فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو در اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه های اقتصادی

 اولین اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه های اقتصادی با هدف تقدیر از مجموعه‌های موفق‌ در رهبری بنگاه های اقتصادی برگزار و در پایان آن به برگزیدگان جوایز اهدا شد.

جایزه آکادمی AGR

جایزه آکادمی AGR

علی عطازاده مدیرعامل در تشریح هدف از حضور در این همایش اظهار داشت : با دعوت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارت صنعت و معدن وتجارت کشور، دفتر رایزنی همکاری های علمی و آموزشی عضو بنیاد مطالعات آسیایی وابسته به یونسکو، انجمن علمی بازرگانی ایران و وانجمن توسعه و بهبود کیفیت صنایع ایران و آکادمی بین المللی AGR در این اجلاس شرکت نمودیم. علاوه بر ارتقای سطح دانش آگاهی شرکت کنندگان، یکی از مهترین دستاوردهای این اجلاس، معرفی برندهای برتر در بنگاههای اقتصادی ایران و شیوه های دانش رهبری بود.  
وی ادامه داد : فست سئو همواره همه تلاش خود را به کار بسته تا بهترین بهره وری را در صنف خود داشته باشد.
مدیرعامل شرکت فست سئو در مورد دستاوردهای این اجلاس برای مجموعه خود اظهار داشت: مفتخر هستیم که لایق دریافت تندیس طلایی اصالت نامه از سوی آکادمی بین المللی AGRR سوئد و همچنین تندیس طلایی سپاس نامه و گواهینامه معبتر از سوی انجمن علمی بازرگانی ایران شدیم. از جناب آقای اسفندیار امید بخش رئیس انجمن علمی بازرگانی ایران نهایت سپاس را دارم.

جایزه انجمن علمی بازرگانی ایران

جایزه انجمن علمی بازرگانی ایران

مهرنوش فلاحی، مدیر داخلی فست سئو در آخر اضافه کرد : به منظور جلوگیری از روزمرگی‌های رایج در کسب و کار سعی کنید در هر لحظه به  دنبال اهداف بزرگتر و ارتقای علمی بشوید. بنده نیز از تمامی برگزار کنندگان این اجلاس سپاسگزارم که راهی را برای بهبود اهداف عالی اقتصادیی کشور گشودند.

تمامی اعضای فست سئو از کسب این افتخار بین المللی بسیار خوشحال هستند و این اتفاق انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و  استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم.


اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه های اقتصادی در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شهر تهران با حضور مدیران و رهبران کارآفرین برتر ایران در چهارده بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فست سئو، نمایندگان این شرکت در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ در اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه های اقتصادی شرکت کردند.
 اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه های اقتصادی در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شهر تهران با حضور مدیران و رهبران کارآفرین و برندهای برتر مجموعه‌های فعال در صنعتها و مشاغل ایران برگزار شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.