فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو سال ۱۳۹۶ را تبریک می گوید

فست سئو سال 1396 را تبریک می گوید

فست سئو برای شما آرزو می کند:
امیدواریم سال ۱۳۹۶۶ به شما یک شانس و فرصت طلایی دیگر، انگیزه ای برای حرکت و سلامتی و تندرستی بدهد تا به اهداف بزرگترتان برسید و در راه موفقیت قدم بردارید.
طبق رسم همیشگی تیم فست سئو، لحظه تحویل سال پست جدید را منتشر می کنیم تا بدانید حتی در این لحظه مهم نیز در کنار شما هستیم.
 این تعطیلات و تجدید طبیعت فرصت و بهانه خوبی برای مطالعه و افزایش علم و آگاهی است. جهت یادگیری برترین مقالات آموزشی سئو و بهینه سازی سایت می توانید به گنجیبنه مقالات فست سئو سر بزنید، از مقالات آموزش سئو گرفته تا آموزش بازاریابی، اخبار سئو و آشنایی با نرم افزارهای سئو.
با ما همیشه بالا باشید چرا که شما به همان بالا بالاها تعلق دارید. در آخر خوب است نگاهی اجمالی به آنچه در سال ۱۳۹۵۵ بر فست سئو بیندازیم: آنچه در سال ۱۳۹۵ بر فست سئو گذشت
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
 یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

http://www.aparat.com/v/UOrDR

سئو محلی در سال ۲۰۱۷ ؛ تحولات چشمگیری در راه است

اگر پیگیر سئو و تحولات آن باشید به خوبی می‌دانید که هیچ ثباتی در قوانین سئو وجود ندارد و هر لحظه باید منتظر یک تغییر جدید بود؛ خصوصا مقوله سئو محلی که همیشه پرچالش بوده  است و به دلیل ارتباط مستقیمی که با فعالیت‌های تجاری دارد اهمیت بیش‌تری نیز دارد. انجام عملیات سئو محلی هم به خودی خود حساس است وزمانی که سخن از رنکینگ و رتبه بندی به میان می‌آید سئو محلی اولین چیزی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.
همچون گذشته فست سئو در کنار شما است تا آخرین تغییرات سئو محلی در سال ۲۰۱۷ را  به اطلاع شما برساند. به نظر می‌رسد تحولاتت  چشمگیری در راه است…

تغییرات سئو محلی در سال ۲۰۱۷ 

ادامه مطلب ...

۳ تصور غلط درباره سئو در جهان

شاید سئو هنوز هم در برخی از کشور‌های جهان سوم ناشناخته باشد و هنوز هم بعضی برای استفاده از آن مقاومت از خود نشان دهند اما در بسیاری از کشور‌های توسعه یافته سئو در  کنار برنامه نویسی یکی از مشاغل پیشتاز و برتر است. ایالات متحده آمریکا بهترین سئوکاران را پرورش می‌دهدد و تمام استراتژی‌های سئو هم از دل همین کشور خارج می‌شود.

بر اساس تحقیقات شیکاگو و بوستون دو شهر سئو پرست آمریکا هستند و مردم استقبال متفاوتی از روند بهینه سازی وب برای بهبود کسب وکار خود دارند. حتی طبق اطلاعات شبکه اجتماعی لینکدین سئو به عنوان یکی از مشاغل سخت، پرفشار و با ساعات کاری فشرده معرفی شده است که انعطاف پذیری کمی دارد که باعث شده است سئو ارزان وجود نداشته باشد.
با وجود تمام این تغییر رویکرد‌ها باز هم هستند کسانی که تصورات غلط و عجیب و غریبی درباره سئو دارند. برخی سئو را شغلی مرده می‌دانند  کهه به تاریخ پیوسته است، یا این که بر اساس آمار فینیکس در ایالت آریزونا آمریکا به عنوان یکی از پیشرو ترین ایالت‌ها در نرخ توسعه و پیشرفتت مهد سئو شناخته شده است و برخی فکر می‌کنند یا باید اهل آریزونا بود یا سئو را کنار گذاشت!  تمام این تصورات غلط و منسوخ درباره سئو در جهان را در مطلب امروز پوشش دادیم و به بررسی آن پرداخته ایم. با ما باشید.

تصورات غلط و منسوخ درباره سئو

خداحافظی با سئو و ثبت آن در خاطره‌ها!
مطابق با نمودار‌های آماری آمریکا بازار اشتغال در این کشور تنها ۱٫۳ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سئو در بازه زمانی مشخص و مشابه رشد ۲ درصدی داشته است و کارشناسان معتقدند اهمیت سئو چنان است که رشد مشاغل مرتبط با آن به صورت سالانه در آمریکا ۵ برابر می‌شود.
بازار سئو مشتری سابق را ندارد
این تصور که سئو منسوخ می‌شود و بازار آن کساد شده است از بنیان اشتباه است. همیشه برای مهاجرت شغلی به سئو فرصت هست و این عرصه برای همه فرصت فعالیت را خلق کرده است. اما بد نیست بدانید که در برخی ازماه‌های سال سئو اهمیت بیش تری پیدا می‌کنند. مثلا ماه ژانویه اوج فعالیت سئوکاران است و هر چه به عقب برگردیم به ترتیب از رونق بازار سئو در طول سال کاسته می‎‎شود. با این حال کم ترین نرخ اشتغال برای کسب وکار مرتبط با سئو ۱۳٫۲ درصد ثبت شده است.
سئو مخصوص شهر‌های بزرگ و خاص است
باید این حقیقت را پذیرفت که تکنولوژی قابل تحدید و مرزبندی نیست و سئو از گوشه گوشه دنیا می‌تواند جوشش داشته باشد. بنابراین به  جای اینن تصورات غلط و منسوخ درباره سئو که حتما باید در شهر‌های بزرگ و توسعه یافته انجام شود بهتر است در فعالیت تجاری آنلاین خود تجدید نظرر کنید.

تبلیغات موبایلی گام بعدی در دیجیتال مارکتینگ

مدت زیادی از زمانی که گوگل اولین بار روی محتوا ویدیویی در سئو تاکید کرد می‌گذرد. حال این ابزار جادویی و جذاب تبدیل به یکی از ملزومات دیجیتال مارکتینگ شده است و بازار تبلیغات ویدیویی پر تب و تاب است. تبلیغات ویدیویی در دیجیتال مارکتینگ در سراسر وب  متداول شدد تا بازاریابی خیلی موثر تر از قبل جهت جذب مشتری صورت گیرد. از وقتی هم که موبایل تا این حد وارد شریان زندگی انسان‌ها شد همه چیز حتیی تبلیغات هم موبایلی شد. امروزه کاربران ترجیح می‌دهند همه چیز یا در موبایل باشد یا کلا نباشد.
 بازاریابان تا کنون به خوبی فهمیده اند که میان کاربر و موبایل چه پیوندی برقرار است. این روز‌ها اولین چیزی که به محض بیدار شدن می‌بینیم موبایل است و با خداحافظی از موبایل شب‌ها به خواب می‌رویم. از این رو رویکرد جدیدی در دیجیتال مارکتینگ تحت عنوان تبلیغات موبایلی ایجاد شد تا کاربران همزمان با استفاده دائمی خود از موبایل تحت تاثیر شیوه‌های بازاریابی  نوین قرار گیرند. اما این که این شیوه تبلیغاتی شامل چه مراحلیی  است و چه طور باید انجام شود را در ادامه می‌خوانید.

معرفی تبلیغات موبایلی در دیجیتال مارکتینگ 

ادامه مطلب ...

عوامل موثر در افزایش نرخ فرار سایت – کاربران را از خود فراری ندهید!

برخی از وب سایت‌ها نه تنها کاربری را به خود جذب نمی‌کنند بلکه آن‌ها را بیش تر فراری می‌دهند. احساس رضایت کاربر از حضور در یک سایت مهم ترین چیزی است که هر مدیر وب سایتی به دنبال آن می‌گردد. هیچ چیز بدون رضایتمندی و حس خوشایند بازدیدکننده محقق نخواهد شد. وب سایتی هم که بازدید نداشته باشد در واقع فلج شده است و هیچ چیز نمی‌تواند جز کاربر آن را سر پا نگه دارد. همین کاربر محوری باعث شد تا پارامتر اساسی نرخ فرار از سایت (bounce rate) به عنوان بخشی از آمار‌های حیاتی یک وب سایت معرفی شود.
اگرچه اغلب مدیران وب سایت‌ها با این مهم آشنا هستند اما از عوامل موثر در افزایش نرخ فرار سایت آگاهی ندارند. بسیاری از کار‌هایی که با خوش خیالی و در جهت بهبود رتبه وب سایت خود انجام می‌دهید می‌تواند از همین عوامل  افزایش نرخ رتبه سایت باشد. پس لازم است با تک تک آن‌ها آشناا  شوید و حداقل خودتان باعث فرار کاربر نشوید!

ادامه مطلب ...