analytics تبدیل شد.  ادامه مطلب ...

سئو و بهینه سازی سایت رضا گراف

سئو و بهینه سازی سایت رضا گراف توسط شرکت فست سئو به اتمام رسید. سایت رضا گراف یکی از بهترین سایت های طراحی بنر در ایران می باشد که با مدیریت آقای رضا فرهانی توانسته کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام دهد. این سایت زمانی که به فست سئو سپرده شد توسط شرکتی دیگر فعالیت های بلک هت بر روی آن انجام شده یود در نتیجه ما مجبور شدیم ابتدا تغییراتی اساسی در سایت اعمال کنیم و در مرحله اول ساختار سایت را بهبود ببخشیم و در مرحله بعد سراغ سئو سایت برویم. در حال حاضر این سایت با کلمه طراحی بنر در رتبه پنجم و با کلمه بنر در رتبه نهم و با کلمه طراحی کاور آهنگ در رتبه یکم و با کلمه هدر سایت نیز در رتبه یکم قرار گرفته است و امیدواریم تا با آموزش هایی که مدیریت سایت از ما خواهند گرفت بتوانند علاوه بر ثبات بیشتر نتایج حاصل را بهبود بخشند.

سیٔو و بهینه سازی سایت رضا گراف

منبع: سئو و بهینه سازی سایت رضا گراف

نرم افزار تحت وب جای کلمه

سایت جای کلمه

جای کلمه نرم افزار قدرتمند تحت وب است که به منظور مانیتورینگ و بررسی کلمات کلیدی در گوگل و برای اولین بار در ایران ساخته شده است. جای کلمه با همکاری فست سئو و شرکت آذین وب در سال ۱۳۹۴ متولد شد. بدون شک ما نرم افزاری تخصصی و کارآمد ساخته ایم که تغییر بزرگی در سئو ایجاد خواهد کرد.

از نرم افزار جای کلمه استفاده کنید تا:

  • موقعیت کلمه کلیدی دامنه مورد نظرتان را در گوگل مشاهده نمایید
    در سئو و بهینه سازی به کار خود سرعت ببخشید
    به بالاترین رتبه در نتیجه جستجو برسید. 
ادامه مطلب ...

سئو و بهینه سازی سایت ترجمه سریع

سیٔو و بهینه سازی سایت ترجمه سریع

سئو و بهینه سازی سایت ترجمه سریع توسط تیم تخصصی فست سئو به پایان کار خود نزدیک شده است. سایت ترجمه سریع یکی از سایت های زیر مجموعه فست سئو می باشد و در زمینه ترجمهمتون تخصصی در ایران فعالیت دارد. به دلیل تعداد پروژه های زیاد زمان کمی به این سایت تخصص داده شد اما باز با این حال نتیجه ای که برای مرحله اول کار در نظر گرفته بودیم به خوبی پیاده سازی شد و در حال حاضر این سایت با کلمه ترجمه سریع (که از کلمات پر جستجو توسط دانشجویان می باشد) در رتبه یک گوگل و با کلمه ترجمه دانشجویی در رتبه هفتم و با کلمه انواع ترجمه در رتبه پنجم قرار دارد. در مرحله اول تمام اهداف ما برآورده شد. ما نیاز به استخدام مترجم نیز داشتیم که با قرار دادن فرم مناسب و تبلیغات خوب توانستیم تا مترجمان خوبی را در این مدت جذب کنیم. شایان ذکر است که کار بابت ترجمه سریع به این سرعت به اتمام نمی رسد و هدف ما این است تا این سایت هم در حوزه خودش مانند فست سئو به یک سایت بدون رقیب تبدیل شود.


منبع: سئو و بهینه سازی سایت ترجمه سریع

اضافه شدن گزارش خطای AMP به Google Search Console

گزارشی جدید به وبمستر تولز گوگل یا همان Google Search Console زیر تب Search Appearance برای گزارش خطای AMP اضافه شد. گوگل اعلام کرد برای ناشران اخبار که توسعه دهنده AMP هستند، بخشی در وبمستر تولز جهت گزارش خطا اضافه کرده است.(در صفحات موبایل سرعت یافته)
از AMP برای بارگذاری هرچه سریعتر صفحات وبسایت استفاده می شود که بسیاری از عواملی را که کاربران حین بازدید از وبسایت احتیاج به دانلود دارند، کم می کند. AMP به عنوان یک پروتکل برای گوگل، توییتر و بسیاری دیگر از سازمانها و ناشران محسوب می شود. ماه آینده گوگل AMP را برای نتایج جستجو در موبایل نیز منتشر می کند.
گوگل به منظور کمک به سئو و وبمسترها، صفحات وب سایت بدون خطای AMP را توسعه داده و گزارش این خطا را در Google Search Console یا وبمستر تولز برای ناشران AMP طراحی کرده است. گوگل اظهار داشت که ” این خطا یک منظر کلی از موقعیت سایت شما را گزارش می کند و سپس به شما این اجازه را می دهد که به طور دقیق به انواع خطاهای خاص و URLها پی ببرید… این روند به شما کمک می کند تا به سرعت، رایج ترین مشکلات را بیابید، بنابراین می توانید در اجرای AMP سایتتان آن را درج نمایید. (تنها به ترفندهای استفاده شده در قالب ها یا پلاگین استفاده شده برای این صفحات نیاز است).
در اینجا می توانید تصویری از گزارش را مشاهده نمایید: