فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۵ ترفند در بازاریابی محتوا – محتوا را از نو بسازیم!

تولید محتوا یا بازاریابی محتوا دقیقا مشابه با کاشت یک نهال است. بذر این نهال ایده‌هایی  است که در سر می‌پرورانید. اراده می‌کنید و این بذر را در کشتزار فضای اینترنت قرار می‌دهید. منتظر می‌مانید اما نتیجه نمی‌دهد. زمین اینترنتی شما هنوز هم خشک و بی حاصل است! کارشناسان وو متخصصان سئو این بی رونقی را ناشی از عدم توجه به اصولی می‌دانند که مجموعا علم بازاریابی محتوا را تشکیل می‌دهد.
 این مشکل بنیادی است. مخاطبان هدف خود را نمی‌شناسید، اهداف کسب وکارتان نامشخص است و حواستان را جای دیگری جا گذاشته اید؛ آن وقت انتظار دارید محصول خوبی برداشت کنید و گوگل هم از شما رضایت داشته باشد. همه این اشتباهات در مدیریت یک سایت خصوصا در بخش محتوا عدم درک درست از مفهومتولید محتوا یا بازاریابی محتوا است. سرمایه زیادی در این فعالیت به هدر می‌رود و در انتها همه چیز در بی ثمری تمام می‌شود. این اشتباهات را با شناخت ترفند‌های بازاریابی محتوا جبران کنید و این بار محتوایی از نو بسازید.

ترفند‌های بازاریابی محتوا

اولویت اول در تولید محتوا: برند
وقتی در طول تولید محتوا به داستان سرایی بپردازید و برند خود را معرفی کنید ۱۸ درصد از بهره وری زمین را با کاشت نهال بازایابی محتواتضمین کرده اید. نوع محتوا و چالش‌هایی که در طول تولید محتوا برای کاربر ایجاد می‌شود اولویت بعدی هستند.
اولویت دوم در تولید محتوا: آگاهی بخشی نسبت به برند
۴۹ درصد کمپانی‌های موفق دنیا با تمرکز روی آگاهی بخشی از برنددر بازاریابی محتوا توانستند موفق شوند. بعد از آگاهی بخشی افزایش بازدید سایت از طریق موتور‌های جستجو به عنوان اولویت دوم کسب وکار‌ها معرفی شده است.
بهترین فرمت تولید محتوا: بر اساس جستجو یا تولید محتوا اختصاصی
بر اساس تحقیقات صورت گرفته از میان ۱۰ فرمت متداول برای تولید محتوا مطالبی که اصیل یا ترجمه شده باشند و از طرف خود وب سایت منتشر کننده پشتیبانی می‌شوند به عنوان بهترین فرمت تولید محتوا شناخته شده اند.
مهم ترین پارامتر در سنجش کیفیت محتوا: میزان فروش
 موفقیت حاصل از فروش به عنوان مهم ترین پارامتر در سنجش کیفیت محتوا هر سایت شناخته شده است. کارشناسان معتقدند وب سایتی نمی‌تواند فروش خوبی داشته باشد مگر این که محتوا جذاب و کاربرپسندی تولید کرده باشد. میزان دانلود‌ها و به اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی از فاکتور‌های دیگر در ارزیابی کیفیت محتوا هستند.
بهترین روش برای ارتقا محتوا: تبلیغات در بازاریابی
۷۰ درصد تبلیغات در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ۶۹۹ درصد بازاریابی انجام شده از طریق ایمیل (بازاریابی ایمیلی) موجبات ارتقا محتوا را   فراهم آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.