فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

درباره بازاریابی تلفنی بیمه چه می دانید

با توجه به این که امروزه تلفن و اینترنت، نقش بسیار مهمی در ارتباطات کاری دارد، شرکت های بیمه نباید از این گزینه فروش غافل شوند و دقیقا متاسفانه بسیاری از شرکت های بیمه هنوز به این مسئله اهمیت زیادی نمی دهند. جالب است بدانید که زمانی که از بسیاری از شرکت های بیمه ورشکسته درباره علت عدم موفقیتشان سوال می شود، یکی از دلایل را ضعف کارشناسان در برقراری تماس تلفنی با مشتریان می دانند. در این مقاله به دو نکته مهم می پردازیم تا از دو جنبه این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

اشتباهات فروشندگان در تماس تلفنی با مشتریان

یک کارشناس بیمه باید به همان اندازه که به ملاقات حضوری اهمیت می دهد، تماس تلفنی را نیز جدی گرفته و به همان اندازه در استفاده از این روش، مشتری را به سمت خود جذب کند. در این راستا، مهمترین اشتباهاتی که برخی از کارشناسان بیمه مرتکب می شوند عبارتند از:

۱-   در زمان تماس تلفنی، نباید همزمان به کار دیگر مشغول بود. برای مثال شما همزمان که با مشتری تلفنی صحبت می کنید، مشغول کاری در لپ تاپ خود هستید لذا گاها حواس شما پرت می شود و مشتری متوجه می گردد که تمام حواس شما پیش او نیست و این رفتار شما را نوعی بی احترامی تلقی می کند.

۲-   اگر به مشتری قول می دهید که مجددا تماس می گیرد، این قرار را فراموش نکنید.  فراموش کردن تماس بعدی باعث بی اعتبار شدن شما می شود.

۳-   شما باید در تماس های تلفنی، همیشه وسایل مورد نیاز کنار دستتان باشد. اشتباهی که برخی افراد مرتکب می شوند این است که از مشتری می خواهند که کمی صبر کند تا کاغذ، خودکار و حتی فرم مربوط به بیمه را بیاورد و سپس به ادامه گفتگو بپردازند. آیا گمان نمی کنید که این کار از دید مشتری به معنی عدم آمادگی شما خواهد بود؟

۴-   بدترین کار، دروغ گفتن است. اگر حوصله یا وقت جواب دادن به مشتری را ندارید، بهتر است تماسش را بی پاسخ بگذارید. عوض کردن صدا برای این که بگویید شخص دیگری هستید و یا برداشتن و گذاشتن گوشی تلفن برای قطع شدن که بگویید ناخواسته قطع شده، دروغ های بزرگی است که به راحتی مشتری به آن ها پی می برد.

مهمترین دلایل عدم موفقیت تماس تلفنی

۱-   هم فروشنده و هم مشتری، در شرایط مناسبی برای گفتگوی تلفنی نیستند. برای مثال مشکلی برای آن ها پیش آمده و این تماس بد موقع بوده است و یا بسیار خسته و بی حوصله هستند. در این شرایط، تماس تلفنی به نتیجه نمی رسد.

۲-   دلیل عدم استقبال مشتریان از تماس تلفنی این است که چون با طرف مقابل رو  در رو نیستند لذا پس از کمی زمان که می گذرد بی حوصله شده و حس می کنند وقت آن ها زیاد گرفته شده است.

۳-   به دلیل مشغله کاری مشتری، تماس های تلفنی برای او در همان روز که فروشنده بیمه تماس می گیرد زیاد است لذا ترجیح می دهد که موضوع بیمه را در اولویت های بعدی قرار دهد به همین منظور از شما به عنوان فروشنده می خواهد که بعدا تماس بگیرید.

۴-   دلیل آخر این که شما در تماس تلفنی، در چند دقیقه اول فرصت دارید رغبت را در مشتری ایجاد کنید تا به ادامه مکالمه گوش دهد. اگر مهارت کافی برای استفاده از این چند دقیقه نداشته باشید، مشتری حس می کند این تماس تلفنی بی فایده است.

منبع : درباره بازاریابی تلفنی بیمه چه می دانید

تجزیه و تحلیل روند فروش بیمه (قسمت چهارم )

در میان شرکت های بیمه ای که در کار خود شکست خورده اند، وقتی جست و جو می کنیم، متوجه خواهیم شد که اکثرا از یک مورد بسیار ساده لطمه خورده و بازی را باخته اند. این مورد، همان تجزیه و تحلیل روند فروش بیمه است. شاید از نظر شما عجیب بیاید ولی هر انسان باهوشی می داند که در حیطه کاری خود تا زمانی که به بررسی جوانب مختلف نپرداخته و آن ها را آنالیز نکند، نمی تواند تصمیم درست در انتخاب شیوه درست انجام کار بگیرد. در مقالات قبلی این مبحث به تفصیل در مورد اهیمت این موضوع پرداخته ایم و در ادامه، مراحل دیگر این آنالیز را بیان خواهیم نمود.

دسترسی اطلاعات:

اطلاعات مورد نیاز مشتری را به طور کامل در اختیار او قرار دهید.

مشتری برای این که بتواند یک تصمیم منطقی و در عین حال سریع بگیرد، باید اطلاعات کافی در مورد شرکت بیمه شما و خدمات بیمه نامه در اختیار داشته باشد. لذا سعی کنید که:

۱-   تمام ویژگی ها و فواید بیمه نامه را بیان کنید.

۲-   در انتخاب کلمات برای بیان اطلاعات دقت کنید که هر کلمه قدرت نفوذ زیادی دارد.

۳-   مختصر و در عین حال مفید صحبت کنید و بر روی آن چه که می گویید مسلط باشید.

شفافیت در ارائه پیشنهادات:

پیشنهادات خود را بدون پرده پوشی بیان کنید.

زمانی که شما کاملا واضح و شفاف در مورد فواید بیمه نامه و پیشنهادات خود صحبت می کنید هم مشتری به شما اعتماد می کند و هم شما مطمئن هستید که مشتری به خوبی منظور شما را درک نموده است. اگر مشتری حس کند که با صحبت ها شما مدام گیج و گیج تر می شود، سریعا تمایل دارد که بحث را خاتمه داده و جلسه پایان پذیرد و در این جا شکست واقعی برای شما است.

ارزش گذاری بیمه مورد نظر:

مشتری، به دنبال گزینه های با ارزش است.

در مقاله ای تحت عنوان ” مهمترین عامل موفقیت در بازاریابی بیمه چیست” به تفصیل درباره اهمیت ارزش گذاری برای بیمه پرداخته ایم لذا توصیه می کنیم که برای به دست آوردن اطلاعات کافی در این زمینه، این مقاله را از دست ندهید.

سرعت عمل در فروش بیمه:

به گونه ای عمل نمایید که مشتری برای خرید در همان لحظه متقاعد شود.

از آنجایی که بحث سرعت در فروش بیمه، یکی از مهمترین موارد موفقیت در این زمینه است لذا در مقاله ” سرعت عمل در فروش بیمه را فراموش نکنید” به بررسی اهمیت این موضوع و در مقاله ” مهمترین تکنیک های ایجاد سرعت در فروش بیمه” به بررسی روش های مورد استفاده در افزایش سرعت عمل در فروش پرداخته ایم. مطالعه این دو مقاله بی فایده نخواهد بود.

عقد قرارداد:

بهترین فرصت را برای عقد قرارداد به دست بیاورید.

شما باید برای عقد قرارداد دلایل منطقی بیان کنید تا مشتری با شما موافقت نماید. لذا:

۱-   با دلایل منطقی و همچنین با بیان دقیق پیشنهادات، مشتری را مجاب کنید که عقد قرارداد، مفید خواهد بود.

۲-   بهترین زمان برای بیان مسئله عقد قرارداد، زمانی است که شما می دانید همه اطلاعات کافی در اختیار مشتری قرار دارد و می تواند تصمیم آگاهانه بگیرد.

۳-   سعی کنید به مشتری این احساس را منتقل کنید که از نظر شما، یک مشتری خاص است. این حس غرور در او، مشتری را بیشتر به سمت شما جذب می کند.

منبع : تجزیه و تحلیل روند فروش بیمه (قسمت چهارم )

رقابت بیمه مرکزی و بانک مرکزی

همان گونه که می دانید هم بیمه و هم بانک، هر دو از راه های سرمایه گذاری مالی به حساب می آیند و با توجه به این که اکثر مردم در مورد بیمه عمر و سرمایه گذاری در این زمینه اطلاعات کافی ندارند، هنوز هم در این رقابت میان بانک و بیمه، بانک پیشگام است. اما ما اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بدانید که از نظر سرمایه و سودی که به سرمایه گذاری در بیمه عمر تعلق می گیرد، بیمه عمر از بانک، پیشی گرفته و همین امر سبب شده که به مرور زمان، بیشتر بتواند توجه مردم را به خود جلب نماید:

۱-   ریس کل بیمه مرکزی ایران، اعلام نموده است که به حساب های پس انداز بیمه عمر، علی الحساب سود ۱۸ درصدی تعلق می گیرد.

۲-   بر طبق قوانین، بیمه در پایان سال، سود دوران مشارکت را به مشتری پرداخت می کند که این سود تقریبا تا ۲۶ درصد رسیده و از سودهای بانکی هم بیشتر است.

۳-   اگر برای بیمه شونده، بیمه نامه صادر شود و دقیقا فردای آن روز، فرد بیمه شونده فوت شود، بیمه موظف است که به میزان بیمه نامه صادر شده، (از مبلغ ۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان) به عنوان غرامت، به خانواده بیمه شونده واریز کنید.

منبع : رقابت بیمه مرکزی و بانک مرکزی

نمایندگی تعمیرات باکنشت

امروزه ما در زمینه تولید لوازم برقی، برندهای زیادی را مشاهده می کنیم که همه آن ها به شدت با هم رقابت دارند تا بتوانند کالای ایده آل مشتریان را تولید کرده و از این طریق میزان فروش خود را زیاد کنند. برند باکنشت، با توجه به پیشرفت تکنولوژی، همیشه سعی بر این دارد که تولیدات خود را با آخرین فناوری های روز دنیا وفق دهد. از طرف دیگر یکی دیگر از اقداماتی که برای جلب رضایت مشتری انجام داده است، تاسیسنمایندگی تعمیرات باکنشت است که با وجود آن، مشتریان برند بکنشت مطمئن خواهند بود اگر وسیله برقی خریداری شده به هر دلیل خراب شد، یک محل معتبر برای تعمیرات آن وجود دارد.

شماره های مناطق سهروردی – مطهری – بهشتی – هفت تیر – کریمخان

۸۶۰۱۸۳۷۹ , ۸۸۱۰۹۴۵۴

شماره های مناطق منیریه – امیریه – جمهوری – آزادی – انقلاب – فردوسی – طالقانی – فلسطین

۸۸۰۴۶۹۹۵

۶۶۴۷۹۰۴۰

نمایندگی تعمیرات جنوب تهران

۸۸۰۴۶۹۹۵

۶۶۴۷۹۰۴۰

شماره های مناطق سعادت آباد – شهرک غرب – بهرود – بوعلی – ایثارگران – فرحزاد

 ۲۲۱۷۵۱۰۸ , ۸۸۳۷۳۷۸۰ , ۲۲۰۹۷۷۱۷ , ۲۲۳۷۷۷۹۰

شماره های مناطق مرزداران – کاشانی – صادقیه – شهر زیبا – پونک – ایرانپارس – شهرک نفت – شاهین – چیتگر – شمران – دهکده – اکباتان – آپادانا – فردوس – نیایش – راه آهن – فراز – سیمون بولیوار – سردار جنگل – جنت آباد

۴۴۸۴۶۱۱۳ , ۴۴۲۷۹۱۸۶ , ۴۴۶۰۱۰۳۸ , ۴۴۴۰۱۸۱۱

شماره های مناطق یوسف آباد – گیشا – امیرآباد – جهان آرا – فاطمی – آل احمد – ستارخان

۸۸۰۴۶۹۹۵ , ۸۸۱۰۹۴۵۴ , ۸۸۳۷۳۷۸۰ , ۸۶۰۱۸۳۷۹

شماره های مناطق دروس – دولت – صدر – قلهک – اندرزگو – قیطریه – زعفرانیه – فرمانیه – ولنجک – اختیاریه – ظفر – ساغدوش – هروی – زرگنده – چیذر – پل رومی – داوودیه

۲۲۷۵۲۳۸۷ , ۲۲۹۱۳۶۲۳ , ۲۲۸۳۷۹۴۷ , ۲۲۳۷۷۷۹۰ , ۲۲۱۷۵۱۰۸

شماره های مناطق لویزان – مینی سیتی – اقدسیه – ازگل – آجودانیه – ارتش – زعفرانیه – سوهانک

۲۲۸۳۷۹۴۷

۲۲۴۸۷۲۶۷

شماره های مناطق تجریش – دربند – پارک وی – درکه – ولنجک – زعفرانیه – ولی عصر

۲۲۸۳۷۹۴۷ , ۲۲۱۷۵۱۰۸ , ۲۲۷۵۲۳۸۷

شماره های مناطق جردن – گاندی – ملاصدرا – ونک – سئول – میرداماد – ظفر – شیخ بهائی – شیراز – ده ونک

۸۸۱۰۹۴۵۴ , ۸۶۰۱۸۳۷۹ , ۸۸۶۲۴۸۵۴ , ۸۸۰۴۶۹۹۵

شماره های مناطق نیاوران – شریعتی – پاسداران – خواجه عبداله – هروی – دارآباد – کاشانک – ساغدوش – جماران

۲۲۹۱۳۶۲۳ , ۲۲۷۵۲۳۸۷ , ۲۲۸۳۷۹۴۷

شماره های مناطق فرشته – الهیه

۲۲۹۱۳۶۲۳

۲۲۰۹۷۷۱۷

شماره های مناطق مجیدیه – سیدخندان – بنی هاشم – سبلان – دماوند

 ۲۲۳۷۷۷۹۰ , ۲۲۸۳۷۹۴۷ , ۸۸۶۲۴۸۵۴

شماره های مناطق رسالت – تهرانپارس – نارمک – تهران نو

۸۸۶۲۴۸۵۴

۷۷۰۴۳۴۶۶

نمایندگی تعمیرات کرج

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳

نمایندگی تعمیرات شیراز

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴

برجسته ترین مشخصات نمایندگی تعمیرات باکنشت

۱-   ارائه تعمیرات کاملا تخصصی و حرفه ای

در نمایندگی تعمیرات باکنشت تعمیرکارانی مشغول به فعالیت هستند که هم از نظر علمی و هم از نظر مهارت، در حد بسیار عالی باشند و این نمایندگی برای انتخاب این قبیل تعمیرکاران، آزمون های ورودی برگزار می کند. از طرف دیگر نمایندگی تعمیرات باکنشت به مسئله به روز بودن اطلاعات و مهارت های تعمیرکاران اهمیت داده و با یک برنامه زمانی منظم، دوره های آموزش را برای آن ها در نظر درگفته است. همین دو امر باعث شده است که این نمایندگی، اعتبار بسیار خوبی را در میان مردم کسب کند.

۲-   به حداقل رساندن هزینه تعمیرات

یکی از نگرانی های مشتریان در زمان خراب شدن وسیله برقی، بحث هزینه تعمیرات است. نمایندگی تعمیرات باکنشت به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، سعی کرده است که خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه کند و از طرفی هزینه ها را به حداقل رساند.

۳-   استفاده از قطعات اصلی

در صورتی که در حین تعمیر وسیله برقی معیوب، تعمیرکار لازم بداند که برای بهتر انجام شده تعمیرات و بازگشت وسیله برقی به همان کارایی قبلی، برخی از قطعات آن تعویض گردد، نمایندگی تعمیرات باکنشت به اصول اخلاق حرفه ای پایبند است و در نتیجه اعتماد مشتریان به خود، خود را موظف می داند که برای این منظور، از قطعات اصل و باکیفیت استفاده کند تا هم تعمیرات به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و هم این که خرابی دیگری در دستگاه در اثر این تعویض قطعات رخ ندهد.

۴-   اعزام تعمیرکار در اسرع وقت

به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیرات باکنشت، تعمیرکار متخصص متناسب با نوع وسیله برقی، در اسرع وقت به منزل مشتری اعزام می شود تا بدون نیاز به جابجایی وسیله برقی و در همان منزل مشتری، عمل تعمیرات را به انجام برساند.


منبع : نمایندگی تعمیرات باکنشت

چه چیزهایی نباید در ماکروویو قرار گیرند (قسمت دوم)

همان گونه که در قسمت قبل بیان کردیم، از آنجایی که در ماکروویو امواج مغناطیسی با طول موج کوتاه وجود دارد، لذا نمی توان از هر وسیله در آن استفاده نمود و یا هر نوع آشپزی در آن انجام داد و محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد که در این مقاله نیز به بررسی این موضوع می پردازیم:

7-   به هیچ عنوان نباید کیسه های کاغذی که برای خرید مواد غذایی از آن ها استفاده می شوند و قهوه ای رنگ هستند را در ماکروویو قرار داد زیرا حتما خطر آتش سوزی وجود خواهد داشت و مهمتر این که گاز سمی تولید می کند که تنفس آن خطرناک خواهد بود.

8-   همان گونه که در قسمت قبل بیان کردیم، نباید از ظروف فلزی در ماکروویو استفاده نمود حال اگر  حتی ظروف شما یک نوار فلزی هم دارند باز هم نباید از آن ها استفاده نمود چون احتمال وجود سرب و یا خطر آتش سوزی وجود دارد.

9-   در صورتی که قصد دارید از ظروف پلاستیکی برای پختن یا گرم کردن غذا استفاده می کنید، توجه داشته باشید که کلمه microwave safe روی ظروف وجود داشته باشد در غیر این صورت سایر ظروف پلاستیکی در ماکروویو تحت تابش امواج قرار گرفته و امکان ذوب شدن و تغییر در آن ها وجود دارد.

10-                   لیوان هایی وجود دارند که تحت عنوان لیوان مسافرتی معرفی شده اند و موجب می شود که نوشیدنی در طول راه، گرم بماند. این لیوان ها در صورتی که از فولاد ضد زنگ باشد، قابل استفاده در ماکروویو است ولی از آنجایی که ما از جنس این لیوان ها خبر نداریم در کل توصیه می کنیم از این لیوان ها در ماکروویو استفاده نشود.

11-                   یکی از بزرگترین اشتباهات که برخی از افراد مرتکب می شوند این است که گاهی اوقات دستکش ها و یا جوراب های خود را در زمستان داخل ماکروویو می گذارند تا گرم شود و سپس از آن استفاده نمایند. این کار بسیار اشتباه است زیرا:

–       این عمل غیر بهداشتی است. درست است که ماکروویو با امواج خود می تواند میکروب ها را از بین ببرد ولی ملسما لباس به ویژه جوراب بسیار میکروبی هستند و چون در این محیط قرار است که غذا طبخ و یا گرم شود، لذا از نظر اخلاقی و بهداشتی کار درستی نیست.

–       دلیل دیگر از نظر ایمنی اهمیت دارد. در زمانی که امواج به لباس تابیده می شوند به شدت آن ها را گرم نموده و مطمئن باشید که آتش سوزی در ماکروویو رخ خواهد داد

منبع : چه چیزهایی نباید در ماکروویو قرار گیرند (قسمت دوم)