فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سئو سایت پشتیبان مالکیت برند تجاری شما


با کسب و بهره گیری از سئو موفق و بهینه سازی سایت هدف تبدیل نام تجاری خود به یک کمپانی موفق را می توانید محقق سازید. سئو سایت شما در این راه در چند گام می تواندکمک کند. سئو سایت سبب می شود که سایت شما در لیست اول موتورهای جستجو قرار گیرد. به این حالت مخاطبان زیادی به سوی سایت شما وارد خواهد شد علت ایجاد ترافیک زیاد و دست یابی به کاربران زیاد تنها به دلیل ایجاد اعتماد سازی و درک تخصصی در مطالب و تصاویر به کار رفته در سایت است و این روش سبب می شود کاربران پایدار و همیشگی برای شما بمانند. سئو سایت با روش های متعددی از جمله بلاگینگ و ارسال به لینک های مرتبط با مطالب داخل سایت می تواند سبب افزایش کاربران سایت شما شده و این عمل باعث اعتباردهی مطالب و مخاطبان بیشتر به سمت شما شود. یکی از بخش های مهم در سئو سایت استفاده از کلمه کلیدی مناسب با توجه به موضوع سایت با تکرار مناسب می باشد که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

کلمه کلیدی نقش اصلی در سئو سایت

از جمله ارکان اصلی در سئو سایت انتخاب کلمه کلیدی مناسب می باشد. کلمات کلیدی و کلید واژه های مناسب هر سایت با توجه به موضوع علاوه بر تاثیر مستقیم بر روی سئو سبب می شود نام برند تجاری شما به شکل کارآمدی محبوبیت پیدا کند. کلمه کلیدی باید علاوه بر این که به شکل ماهرانه ای در متن و محتوای داخل سایت تکرار شود باید این کلمه نشانه ای از ویژگی برند تجاری شما باشد و برای کاربر تداعی کننده نام شما گردد. ایجاد محتوا با ماندگاری و کیفیت بالا و به شکل تخصصی از جمله ویژگی های اصلی است که سئو کاران حرفه ای باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. ایجاد محتوای نو و به شکل تخصصی و بدون تکرار سبب می گردد نقش موثری در بالا بردن جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو ایفا کند و این کار نیز از تنها از طریق یک تیم سئو حرفه ای امکان پذیر خواهد بود.

منبع: سئو سایت پشتیبان مالکیت برند تجاری شما


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

فست سئو یعنی استراتژی، نظم و صبر

به نظرتان سئو یا همان بهینه سازی سایت آسان است؟
بدون شک سئو و بهینه سازی سایت راهی است ناهموار و پر از فراز و نشیب های تغییراتی که نیازمند استراتژی های هوشمندانه می باشد. برخلاف تصور عامه، لازمه سئو گنجینه انبوهی از دانش و وقف تمام تمرکز و زمان است، زیرا یکی از شغل هایی است که به طور وحشتناک سریعی رو به تغییر و توسعه است.
در همه جای دنیا و در همه مشاغل و صنعت ها همواره افراد، موسسات و یا شرکت هایی بوده اند که بی اصول و یا روش هایی غیر قانونی داشته اند. اما برای این که از این کلک ها و اصول بدون برنامه برخی از شرکت هایی با خدمات سئو در امان باشید چیست؟ خوب دقت کنید زیرا این توصیه، شاید بتواند شما و تجارتتان را نجات دهد : پیشنهاد ما قبل از سپردن پروژه خود به متخصص سئو این است که ابتدا در مورد اینکه سئوی واقعی چیست در اینترنت جستجو کنید! خودتان از همان گوگلی که می خواهید در آن رتبه اول داشته باشید بپرسید! حتما این کار را انجام دهید تا زمانی که شروع می کنید به تماس گرفتن با شرکت های سئو سایت گوناگون با سردرگمی مواجه نشوید.

فست سئو یعنی استراتژی نظم صبر

این آمادگی را داشته باشید که هر فرد یک ایده متفاوت و شاید عجیب داشته باشد! حتما راجع به سئو سایت غیر قانونی و سئوی کلاه سیاه چندین مقاله بخوانید. نگذارید خودتان تجارت خود را نابود کنید. قبل از آنکه اعتماد کنید به هزینه های بسیار کمی که برای انجام بهینه سازی وب سایت شما گفته می شود شک کنید و کمی به این سوال فکر کنید: آیا انتظار دارید با سرمایه گذاری بزرگ و درآمد میلیونی که دارید با هزینه کم جهت سئو ، تجارت خود را میلیاردی سازید؟ تامل راجع به پاسخ این سوال را می گذاریم به عهده خودتان.

اگر به کلمات کلیدی مناسب برای سایتتان فکر می کنید شاید برایتان سوال ایجاد شده باشد که سئو سایت کلمات تک کلمه ای دشوارتر است یا چند کلمه ای؟ این امر تنها به رقابتی بودن کلمه بستگی داشته و اصول ثابتی برای همه کلمات ندارد. برای مثال سئوی کلید واژه طراحی بنر دشوار تر از کلمه بنر است و یا بالعکس بهینه سازی کلمه کود سخت تر از کلمه کود آهن می باشد. اگر سایتی با کلمه انگلیسی مثلا پنل اس ام اس دارید و فکر می کنید که این کلید واژه شاید به خوبی پنل پیامک که معادل فارسی آن است نباشد با کارشناس سئو که مشورت کنید متوجه می شوید که اشتباه تصور می کردید. زیرا کلمه پنل اس ام اس به علت جستجوی بالاتر و رقابت بیشتری که دارد گزینه بهتری است.

فست سئو یعنی استراتژی نظم صبر

فست سئو یعنی استراتژی نظم صبر

رقابتی بودن حوزه ها نیز امر بسیار مهمی در سئو است. برای مثال سایت تور با کلمه ای پر رقابت مانند تور ترکیه و یا سایت مختص طراحی سایت از پر رقابت ترین حوزه ها در ایران می باشند. از جهتی دیگر برخی حوزه ها هستند که شاید به نظر برخی زیاد پر رقابت نرسند اما تنها با آنالیز و تحلیل تخصصی باید این موضوع را تشخیص داد. مثلا سایت ترجمه و یا پایان نامه و دشوارترین کلمات کلیدی مانند پایان نامه ارشد جزو سایت هایی هستند که رقبای بسیاری دارند و نسبت به سایت هایی مانند تور و طراحی سایت رقبای کمتر دارند. زمان بندی برای انجام پروژه های سئو به پارامترهای متعددی بستگی دارد. برای مثال ما برای سایت seo انگلیسی که متعلق به فست سئو است، دو سال زمان تخمین زده ایم و همانطور که پیش تر ذکر کردیم، سئو نیازمند صبر است. برای آن که به نتیجه ایده آل برسید باید صبر پیشه کنید.

سئو آسان نیست و نخواهد بود. راضی و وفادار نگه داشتن مشتریان نیازمند دانش قوی، عشق به کار مشتری است چون پیشرفت شما پیشرفت ماست

نویسنده : مهرنوش فلاحی


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

علت اهمیت بهینه سازی سایت

علت اهمیت بهینه سازی سایت چیست؟ باید دید چرا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو مفید است. در زیر به برخی موارد و علت اهمیت بهینه سازی می پردازیم : برتری وب سایت شما و قرار گرفتن در صفحات اول موتورهای جستجو سبب خواهد شد که افراد زیادی از سایت شما بازدید کرده و استفاده کنند. تقریبا حدود نود و یک درصد از کاربران اینترنتی از موتورهای جستجو بهره می گیرند. طبق تحقیقاتی که در کشور انگلیس انجام شده است روزانه حدود دویست و پنجاه میلیون سرچ در این کشور صورت می گیرد. تقریبا حجم عظیمی حدود 73% از معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو انجام می گیرد. حدود پنج و سه بیلیون سایت در جهان برای کسب در آمد با هم رقابت می کنند اما در حقیقت تنها تعدادی اندکی از سایت ها به صفحه اول خواهند رسید بنابراین بهینه سازی سایت آن هم به شکل حرفه ای و با تکنیک های درست و به روز دنیا تنها راه حل شما برای پیروزی در این رقابت می باشد. استفاده از سئو کاران حرفه ای می تواند شما را در رتبه های اول موتورهای جستجو قرار دهد.

اهمیت بهینه سازی سایت برای افراد مختلف 

ادامه مطلب ...

بهینه سازی سایت با کلمات کلیدی

برای اینکه بتوانیم مهارتهای‬ تحقیق کلیدواژه ای خود را ارتقا دهیم باید بپرسیم چرا؟ ‬افرادی که درک عمیقی از کلیدواژه ها پیدا میکنند‬ نه تنها نقطه نظر کاربران را می‌فهمند‬ بلکه مزایای آن برای کسب و کار را‫ نیز در می یابند‬‬‬‬. وقتی که میپرسید چرا بازار به این شکل است؟‬چرا مردم از این واژه ها استفاده میکنند؟‬ مبینید که وقتی به دنبال‬ مفاهیمی برای درک بازار هستید‬ میتوانید مهارتهایی که برای دریافت رنکینگ در وب سایت به‬ کار میروند را توسعه ببخشید.‬ هر چه بیشتر واژه ها را‬درک کنید، بهتر قادر خواهید بود ‬آنها را پیشبینی کرده و در‬ راستای کسب و کارتان به کارشان ببرید.

درک ‫بهینه سازی سایت با کلمات کلیدی

‬با درک افت و خیزهای منحنی و چگونگی شکل‬ یافتن آن ها میتوانید رویدادهای صنعتی ‬فشار بازار یا رویدادهای کاری ‬را پیشبینی کرده و برایشان برنامه ریزی نمایید‬ و با درک چگونگی پیشبینی و درک آنها‬ از کامپیوتر خود فراتر رفته و‬ وارد درکی از جهان میشوید.‬ بهترین تحقیقهای کلیدواژه ای را من زمانی که با فروشنده ها‬ صحبت میکردم انجام دادم‬ . فروشنده ها ارتباط مستقیمی با مشتری ها دارند‬ و وقتی که من داده هایی به آنها ارائه کردم‬ توانستم تحقیق کلیدواژه ای خود را گسترش بدم‬ و شما شگفت زده میشوید از ایده هایی‬ که میتوانید از فروشنده ها دریافت کنید.‬ آنها میدانند که چرا مردم از‫ واژه های خاصی استفاده میکنند‬ و چرا در این زمان به خریدش میپردازند.‬ آنها میتوانند مفاهیمی فراتر از ‬بهینه سازی وب سایت برای دریافت‬ رنکینگ را در اختیارتان قرار دهند.‬ به کمک آنها شما میتوانید زبان مشتری ها را بیاموزید‬ و وقتی که شما زبان مشتری را بیاموزید‬ قادر خواهید بود ارتباط خود را‬ توسط واژه صحیح با آنها برقرار نمایید،‬ بنابراین به نیروهای خارجی توجه کنید، ‬به تقویم بازاریابی شرکت نگاهی بیندازید‬ و به رویدادها و نمایشگاه ها بروید‬ و هر چیزی که نیت مشخصی‬ را نمایان سازد را پیدا کنید‬ .شاید یک متخصص در شرکت شما‬ بتواند به چرای شما پاسخ دهد.‬ انتظارات و نوع درخواستها را بررسی کنید‬ و علت رخ داد آنها را جویا شوید.‬ همانطور که می‌بینید هر چه بیشتر‬ بپرسید ، مفاهیم بیشتری پیدا میکنید


منبع: بهینه سازی سایت با کلمات کلیدی


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

درک ساختار سایت در سئو سایت

پس از پیاده سازی‬ کلیدواژه ها در وب سایت‬ باید ساختار صفحه ای که‬ قصد داریم داشته باشیم و چگونگی‬ رسیدگی به آن را درک کنیم.‬ ساختار صفحه برای موتورهای جستجو در سئو نیز اهمیت دارد.‬ وقتی آنها کد را دانلود میکنند، کد را بر اساس‬ ساختاری که در برنامه نویسی ظاهر میشود تحلیل میکنند.‬ وقتی ما در مسیردهی وب سایت کار میکنیم‬ در کد نمایش می یابد و‬ موتورهای جستجو به راحتی آن را میبینند،‬ بنابراین وقتی که ما در مورد‬ اضافه کردن کلیدواژه ها صحبت میکنیم‬ چیزی که میخواهیم بررسی کنیم‬ این است که مطمئن شویم‬ از واژه های با معنا برای جستجوی مردم استفاده کنیم‬ که به صورتی واضح و قابل درک باشد.‬ هدر ها مانند سرتیتر هستند‬ و مانند روزنامه یک سرتیتر‬ بزرگ دارند و بعد از آن‬ چندین سرتیتر کوچک هم اندازه در زیر آن قرار دارد‬ .ما میتوانیم سایز این سرتیتر ها‬ را تعیین کنیم و این مهم است‬ که h1‬ برای سرتیتر اصلی، h2‬ برای زیرهدر ، h3 برای‬ هدرهای کوچک و غیره در نظر گرفته شود. H1، h2 و h3 هدرهای نمونه هستند.


ساختار سایت در سئو سایت با فوتر 

ادامه مطلب ...