فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آنالیز سایت (بخش اول)

آنالیز سایت، آنالیز آنلاین سایت یا چکاپ سایت همان بررسی آنلاین سئو می باشد که توسط  ابزار ها و وب سایت های گوناگون جهت کمک در تحلیل و اندازه گیری رنکینگ و رتبه بندی صفحات وب سایت ها و متا تگ ها به علاوه و ارائه دستورالعمل های بهبود وضعیت وب سایت ارائه شدهه است.

آنالیز سایت چیست؟

آنالیز سایت چیست؟ انواع ابزار پیشرفته تحلیل سئو که بصورت رایگان به بررسی رتبه بندی، تست سئو و رنکینگ شبکه های اجتماعی وب  سایت، قابلیت های سایت، اعتبار آنلاین، متاتگ ها و سرعت سایت می پردازند و در مدت کوتاهی گزارش تحلیل سایت را به همراه رتبه سایت ارائه میی دهند. آنالیز سایت موجب بهبود وضعیت وب سایت از نظر محتوا و افزایش رنک در موتور های جستجوگر خواهد شد. این ابزار در چند ثانیه گزارش کاملی از وب سایت، نقاط ضعف و قدرت سایت و مقایسه ای از رقبا را برای کارشناسان سئو، بازاریابان، وب مستران، برنامه نویسان و صاحبان کسب و کار ارائه می دهند. این ابزار قابلیت آنالیز هر گونه وب سایت از قبیل سایت های WordPress، Joomla، اختصاصی و Magneto و… را دارند.


موارد آنالیز سایت

توجه داشته باشید که آنالیز سایت و SEO Tools بطور کامل و صد در صد از الگوریتم های موتور های جستجوگر آگاه نبوده و نمی توان تنها به  یکی از آن ها اکتفا نمود زیرا هر کدام از آن ها موارد مختلفی را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات پایه و اساسی سایت را ارائه می دهند همچنینن اصلاح و تغییر الگوریتم های موتور های جستجوگر بطور مداوم در حال انجام است. برخی موارد آنالیز سایت که توسط این وب سایت ها مورد بررسی قرار می گیرند عبارتند از:
• تجزیه و تحلیل هدر HTTP
• تجزیه و تحلیل طول کلمات و ارتباط مناسب تگ عنوان
• آنالیز طول کلمات و توصیف مرتبط متاتگ
• آنالیز تعداد کلمات کلیدی و ارتباط متاتگ کلمات کلیدی
• بررسی نحوه نمایش صفحه در نتایج موتور های جستجوگر.
• بررسی لینک های داخلی و خارجی.
 • بررسی رتبه سایت.

ابزار آنالیز سایت چیست؟

ابزار آنالیز سایت چیست؟ ابزار و نرم افزار هایی که بصورت رایگان برای بررسی و تحلیل سئو صفحات تمام سایت ها اختصاص داده شده اند.  این ابزار چک سایت توصیه هایی جهت بهینه سازی صفحات برای موتور های جستجوگر ارائه می کنند و مدیریان و محتوا و وب مستران را قادر بهه مرور و بررسی هر یک از صفحات وب سایت و آنالیز و تحلیل سئو سایت می کند که در برخی از این ابزار و وب سایت ها، با ایجاد حساب  کاربریی  می توانید آنالیز سایت خود را انجام دهید. همچنین قادر به تست سرعت و کیفیت سایت خود خواهید بود.

انواع نرم افزار های آنالیز سایت

انواع نرم افزار های آنالیز سایت را در بخش نرم افزار های سئو بطور کامل شرح داده ایم. شما می توانید این نرم افزار های آنالیز سایت را دانلود نموده و از آن ها جهت بهبود وضعیت سایت خود استفاده نمایید.
 نرم افزار Backlink Speed
 نرم افزار تحت وب جای کلمه
 نرم افزار SEO Power Suite
 نرم افزار Seolize
 نرم افزار Rapid SEO Too
 نرم افزار Screaming Frog
 نرم افزار Inspyder Sitemap Creator
 نرم افزار free monitor for Google که به بررسی آنالیز وب سایت در گوگل می پردازد.



منبع: آنالیز سایت (بخش اول)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.