فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

اهمیت کیفیت محتوا در سئو با توجه به الگوریتم هوش مصنوعی گوگل

الگوریتم هوش مصنوعی گوگل

امروزه با توجه به الگوریتم rankbrain یا همان الگوریتم هوش مصنوعی گوگل محتوای با کیفیت، در سایت ها از قبل بسیار مهم تر است. این الگوریتم به شکلی ایجاد شده است که کاربران را به مهم ترین و با اعتبار ترین مطالب و محتوا ارجاع می دهد در سئو جهت اهمیت پیدا کردن یک صفحه فاکتورهای گوناگونی مورد بررسی قرار گرفته است که یکی از این فاکتورها کیفیت مقاله است. برای این کار گوگل کیفیت مقاله را با توجه به روش های مختلفی مانند مقدار زمان ماندن کاربران از سایت در صفحه مورد نظر و هم چنین تعداد لینک های ورودی به آن می سنجد بنابراین ایجاد کیفیت مطالب و محتوای مناسب در سایت می تواند در عملیات سئو به شدت باعث پیشرفت شما شود. سایت هایی که بتوانند مطالب کامل و با کیفیت بهتری از دیگر سایت ها به نمایش بگذارند رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهند داشت.

اهمیت مدت زمان سپری کردن کاربران در الگوریتم هوش مصنوعی گوگل 

ادامه مطلب ...

روش های سئو سایت حرفه ای

بهینه سازی سایت یک کار مداوم و همیشگی است که در سه مرحله صورت می گیرد. در ابتدا با آنالیز سایت شروع شده و سپس با انتخاب کلمات کلیدی مناسب ایجاد محتوای با کیفیت و مفید ادامه پیدا کرده و در نهایت با فعالیت در موتورهای جستجو مانند گوگل سبب بالارفتن رتبه سایت می شود. که با تعریف وسیع تر در این زمینه می توان گفت : در سئو سایت ابتدا باید با تحلیل و پایش سایت به پیدا کردن عیوب آن بپردازیم سپس باید کلمات کلیدی مناسب در زمینه مرتبط با موضوع سایت را پیدا نموده و در ایجاد محتوای مطلوب و جدید در سایت اقدام نمائیم باید وضعیت وب سایت و رقیبان موجود را بسنجیم در روش بهینه سازی سایتتحلیل نوع برخورد و رفتار کاربران بر روی سایت بسیار مهم است وباید به دنبال تبدیل کردن و بهتر نمودن نرخ تبدیل جهت وب سایت بود. بالا بردن و افزایش رنکینگ سایت و اعتبار دهی و همین طور منطبق نمودن وضعیت و مشخصه های سایت با تغییر الگوریتم های گوگل و دیگر موتورهای جستجو جز بخش های مهم در بهینه سازی سایت می باشد.


اطلاع داشتن از تعداد صفحاتی که به وسیله موتورهای جستجو باعث کسب ترافیک می شود جز معیارهای ضروری جهت نظارت کلی و کارایی سئو سایت است. در واقع با دانستن این اعداد نسبت به معیارگذاری های صورت گرفته می توانیم از رنج سایت مان اطلاع پیدا کنیم. در سایت های بزرگ ایجاد کسب ترافیک بسیار ضروری است میزان عددی که از این روش به ما می دهد میزان موفقیت و یا عدم موفقیت را در بهینه سازی سایت نشان می دهد. با تلاش یک سئو کار حرفه ای در مسائلی مانند معماری و ساختار سایت، نو و خاص بودن محتوا، ایجاد لینک های متعدد و متا دیتا ها و غیره نشانه های روند رشد سایت بوده و می تواند نشان دهد صفحات زیادی از سایت شما در حال راه یابی یه نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل می باشند. یکی از روش های بهینه سازی سایت که سبب کسب ترافیک می باشد روش های متریک لانگ تیل می باشد که در مقالات بعدی در مورد آن به بحث خواهیم پرداخت.

مزایای روش های سئو سایت حرفه ای

از جمله مهم ترین مزایای سئو سایت این است که سبب می شود کاربران اینترنتی به شکل هدفمند و به صورت رایگان به سمت شما هدایت شوند. موتورهای جستجو همچون گوگل این کار را برای شما به راحتی انجام می دهند آن ها افراد را زمانی که نیاز به خرید و یا استفاده از خدماتی دارند به سمت شما می کشاند این زمانی است آن ها در مرحله تصمیم گیری می باشند و با جذاب و پر محتوا بودن مطالب سایت و ایجاد حس خوب برای کاربران شما می توانید آن ها را به سمت خود جذب کنید بهینه سازی سایت بیشتر از تمام راه های تبلیغاتی می تواند بر مقدار فروش و کسب در آمد شما تاثیر بگذارد. طراحی نمودن بیشتر سایت هابه دلیل جنبه تجاری آن است و هر سایتی که در جهت رشد در زمینه اقتصادی تلاش می کند باید به دنبال بهبود رتبه خود در جستجوهای اینترنتی باشد که این روش تنها به وسیلهبهینه سازی سایت و توسط سئو کاران حرفه ای امکان پذیر ا ست. بنابراین افرادی که در فکر طراحی سایت می باشند و یا می خواهند سایت خود را به روز نمایند بایدسئو را در اولویت قرار دهند.
در واقع سئو و بهینه سازی سایت بخش اصلی رونق گرفتن حرفه و شغل شما می باشد که باید در اولویت قرار گیرد.


منبع: روش های سئو سایت حرفه ای


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

تفاوت بازاریابی محتوا با سئو سایت چیست؟

دو واژه بازاریابی محتوا و سئو سایت در ابتدا شاید به معنای دو مفهوم جدا باشد ولی باید بدانید این دو واژه با یکدیگر تضاد نداشته بلکه در یک بخش و یک راستا می باشند. این دو واژه در واقع مکمل یکدیگر جهت یک بازاریابی قوی می باشند در واقع با یک بازاریابی محتوای قوی دسترسی به سئو قوی را امکان پذیر کرده ایم. زمانی که فردی جهت بدست آوردن بازاریابی محتوا قدرتمند مطلبی در سایت ایجاد و نشر می دهد چناچه اهمیتی به افزایش سئو محتوا ندهد موفق نمی گردد.
بنابراین نباید مفهوم و مقایسه ای جهت دو واژه بازاریابی محتوا و سئو سایت قرار داده شود زیرا این دو بهش همان طوری که عنوان شد بخش تکمیل کننده یکدیگر هستند. برای بدست آوردن موفقیت و تضمین نمودن کسب درآمد اینترنتی باید برنامه ریزی جامعی برای هم راستا کردن این دو بخش یعنی بازاریابی محتو و سئو سایت برداشت.

تعریف تفاوت بازاریابی محتوا با سئوسایت 

ادامه مطلب ...

روش موثر در بهینه سازی سایت

لینک های داخلی سایت
لینک های داخلی بخش های موثری است که باعث سرازیر شدن افراد به سمت سایت شما می شود. روش لینک داخلی در بهینه سازی سایت بسیار تاثیر گذار است و سئوکاران حرفه ای از این روش برای ترویج سایت ها استفاده می کنند. لینک داخلی در واقع به لینک هایی گفته می شود که از مکانی خارج از سایت شما به مطالب و صفحات داخلی سایت شما ارتباط پیدا می کند. ایجاد افزایش لینک ها سبب تاثیر مثبت بر سایت شما و افزایش بازدید به سمت شما می شود. افزایش لینک های داخلی همراه با اعتبار بالای منابع آن در حوزه تجارت باعث آغاز موفقیت شما در این زمینه می شود که به این روش Link building می گویند. این بخش جز مراحل موثر بر مقدار اعتبار نام تجاری شما خواهد بود.

جست و جوی محلی   ادامه مطلب ...

سئو سایت در گذر زمان

روش های اجرای سئو سایت نسبت به گذشته تغییر محسوسی داشته است در گذشته هدف بهینه سازی وسئو سایت ها ایجاد ترافیک و بالا بردن بازدید کنندگان بود ولی امروزه این بخش تغییر داشته است و بیشتر بر برند سازی و ارتباط بیشتر به شکل روابط دوستانه با کاربر می باشد به این حالت که سایت به شکلی طراحی می شود که کاربران ارتباط بهتری با آن برقرار کرده و در سئو سایت به روش های جدید، بازه کاری فعالیت شرکت به شکل داستان گونه بیان می گردد. رنکینگ نشان دهنده ای جهت موفقیت یک سایت می باشد ولی نمی تواند هدف غایی یک سایت باشد. در گذشته بیشتر تمرکز سئو کاران در گذشته جهت سئو سایت بر روی بیشتر کردن بازدید کنندگان توسط موتورهای جستجو گر بود اما امروزه بیشتر دغدغه سئوکاران جذب بازدید کننده از سایت های ارتباطی و هم چنین شبکه های اجتماعی می باشد. در گذشته سئوکاران تنها با داشتن چند فن و تکنیک می توانست به کار بهینه سازی سایت بپردازد ولی اکنون سئوکاران باید اطلاعات لازم جهت برندسازی نیز بر بخش های تکنیکی فرا بگیرند و در کار خود اجرا کنند.


در گذشته محتوای سایت به شکلی طراحی می شد که بیشترین میزان کلیک و بازدید را جهت وب سایت به همراه بیاورد ولی اکنون بیشترین هدف سئوکاران ایجاد درآمد با سئو سایت می باشد با تولید مطالب درآمد کسب کردن هدف سئوکاران جدید می باشد. در گذشته سایت ها جهت موتورهای جستجو و عنوان ها برای کلمات کلیدی بهینه می گردید ولی امروزه سایت ها جهت کاربران و مطالب با توجه به مقدار ایجاد حس وایجاد روابط بیشتر با کاربر بهینه می گردد.

برند سازی بیشترین بحث سئو سایت در گذر زمان

در گذشته برند سازی به شکل شخصی ماهیت نداشت و تمام برند سازی براساس نام شرکت دیده می شد ولی امروزه برندسازی براساس هویت شخصی افراد نیز قابل اجرا است و به اندازه برندهای شرکت نیز دارای اعتبار است. در گذشته جهت سئو سایت و تبادل و خرید لینک و هم چنین اضافه نمودن وب سایت به سایت اصلی شما باید رنک سایت افزوده می شد ولی امروزه این کار با بلاگ ها به شکل موثری نیز قابل انجام شدن می باشد. در گذشته در صورتی که مقاله از نظر تکنیکیسئو سایت دارای مقاله و محتوای خوبی می بود مناسب تشخیص داده می شد ولی امروزه باید مطالب و مقاله های مفید و مناسب کاربران سایت گردد. سئو سایت وبهینه سازی در سال 2014 به شکل امروزی خود تبدیل شد و تغییر ماهیت داد.


منبع: سئو سایت در گذر زمان


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت