فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

چند نکته در باب سئو موبایل

در سئو موبایل صفحه اصلی وب سایت تلفن همراه، مهم ترین نقش را در اتصال کاربران به مطالبی ایفا می کند که به دنبال آنها  هستند. بنابراین، وب سایت های تلفن همراه، تضمین می کنند که مهم ترین لینک ها در صفحه اصلی، نمایش داده می شوند، بهه طوری که به اندازه کافی، قابل روئیت باشند.
رتبه بندی یک وب سایت، عمدتا به میزان کاربرپسند بودن آن بستگی دارد. می توانید دستورالعمل های داده شده در زیر را برای طراحی وب سایت بزرگ دوستدار تلفن همراه، دنبال کنید.


چند نکته در باب سئو موبایل

بهینه سازی سایت شما برای موبایل

اگر تاکنون سایت خود را برای موتورهای جستجوگر، سئو کرده باشید، بهینه سازی آن برای دستگاه های تلفن همراه، نباید خیلی سخت  باشد. نخست، اجازه دهید آنچه در طول معرفی تلفن همراه اتفاق می افتد را بشناسیم. مراحل را می توان به سه دسته گسترده،، گروه بندی کنیم :  ادامه مطلب ...

سئو چیست ؟

سئو چیست ؟
سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یک روند فنی، تحلیلی و خلاق برای ارتقاء و بهبود دید یک وب سایت است.
هدف : ایجاد SEO Friendly Website.
سئو چیست ؟ SEO مخفف Search Engine Optimizationn به معنی بهینه سازی موتور های جستجوگر بوده که بخش اعظم آن متعلق به  گوگل است. اصولی از استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های افزایش کمی بازدیدد کنندگان و تبدیل آن ها به بازدید کنندگان کیفی (مشتریان) در یک سایت با افزایش رنکینگ در نتایج جستجو یاا SERP شامل Google، Bing، Yahoo و دیگر موتور های جستجو است که نیازمند CTR بالاست.

تکنیک های سئو

تکنیک های سئو عبارتند از:
– White Hat SEO یا سئو کلاه سفید (مطلوب گوگل)
– Black Hat SEO یا سئو کلاه سیاه (خط قرمز گوگل)
– Grey Hat SEO یا سئو کلاه خاکستری (سئو کلاه سیاه با ظاهر سفید)
ترافیک ارگانیک از طریق تکنیک کلاه سفید حاصل می شود و تکنیک کلاه سیاه دیر یا زود به فرود در نقطه قرمز گوگل (پنالتی) می انجامد. سئو کلاه خاکستری امروز، سئو کلاه سیاه فرداست.

انواع سئو سایت

انواع سئو سایت شامل ۳ تکنیک اصلی به شرح زیر است:
۱ – On-Page SEO (سئو داخلی سایت)
اشاره به عناصر وب سایت (محتوا) شامل عنوان صفحه، توضیحات متا، متا تگ ها، لینک SEO Friendly ، تگ body ,h1, h2, h3, h4، چگالی کلمات کلیدی، سئو تصاویر و لینک های داخلی است.
۲ – Off-Page SEO (سئو خارجی سایت)
اشاره به بک لینک ها شامل شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، بازاریابی وبلاگ، بازاریابی انجمن (Forum)، ثبت سایت در موتور های جستجو، بازاریابی ویدئویی، ثبت سایت در لیست محلی (مانند Google local، maps،yahoo local، سایت های زرد و …) است.
۳ – Technical SEO (سئو فنی سایت)
متمرکز بر Crawler ها و ایندکس محتوا و اشاره ساختار سایت از جمله استفاده از پروتکل امن HTTPS، ساختار URL ها و لینک های داخلی دارد. رتبه بالا معلول سرعت بالای سایت و سرعت بالا معلول قالب های ساده، بهینه سازی تصاویر، محدود کردن Redirect ها، Mobile Friendly Website، داده های ساختار یافته و عدم استفاده از محتوای تکراری است.

سئو پی آر (SEO PR)

الگوی سئو پی آر (Public Relation For SEO) ترکیبی از سئو و روابط عمومی است که برای ایجاد ترافیک سایت بکار می رود. یک استراتژی روابط عمومی آنلاین حقیقی از طریق رسانه های اجتماعی، کاوش جهانی و رویکرد چند مجرایی در جهت ارتقاء سئو یک نام تجاری که با افزایش و بهبود دید مشتری در جهت ایجاد توجه، آگاهی و اعتماد برای اندازه گیری ROI انجام می شود. سئو پی آر نیازمند حفظ تمرکز کاربر، تمرکز بر ابتکار و شبکه های اجتماعی و درک سیگنال های اعتبار گوگل است.

تفاوت سئو پی آر و ORM

مدیریت شهرت آنلاین یا ORM با استفاده مناسب از جستجوگر ها و تاکتیک های دیگر برای ایجاد و حفظ تصویر مثبت از یک برند یا نام تجاری، شرکت و یا شخص انجام می شود و یک کمپین شهرت به ایجاد محتوای مثبت متکی است. نوعی روابط عمومی فنی که از بازاریابی محتوای سلطه جو و سئو استفاده می کند. این تفاوت سئو پی آر و ORMM است.

سئو پی آر

سئو پی آر

موتور های جستجو و سئو 

ادامه مطلب ...

چرا گوگل از سایت شما متنفر است؟

در دنیای بزرگ طراحی سایت و سئو گوگل داورنهایی و هیئت منصفه در رنکینگ سایت شماست. در صورتی که رنک خوبی بدست نمی  آورید، باید دلیل اینکه چرا گوگل از سایت شما متنفر است را بیابید. اما باید بدانید که این بهه معنی نفرت همیشگی گوگل از سایت شما نیست ولی نیازمند کار بهتر برای جلب رضایت گوگل دارید. رتبه بندیی سایت در گوگل نیازمند به روز رسانی منظم و مستمر برای بهره مندی از حداکثر مزایای سئو دارد.

چرا گوگل از سایت شما متنفر است؟

شایع ترین دلایل اینکه چرا گوگل از سایت شما متنفر است و راه حل 

ادامه مطلب ...

آنالیز وب سایت

رتبه بندی

تجزیه و تحلیل سایت شما با سیستم رتبه بندی محبوب و بهینه سازی

شبکه های اجتماعی

وضعیت و گزارش از وضعیت سایت در شبکه های اجتماعی

نتایج اشتراک گذاری

به اشتراک گذاری نتایج گزارش سئو وب سایت خود در شبکه های اجتماعی


آخرین سایت تجزیه و تحلیل شده:


سئو سایت microwavefix

سئو سایت microwavefix به صورت کاملا ارگانیک و اصولی توسط تیم تخصصی فست سئو در مدت زمان تعیین  شده. این سایت با تمام کلمات کلیدی مربوط به تعمیر ماکروویو در رتبه های بالای گوگل قرارر گرفت. سعی بر این شد تا بتوانیم این سایت را علاوه بر سئو کلمات کلیدی مربوط به برندها، با کلمات مربوط به مکان ها مانند تعمیر  ماکروویو جنوب تهران و ….. در رتبه های اول تا سوم گوگل قرار دهیم. تیم فست سئوو برای این شرکت آرزوی موفقیت را دارد و امیدوار است تا با ارائه خدمات فوق العاده همیشه در صدر گوگلل باقی بماند.

سئو سایت microwavefix

منبع: سئو سایت microwavefix