فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۱۰ مورد رایج کلاهبرداری در سئو : کلاهبرداران را بشناسید(بخش دوم)

دست یابی به نتیجه بهتر در موتور جستجو چیزی است که باید به مرور زمان و کاملا طبیعی به دست آید. با هیچ روش جایگزین و خارج از استاندارد‌ها نمی‌توان به جایگاه مطلوب و پایدار رسید. استفاده از سئو ارزان یا رایگان نیز تضمینی مثل از چاله به چاه افتادن است. شما برای بهبود وضعیتتان قصد دارید از خدمات سئو استفاده کنید؛ اما طولی نمی‌کشد که همه چیز از قبل هم بدتر می‌شود.
کلاهبرداران سئو هم از محدودیت منابع مالی و زمانی شما استفاده می کنند و با شعار‌های دل فریب جلو می‌آیند. پس راه چاره چیست؟ با نشانه‌های کلاهبرداران و کلاهبرداری در سئو آشنا  شوید تا بتوانید متخصص واقعی را از افراد متخصص نما تشخیص دهید.



موارد رایج در کلاهبرداری سئو 

ادامه مطلب ...

۱۰ مورد رایج کلاهبرداری در سئو : کلاهبرداران را بشناسید

با استفاده از عنوان شناخته شده “سئو” بسیاری از افرادی که خود را متخصص سئو می‌دانند  با وعده‌های غیرواقعی و دروغین خود سعی دارند از ناآگاهی کاربران سوء استفاده کنند. این روز‌ها بعید است بتوانیم روزی را بدون دریافت ایمیل ‌های اسپم تبلیغاتی برای سئو یا تماس شرکت‌های بازاریابی و بهینه سازی سایت شب کنیم! همه و همه زیر سایه کلاهبرداران سئوکه با جملات فریبنده خود سعی دارند خودشان را معجزه گر جلوه دهند!
 اما دوره ای که بخواهید چشم و گوش بسته حرف دیگران را قبول کنید یا با ادعا آن‌ها مورد کلاهبرداری قرار گیرید گذشته است. بهترین دفاع شما از خودتان برای این که در دامکلاهبرداران سئو نیفتید آگاهی است.  برای آگاهی بخش خودتان و انتخاب شرکت سئو معتبر و اثبات شده بخوانید.


موارد متداول کلاهبرداری در سئو 

ادامه مطلب ...

انجام سئو در جهت سازگار کردن با موبایل

امروزه انجام سئو در جهت سازگار کردن با موبایل همراه شده است. در سال گذشته انجام سئو تغییرات زیادی را به خود دید. زیرا دیگر گوگل تغییرات زیادی در الگوریتم های خود  ایجاد نمود از جمله قرار دادن هوش مصنوعی جهت تجزیه و تحلیل داده ها و رتبه گذاری و طبقه بندی سایت ها می توان اشاره کرد. در واقع سال پیش رو دچار تحول بزرگی در عملیاتسئو خواهد بود. دیگر ابزار موبایلی به جایگزین سیستم های کامپیوتری در آمده و باید گوگل نیز خود را با این بخش هماهنگ کند و انجام سئو نیز باید هماهنگ با سازگاری سیستم عامل  های موبایلی همسو شود.

گوگل امروزه توجه ویژه ای به جستجوهای موبایلی پیدا کرده است و با توجه به این که روزانه بر کاربران استفاده کننده از گوشی های موبایل زیاد می شود دیگر نمی توان این سیل جمعیتی را در نظر نگرفت. بنابراین گوگل سعی می نماید بهترین نتایج را برای کاربران این بخش به نمایش بگذارد. مالکان سایت ها نیز برای این که از این بخش عقب نمانند باید حتما به سئو سایت خود و سازگار کردن هر چه بیشتر سایت با سیستم عامل های موبایلی توجه داشته باشند.

تکنیک های انجام سئو جهت سازگاری با موبایل 

ادامه مطلب ...

آنالیز وب سایت (بخش دوم)

چرا از آنالیز وب سایت استفاده کنیم؟ جهت حفظ و نگهداری از وب سایت، نمی توان ابزار آنالیز سایت را نادیده گرفت. آنالیز سئو سایت و تحلیل بهینه سازی موتور های جستجوگر بشما می گوید که در حال حاضر سایتتان بهینه می باشد یا خیر و از نظر سئو در چه وضعیتی  قرار گرفته است. در صورت نیاز و وجود فضایی برای بهبود و ارتقاء سایتتان، توصیه های مورد نیاز برای بهینه سازی معتبر و بهتر سایت را ارائه می دهد که منجر به رنکینگ بالاتر در نتایج جستجو خواهد شد.



آنالیز وب سایت چگونه کار می کند؟ 

ادامه مطلب ...

وقفه ۳۰ روزه برای متخلفان تکراری (Repeat Offenders) توسط مرور امن گوگل


ادامه مطلب ...