فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

لازمه بازاریابی دیجیتالی موفق بهره مندی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برتر می باشد. بدون استراتژی های موثر نه تنها بازاریابی نداشته ایم؛ بلکه بازار اسم و رسم برند خود را به نابودی کشانده ایم.
مهم ترین استراتژی های بازاریابی دیجیتالی عبارتند از :
• توجه به کاربران موبایل
• در نظر داشتن نرخ جست وجو طبیعی یا ارگانیک کاربران واقعی
• توجه به محتوا با استراتژی های محتوای بلند مدت
• پرورش همزمان سایت با اصول استراتژی کلمات کلیدی در سئو
تمام این موارد از مهم ترین اصولی هستند که در روند بهینه سازی سایت نیز بدان ها توجه می شود. فست سئو با علاقه متقابل به کار مشتریان و برخورداری از دانش کافی سعی دارد حس رضایتمندی شما را با به وسیله استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به ارمغان می آورد.

اهداف طلایی دیجیتال مارکتینگ 

ادامه مطلب ...

تعرفه سئو

سوال : تعرفه سئو چقدر است و سوت پایان سئو چه زمانی است؟
پاسخ : بستگی دارد و پایانی در کار نیست.
تعرفه سئو تا حد زیادی از یک وبسایت به وب سایت دیگر متفاوت است زیرا هر کسب و کار نیاز ها و اهداف منحصر بفردی دارد.
سئو چیست؟
سئو (Search Engine Optimization) روندی موثر در قابل رویت شدن یک وب سایت است. سئو و بهینه سازی سایت یکی از اقدامات اساسی و کاربردی جهت ارتقاء رنکینگ وب سایت ها می باشد.
آیا سئو دارای زمان تعریف شده و مشخصی می باشد؟ چه زمانی سئو و بهینه سازی سایت به پایان می رسد؟
هزاران شرکت در یک موضوع مشترک در حال رقابت تنگاتنگ هستند. سئو سایت زمانی پایان می پذیرد که سوت پایان این رقابت ها زده شود. در واقع تمامی شرکت ها به دنبال صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی پر جستجو می باشند اما همواره پس از رسیدن به هدف، جهت حفظ موقعیت خود باید اصول و قواعد سئو رعایت شوند.
بسته های سئو چیست؟
یک ارائه دهنده خدمات سئو با بهره گیری از عمل بهینه سازی موتور های جستجوگر برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت و بدست آوردن رنک عالی در صفحه نتایج موتور های جستجو SERP اقدام به ارائه خدمات تعریف شده ای می نماید که به آن تعرفه سئو سایت گویند و کسب و کار ها می توانند طبق نیاز خود از این خدمات یا بسته ها بهره مند شوند.

تعرفه سئو

محاسبه انواع تعرفه سئو  ادامه مطلب ...

سئو وبلاگ

برای معرفی سئو وبلاگ ابتدا باید بدانیم وبلاگ چیست؟ وبلاگ یکی از سیستم های تولید محتوا می باشد که در تعیین جایگاه وب سایت و سئو نقش مهمی دارد. وبلاگ ها دائما توسط ایجاد اطلاعات جدید در مورد موضوعی خاص بروز رسانی می شوند.
جالب است بدانید که گوگل علاقه زیادی به وبلاگ ها دارد و یکی از المان های مهم و موثر در رنکینگ خود قرار داده است. یک وبلاگ شامل مقاله، عکس، آرشیو لینک ها، کامنت بازدید کنندگان و … می باشد.
چگونه یک وبلاگ SEO Friendly داشته باشیم؟
در آموزش سئو وبلاگ باید بدانیم سئو وبلاگ چیست؟ درست است که از وبلاگ ها در جهت ارتقاء رتبه سایت و جذب مخاطبان استفاده می شود، اما خود وبلاگ ها نیز بایستی در جهت صحیح مدیریت شوند تا موجب افزایش ترافیک رایگان شده و رنکینگ سایت را بهبود بخشند.
چرا بسیاری از وبلاگ نویسان موفق به ارائه یک پست اصولی و قابل قبول نمی شوند؟
سئو برای وبلاگ بسیار اهمیت دارد اما نوشتن یک پست، به سادگی بهینه سازی وبلاگ نیست. در صورتی که پست ها و مقالات وبلاگ با هدف سئو نوشته شوند، هیچ منفعتی نخواهند داشت. خوانندگانی که به پست های شما رجوع می کنند، در صورتی که آن ها را به اندازه کافی خوب و اغنا کننده نیابند، سایت شما را ترک خواهند کرد و این موجب افزایش نرخ ترک یا Bounce Rate خواهد شد.

مزایای سئو وبلاگ  ادامه مطلب ...

سئو سایت Seosource

سئو سایت Seosource با کلمات پر ترافیک انگلیسی توسط تیم فنی فست سئو در حال انجام می باشد. در تابستان سالت ۹۵ تصمیم گرفتیم تا سایتی به زبان انگلیسی درباره سئو داشته باشیم و فعالیت بر روی این سایت را آغاز کنیم. سایتی ساده طراحی کردیم و به عنوان منبعی از مقالات سئو در سایت های معتبر آن را بهینه کردیم. این سایت تنها برای گرفت امتیاز طول دامنه و فعالیت مدائم در حال فعالیت می باشد و زمانی که به هدف اول خود رسیدیم قالبی جدیدتر طراحی خواهد شد و مطالب به صورت کاملا اختصاصی در سایت قرار خواهد گرفت. دلیل این کار این است که استراتژی سئو برای سایت های خارجی تفاوت های بسیاری با سایت های داخلی دارد و نیاز است که برنامه طولانی تری در این زمینه پیاده سازی شود. در حال حاضر این سایت با کلمات local seo , seo marketing , seo consultant در صفحه اول گوگل قرار دارد و مطالب داخل این صفحات کاملا یونیک می باشند.

سئو سایت Seosource

منبع: سئو سایت Seosource



خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

ویدئو مارکتینگ

بخش جذاب و متنوع در بازاریابی آنلاین، ویدئو مارکتینگ می باشد. چرا جذاب؟
در جریان رسانه ای شدن تبلیغات و فروش، ویدئو مارکتینگ (نوع دیگری از بازاریابی داخلی) روشی جدید و مبتکرانه برای استفاده از رسانه در جهت سهولت بخشیدن به تفهیم و افزایش راندمان تاثیر گذاری بر روی مخاطب می باشد.
همچنین بهترین نوع محتوا با بالاترین ROI (بازگشت سرمایه گذاری) جهت برند سازی و کمپین های B2B می باشد و در شبکه های اجتماعی بالاترین بازدهی را دارد. در کمتر از ۳۰ ثانیه، مشتری می تواند اطلاعات مورد نیاز خود را در قالب فیلم کوتاه بصری دریافت کند.
چرا ویدئو های ویروسی Viral Videos می سازند و چگونه یک ویدئو برای برند خود بسازیم؟

مخاطبان ویدئو های ویروسی جذاب را دوست دارند و به سرعت آن را به اشتراک می گذارند. همچنین موجب کاهش نرخ ترک مخاطبان در وب سایت می شود.  ادامه مطلب ...