فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آغاز سئو سایت پالایش کود

آغاز سئو سایت پالایش کود توسط فست سئو. جنـاب آقای حمیدرضا طبـاخ با دریـافت دیپلم افتخار از کشور المان بعداز مدت زمان کـوتاهی توانست باتولید انبوهی از این محصول رضایت کشاورزان زحمتکش ایرانی راجـلب نماید. کودآهن بیولوژیک RNA دارای تاییدیه از سـازمان جهادکشـاورزی و سازمـان حفاظت محیط زیست میباشد. فست سئو مفختر می باشد تا اعلام کند که پروژه شرکت پالایش کود را در زمینه کود آهن و کود بیولوژیک به صورت انحصاری قبول کرده است و امید داریم تا این سایت را ظرف مدت زمان تعیین شده با تعداد 22 کلمه کلیدی اصلی که تعدادی از آنها مربوط به محصولات مهم و یونیک شرکت می باشد در صفحه اول گوگل در رتبه های بالا قرار دهیم.

منبع: آغاز سئو سایت پالایش کود

تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت

اصلاح تغییرات و تجربه مشتری سایت باید هدف اصلی نظرات کاربران باشد. اما مزایای قابل توجه آن بر سئو سایت فراموش نشود. تاثیر تعداد دیدگاه بر سئو سایت نه تنها موجب افزایش انتخاب مشتری و فروش می شود، بلکه موجب بوجود آمدن کلمات کلیدی جدید در سایت خواهد شد و این خود در سئو ی سایت تاثیر خواهد داشت.

  ادامه مطلب ...

سایت شما با موبایل سازگار است یا خیر ؟

گوگل از ابزار جدید خود رونمایی کرد : ابزاری برای سنجش سازگار بودن سایت شما با موبایل. همانطور که می دانید این امر در بهینه سازی سایت و در اصل برای گوگل اهمیت بسیاری دارد.

از سال 1395 چنین آزمونگری را گوگل منتشر کرده بود اما این نسخه جدید تمیزتر، دقیق تر و سریع تر از قبلی است. تفاوت نسخه قبلی و جدید را ببینید :


نسخه قدیمی  ادامه مطلب ...

سئو و بهینه سازی سایت چاپ قوانین

سئو و بهینه سازی سایت چاپ قوانین با کلمه کلیدی چاپ که یکی از رقابتی ترین کلمات در زمینه سئو و بهینه سازی سایت می باشد توسط تیم تخصصی فست سئو به اتمام رسید. شرکت قوانین در زمینه انواع چاپ به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های چاپ فعالیت دارد که وب سایت قوانین به صورت پرتال چاپ می باشد که تمامی سفارشات به صورت آنلاین ثبت و تحویل داده می شود که در زمینه ی سئو سایت در کلمه چاپ در صفحه اول گوگل قرار دارد و تمامی مشتریان از طریق گوگل با این وب سایت آشنا شده اند.

مسئول پروژه : پوریا سلوتی

سئو و بهینه سازی سایت چاپ قوانین

منبع: سئو و بهینه سازی سایت چاپ قوانین

افزایش تعداد دیدگاه ها در مقالات سایت

امروزه فناوری بطور فزاینده ای برای افزایش رفاه مردم مورد استفاده قرار می گیرد. بعنوان مثال بسیاری از برنامه های تحت وب و تلفن همراه برای تناسب و سازگاری ذهنی یا برنامه های روزانه مردم توسعه یافته اند که هر کدام دیدگاه مشتریان را نسبت به خدمات و عملکرد خود می سنجند و در رقابت تنگاتنگ برای افزایش مشتریان وب سایت خود تلاش می کنند. یکی از اهداف این رقابت افزایش تعداد دیدگاه سایت و کسب نظر کاربران سایت می باشد. بسیاری از کسب و کار های آنلاین رویای داشتن یک وب سایت محبوب را دارند. این برای نام تجاری شما خوب است و در نهایت برای موجی از مشتریان بالقوه سایت شما بکار گرفته می شود. اما در در جه اول برای پیشرفت در این موارد باید دیدگاه کاربران سایت را نیز در نظر داشته باشید.

  ادامه مطلب ...