فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آن چه که باید درباره محتوا در سئو بدانید: خوب، بد زشت

به فست سئو به عنوان تیمی که سال‌ها در بهینه سازی وب سایت‌ های برتر ایران فعالیت داشته است اعتماد کنید؛ سئو و بهینه سازی وبی که بسیاری از افراد غیرمتخصص را مدعی کرده است ساده نیست! سئو دقیقا مثل هک کردن است. برخی با سئو کلاه سفید پیش می‌روند و برخی با استفاده از صفحات بی ارزش وب در سئو کلاه سیاه سعی دارند یک وب  سایت را در بهترین وضعیت ممکن قرار دهند. اما مشکل دقیقا از همان جایی شروعع می‌شود که شما خیلی محتاطانه در سئو وب سایت خود عمل می‌کنید و باز هم مثل وب سایتی که به روش سئو کلاه سیاه در حال فعالیت است با شما رفتار می‌شود! به هر حال چاره ای نیست و باید محتوا خود را با خدای تمام موتور‌های جستجو جهان، گوگل هماهنگ کنید. چون هر چه گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم پاندا،الگوریتم پنگوئن و … می‌گویند همان است.
برای این که زودتر از بند روش‌های نادرست قدیمی رها شوید و محتوا در سئو را بهتر بشناسید دعوت می‌کنیم با خواندن این مطلب خیلی بهتراز قبل با خوب، بد و زشت سئو آشنا شوید.

خوب، بد زشت محتوا در سئو

خرید لینک را فراموش کنید
از وقتی گوگل تا این حد هوشمند شده است خرید لینک برای سئو وب سایت ریسک بزرگی محسوب می‌شود. حتی اگر فرد ریسک پذیری هستید هم توصیه می‌کنیم از امروز با روش‌های طبیعی وب سایت خود را بالا ببرید. در این راه فست سئو در کنار شما است و با تولید محتوا و به صورت تدریجی شما را تا پایان مسیر موفقیت همراهی می‌کند.
مراقب هرزنگاری در نظرات باشید
 هر چه قدر مطالعه یک مطلب در وب سایت‌ها و درج کامنت به صورت آگاهانه پسندیده است هرزنگاری در نظرات ناپسند است. ترفند درج آدرس وب سایت در نظرات با درج انبوهی از نظرات خیلی وقت است که قدیمی شده است. هرزنگاری توسط شما در وب سایت‌های دیگر مستقیما روی نقطه ضعف گوگل یعنی کاربر و تجربه کاربری تاثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که گوگل خوب و بد تمام اعمال شما را تشخیص می‌دهد و حتی اگر کلیکی روی سایت شما به این وسیله صورت گیرد برای آن بی ارزش است.
انکر تکست هم می‌تواند موثر باشد
در دنیای لینک بیلدینگ انکر تکست شهرت بسیاری دارد. برای موتور‌های جستجو و خود کاربران انکر تکست به منزله پیش نمایشی کاربردی است تا خیلی ساده تر مطلب با هدف جستجو تطبیق داده شود. اغلب اشتباهات در سئو که باعث می‌شود قید کسب وکارتان را بزنید با تولید  همین انکرتکستت تکراری و کپی شده رخ می‌دهد. از این رو انکر تکست با تمام فوایدش و کاربردی که می‌تواند در هدایت کاربر داشته باشد تبدیل به یکی ازز زشتی‌های سئو شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.