فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آموزش سئو ۳ پیش بینی باورنکردنی اما واقعی درباره سئو در آینده

هم اکنون که در حال مطالعه این مطلب هستید هزاران وب سایت در جهان مشغول تدوین و پیش بینی قوانین جدید سئو در سال ۲۰۱۷۷ هستند. پیش بینی‌ها هم تا حد زیادی قابل حدس هستند. تجربه کاربری، وب سایت سازگار با موبایل یا تولید محتوا کاربرپسند که تقریبا پیش بینی‌هایی تکراری هستند چون برخی از اصول در سئو دائمی و غیرقابل تغییر اند. حال نوبت به پیش بینی‌های متفاوت و دور از تصوری می‌رسد که دید شما را نسبت به سئو تغییر می‌دهد. پیش بینی‌های باورنکردنی اما واقعی درباره سئو در آینده که چشمان شما را نسبت به تغییراتسئو در اطرافتان بازتر می‌کند.

پیش بینی‌های باورنکردنی درباره سئو در آینده  

بزرگ ترین تغییر در الگوریتم رنکینگ گوگل
RankBrainn و سایر یادگیری‌های ماشینی مورد استفاده توسط گوگل به صورت اختصاصی کلیک‌ها و میزان علاقمندی کاربران در هر سایت را زیر نظر می‌گیرند. یادگیری ماشینی با دیدن رفتار کاربران نسبت به هر سایت می‌آموزد دفعات بعد از آن سایت دوری گزیند یا بالعکس کاربران بیش تری را به سمت آن هدایت کند.
نکته جالب در این تغییر و تحولات این است که کم تر کاربری در طول سال ۲۰۱۷ متوجه این روند خواهد شد. RankBrainn بر خلاف الگوریتم پاندا و پنگوئن خیلی نامحسوس حرکت می‌کند و هیچ گاه یک شبه ترافیک ورودی به وب سایت شما افت قابل توجهی پیدا نمی‌کند. در واقع پیش بینی برای تغییرات الگوریتم رنکینگ گوگل به این صورت است که بعد از مدت زمان طولانی سایت شما دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد شد.
خداحافظی با جستجو محلی گوگل
با توجه به تغییرات سئو در سال ۲۰۱۷۷ به نظر می‌رسد ساختار جستجو محلی در گوگل نیز تغییر کند. البته که سئو هیچ گاه نمی‌تواند از این قابلیت خود با توجه به سیستم پرداخت مستقیمی که از این طریق به وجود آمده است دست بکشد اما شیوه جستجو محلی دیگر به شکل قبل در دسترس نخواهد بود. در آینده جزئیات بیش تری در ارتباط با تغییرات این سیستم خواهید خواند.
ارزش گذاری سئو به عنوان برترین کسب وکار اینترنتی
آخرین پیش بینی ما در ارتباط با آینده سئو در سال ۲۰۱۷ ارزش سئو است که دو چندان می‌شود. همان طور که می‌دانید سئو هیچ وقت از بین  نمی‌رود و همواره تب و تاب این مفهوم و استفاده از سرویس سئو وجود دارد. از این رو شرکت‌های کم تری می‌توانند شانس بیش تری برای مطرحح شدن در بحث سئو و بهینه سازی سایت داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.