فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بهینه سازی سایت و بازاریابی با موتورهای جستجو

بازاریابی با موتورهای جستجو یا به زبان لاتین Search Engine Marketing نمونه ای از بازاریابی اینترنتی تحت عنوان سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در مورد انتخاب وب سایت هایی که اصولا از طریق آنها تبلیغات ارائه می دهید، و میزان نمایش دهی آنها در صفحات موتورهای جستجو، راهنمایی ارائه می دهند.
روش بازاریابی با موتورهای جستجو، ایجاد سایت هایی می باشد که در سایت های موتور جستجو مانند گوگل، در رده های بالا قرار گیرند. موتورهای جستجوی زیادی، راهکارهای برای اشخاص و شرکت های دارای تبلیغات ارائه کرده اند که معروف ترین آنها، استفاده از موضوعاتی در سایت است، که در زمان جستجو، نتیجه ای دقیقا برابر با سایت شما ارائه داده شود. برای این فرآیند لازم است که بر محتوا و مضامین سایت های تبلیغاتی خود، دقت و تمرکز کافی داشته باشیم.

  ادامه مطلب ...

رفتار کاربران چه تاثیراتی در نتایج گوگل دارد؟

نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار
گوگل یک الگوریتم جستجوی جدید را معرفی کرد با توجه به رفتار کاربران در گوگل نتایج جستجو را فراهم می کند. الگوریتم مرغ مگس خوار نام الگوریتم جستجوی جدیدی است که گوگل از آن استفاده می کند که به گفته ی گوگل نتایج بهتری در جستجو خواهد داشت.
شاید تا به حال دو الگوریتم دیگر که الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن می باشند را شنیده باشید. این دو، الگوریتم های ضد اسپم گوگل هستند اماالگوریتم مرغ مگس خوار یک الگوریتم ضد اسپم گوگل نیست.. علت نامگذاری Hummingbird یا مرغ مگس خوار بعلت دقت و سرعت آن می باشد و جهت تمرکز روی معانی کلمات طراحی شده است.
نحوه کارالگوریتم مرغ مگس خوار، تطبیق بهتر معانی کلمات با نتایج جستجو می باشد و نتایج بهتری را بر اساس خواسته کاربر با توجه به معنی و مفهوم در نتایج جستجو به نمایش می گذارد.

  ادامه مطلب ...

بهینه سازی سایت و بازاریابی با شبکه های اجتماعی

امروزه گرایش بازاریابی اینترنتی، بیشتر به سمت ناحیه شبکه های اجتماعی سوق دارد. از این رو مفهومی با نام بازاریابی با شبکه های اجتماعی و یا به زبان لاتین Social Media Marketing در میان بازاریابان رونق یافته است. بازاریابی شبکه های اجتماعی، فرآیندی است که از طریق وب سایت ها و یا جلب توجه در شبکه های اجتماعی، به بازاریابی می پردازد. برنامه ی بازاریابی شبکه های اجتماعی، معمولا در اصل تلاش برای ایجاد محتوایی جذاب برای جلب توجه افراد و تشویق خوانندگان برای اشتراک گذاری آن درون شبکه های اجتماعی می باشد.

  ادامه مطلب ...

چرا همه باید به HTTP 2 منتقل شوند

شخصی از سوی گوگل اعلام کرد که گوگل بات GoogleBot به زودی از HTTP 2 پشتیبانی خواهد کرد. پاتریک استاکس روزنامه نویس توضیح داده است که جریان از چه قرار است و برای کارشناسان سئو و بهینه سازی سایت چه فایده ای دارد.
زمانی که بری اسکوارتز یک تصویری از Hangout مرکزی وب مستر گوگل کپی کرده بود که در آن جان مولز گفته بود که تا آخر سال جاری یا اوایل سال آینده گوگل بات از HTTP 2 حمایت می کند، یک بی سامانی پیش بینی می کردم. اما بر عکس برای سئو خوب شد. شما احتمالا تا اکنون به دلایلی به HTTP/2 جا به جا کرده اید، شاید چون افزایش بی سابقه ای در سرعت مشاهده کرده اید که این عامل باعث افزایش تجربه کاربری می شود.


HTTP 2 چیست؟

HTTP 2 آخرین آپدیت پروتکل HTTP ساخته شده توسط نیروی وظایف مهندسی اینترنت (IETF). این پروتکل جانشین HTTP/1.1 است که در سال ۱۹۹۹ نوشته شد. HTTP/2 بیشتر از آنچه که تصور می شد تازگی دارد. این آپدیت با خود پیشرفت و افزایش کارامد بودن امنیت و سرعت را به همراه دارد.  ادامه مطلب ...

سردرگمی کارشناسان سئو پس از آپدیت مرموز گوگل

در اینجا به خلاصه ای از سوال و جواب های به روزرسانی الگوریتم هسته گوگل در این هفته و اخبار راجع به پاندا می پردازم. دیروز، گوگل اعلام کرد که الگوریتم رنک دهی هسته را طی هفته به روز کرده است. آنها همچنین اعلام کردند که اکنون الگوریتم پاندا بخشی از الگوریتم رنگ دهنده هسته شده است. این دو خبر دوازدهم ژانویه ۲۰۱۶ منتشر شدند و برای کارشناسان سئو جزو خبرهای مهم بودند.
البته گزارش هر دو خبر باعث ایجاد سردرگمی برای سئوکاران شد. علاوه بر این، هرگاه اطلاعات جدیدی در رابطه با الگوریتم های گوگل منتشر می شود، اغلب منجر به سوالات و سردرگمی می شود. من قصد دارم کمی از این ماجراهای درهم و برهم کم را برایتان ساده کنم.

  ادامه مطلب ...