فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

با رعایت این ۴ نکته در رنکینگ سایت موفقیت را به آغوش بکشید

اوایل سال ۲۰۱۳ بود که به یک باره بحث رنکینگ و رتبه بندی سایت‌ها اهمیت چشمگیری یافت. در همان موقع بود که موجی از مطالب در ارتباط با بهبود رنک سایت و عوامل موثر بر رنکینگ منتشر شد که اگر راستش را بخواهید ما را هم کمی سردرگم کرد. حتی برخی ۲۰۰ فاکتور موثر در رنکینگ سایت معرفی کردند که نگاه کردن به آن‌ها هر کسی را از توجه به موضوع سئو و بهینه سازی سایت ناامید می‌کرد!
 البته این موضوع تا حدودی درست است. اگر بخواهیم به بحث رنکینگ و رتبه بندی‌هایی که توسط گوگل انجام می‌شود نگاهی داشته باشیم فاکتور یا عوامل موثری را باید در نظر گرفت؛ اما همه این عوامل اهمیت یکسانی ندارند و برخی نسبت به سایرین مقدم تر هستند. از آن جایی که الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ مشابه با هر سال تغییر کرده است لازم است با ۴ نکته در رنکینگ سایت آشنا شوید و سپس موفقیت را به آعوش بکشید.

نکات مهم در رنکینگ سایت  

محتوا را دست کم نگیرید
اگر سئو ۱۰ بخش داشته باشد ۷۷ بخش آن توسط محتوا بهینه تامین می‌شود. اما این روز‌ها هر محتوایی به چشم گوگل نمی‌آید. گوگل نکته سنج  ما بهه دنبال اخبار و مطالب تکراری و بی جاذبه نمی‌گردد. او آن قدربه فکر شما است که مدت‌ها است تمرکز خود روی کلمات کلیدی را کم تر کرده است وو به شیوه متفاوتی وب سایت‌ها را طبقه بندی می‌کند.
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل اولین و مهم ترین ابزاری است که گوگل با استفاده از آن محتوا را نه از روی کلام بلکه از روی مفهوم ارزیابی می‌کند.
بک لینک‌ها در سئو مهم هستند
همه ما از اهمیت بک لینک‌ها آگاه هستیم. نگاه گوگل نسبت به بک لینک‌ها همیشه خاص بوده است و با ورود به سال ۲۰۱۷۷ سخت گیری آن روی بک لینک‌ها بیش تر شده است. گوگل دیگر نه به تعداد بک لینک بلکه به تنوع و تغیر منابع لینک توجه می‌کند. سه فاکتور اساسی که در تولید بک لینک مفید نقش دارند عبارتند از: تعداد لینک دهنده، ثبات لینک و تنوع لینک.
تجربه کاربر در استفاده از از نسخه موبایل
 موبایل اولین ترجیح کاربر برای مرور وب سایت‌های مختلف است و گوگل هم از قبل بار‌ها تکرار کرده است اولویت ایندکس صفحات با کاربران گوشی‌های هوشمند است. بررسی‌های صورت گرفته روی ۱۰۰ وب سایت برتر جهان نشان می‌دهد که نسخه موبایل بهینه و کاملی از وب سایت خود داشتند.
تست بهینه بودن نسخه موبایل وب سایت
 کنسول جستجو گوگل، آنالیزگر‌های سرعت و ابزار‌های تست داده در ساختار اپلیکیشن یا نسخه موبایل به شما کمک می‌کنند بهینه بودن نسخه موبایل وب سایت خود را بسنجید و به این شکل رنک وب سایت خود را بهبود دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.