فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

از سوالات در عنوان مطالب استفاده می‌کنید؟ این مطلب را از دست ندهید

کاربران عمدتا از سوالات برای جستجو در اینترنت استفاده می‌کنند. چرا، چگونه،چه طور، کجا، چه زمان و…سوالاتی هستند که اغلب در گوگل مورد جستجو قرار می‌گیرند. از این رو نویسنده مطلب معمولا درعناوین مطالب از سوالات استفاده می‌کند و یا سعی دارد با شروع عنوان به صورت سوالی جذابیت مطلب را برای موتور جستجو بالا ببرد و دقیقا همان مطلبی را تولید کند که کاربر مد نظر خود قرار داده است.
 اما گاهی همین سوالات می‌توانند به محتوا بهینه سایت آسیب بزنند. گاهی شیوه به کارگیری سوالات به گونه ای است که نه تنها کاربر را برای کلیک روی مطلب ترغیب نمی‌کند بلکه حس 

تمسخر او را برمی‌انگیزد!

 البته که شروع هر مطلب با سوال ایده خوبی است و گاهی برای تنوع هم که شده است لازم می‌شود. مثلا همین مطلبی که شما در حال خواندن آن هستید با استفاده از یک سوال شروع شده است. سوالی که شاید ذهن شما را به خود مشغول کند و شما را نسبت به صحبت عناوینی که تا کنون انتخاب کرده اید دو به شک کند.
اما این سوالات که ممکن است در وضعیت سئو سایت شما تاثیر منفی داشته باشند چه هستند؟ اگر شما هم از سوالات در عنوان مطالب  خود استفادهه  می کنید این مطلب را از دست ندهید.  ادامه مطلب ...

سئو و استراتژی‌های خود را در سال ۲۰۱۷ خانه تکانی کنید

سال جدید فقط شروعی برای تمرکز روی اهداف شخصی نیست؛ کسب وکارتان هم نیاز به نگاهی اجمالی دارد تا آن را مطابق با تغییرات پیش رو زیر و رو کنید. حال که چند روزی از آغاز سال ۲۰۱۷ می‌گذرد بهترین زمان است تا وضعیت سئو خود را بررسی کنید و ببینید در سالی که گذشت با استفاده از تکنیک‌هایتان به کجا رسیده اید.
آیا سرویس سئو قبلی در راستا بهبود وب سایت شما در نتایج گوگل موثر بوده است؟ آیا موفقیت و جایگاه فعلی شما ارزش هزینه‌هایی که برای سئو صرف کرده اید را داشته است؟ یا باید به دنبال تیم دیگری برای واسپاری سئو سایت خود بگردید؟

سال ۲۰۱۷ را برای خانه تکانی اوضاع سئو خود غنیمت شمرید و با استفاده از این نکات به روز شوید.  ادامه مطلب ...

سال ۲۰۱۷ سال بومی سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

سال ۲۰۱۶ با تمام قانون و مقرراتش گذشت. سال جدید را باید با رویکرد‌های متفاوتی که به موثر بودنشان اطمینان داریم شروع کنیم. تعداد لایک یا فالوور را فراموش کنید. امسال روی چیز‌های دیگری باید تمرکز کرد. چیز‌هایی که دیگر در تعدد لایک و کامنت خلاصه نمی‌شوند. یک نگاه کارآفرینانه به تمام جنبه‌های تجارت و کسب وکارتان بیندازید و ببینید بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری روی شهرت شما در سالی که گذشت داشت؟
 اگر این تاثیرگذاری با تعداد لایک‌ها هماهنگ نیست و همه چیز مطابق با میل شما پیش نرفته است دست نگه دارید. سال ۲۰۱۷ را باید جور دیگری سر کرد. ۲۰۱۷ سالی برای بومی سازیبازاریابی شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.
 این رویکرد دقیقا از زمانی شروع شد که خرید لایک و فالوور در شبکه‌های اجتماعی متداول شد. دیگر کاربران با این لایک‌های گول زننده به سمت خرید محصول نمی‌روند. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باید بومی سازی شود تا جواب بگیرید. اما منظور از این بومی سازی چیست؟
فست سئو که همیشه همه چیز را مطابق با خواسته‌های کاربران بومی و مشتریان واقعی می‌سنجد در ادامه مطلب این نکات را با شما در میان  می‌گذارد  ادامه مطلب ...

آغاز سئو سایت microwavefix

آغاز سئو سایت microwavefix توسط تیم تخصصی فست سئو در زمینه نمایندگی تعمیر  ماکروویو در سراسر ایران. تصمیم گرفته ایم تا سایت تخصصی تعمیر ماکروویو را با تمام کلمات مربوط به این موضوع در مدت زمان طولانی به همراه پشتیبانی برای کلمات کلیدی مختلف بهینه کنیم. در ابتدای کار ساختار سایت را به گونه ای طراحی کرده ایم تا وب سایت آماده بهینه سازی با تمام کلمات مربوط به ماکروویو باشد و از کلمات مربوط به مکان ها و  برندها شروع کرده ایم و امید داریم تا کلمات بسیاری را در این زمینه در رتبه های بالای نتایج گوگل قرار دهیم.

منبع: آغاز سئو سایت microwavefix  ادامه مطلب ...

سه دلیل برای برون سپاری سئو به متخصصان

تقریبا همه کسب و کار‌های اینترنتی به این نتیجه رسیده اند که سودآوری بدون سئو ممکن نیست. بسیاری از این وب سایت‌ها سئو خود را به متخصصان شرکت‌هایی نظیر فست سئو می‌سپارند و از خدمات آن‌ها بهره مند می‌شوند. اما هنوز هم این سوال در ذهن بسیاری وجود دارد که چرا باید با برون سپاری سئو یا سپردن آن به متخصصان سئو بخشی از منابع مالی را به  هدر داد؟ آشنایی بیش تر با دلایلی که در ادامه می‌خوانید شبهات شما برای استفاده از متخصصان سئو را از بین خواهد برد.

عملکرد حرفه ای و فنی
بسیاری از وب سایت‌ها خصوصا استارتاپ‌هایی که در ابتدا راه قرار دارند و با محدودیت منابع رو به رو هستند تصمیم می‌گیرند خودشان سئورا انجام دهند؛ بدون این که از شرکت‌های سئو مشاوره بخواهند.
سئو خاموش و روشن‌های زیادی دارد. به همان اندازه که بخش‌های روشن سئو را می‌بینید و خودتان می‌توانید آن رامدیریت کنید خاموشی‌های زیادی پیش رویتان قرار دارد که باعث می‌شود گاهی بیراهه را برگزینید و اشتباه بروید.
یک شرکت سئو معتبر اولا نسبت به زمانی که برای بهینه سازی وب سایت شما صرف می‌کند هزینه معقولی را دریافت می‌کند؛ ثانیا اظهار نظر فنی و عملکرد متخصصانه آن در مدت کوتاهی تاثیر مثبتش را اعمال خواهد کرد.  ادامه مطلب ...