فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

نکات مهم در انتخاب سایت برای پست مهمان

افزایش بازدید از سایت و یا به عبارتی افزایش ترافیک سایت، هدف اصلی هر سئوکار به حساب می آید. اما برای تحقق این هدف  نباید به هر روش و عملی دست زد. برخی از روش ها غیر قانونی هستند و منجر به این می  شوند که گوگل شما را در لیست سیاه قرار دهد و سایت شما را جریمه و یا حتی تخریب نماید. لذا باید از روش های قانونی برای این منظور استفاده نمود.

لازم است بدانید که در استفاده از همین روش های قانونی هم اگر درست دقت نکنید، تاثیر منفی آن ها خواهید دید. برای مثال، استفاده از پست مهمان، یک روشی است که گوگل نیز ان را تایید می کند و اگر به درست انجام شود در رنکینگ سایت شما بسیار موثر است ولی اگر اعمال این روش، ضعفی داشته باشد، نه تنها برای شما مفید نخواهد بود بلکه تاثیر منفی بر سایت شما خواهد گذاشت. لذا در استفاده از روش پست مهمان باید به چند نکته توجه داشت:

نکات مهم در انتخاب سایت برای پست مهمان


۱- هر سایتی را برای اشتراک پست مهمان انتخاب نکنید.
سایتی را انتخاب نمایید که یا خود سایت و یا صفحه ای که پست شما در آن قرار می گیرد، اعتبار بالایی داشته باشد. با این کار اعتبار سایت شما نیز بالا می رود. توجه داشته باشید که سایت های مستهجن و یا سایت هایی با تبلیغات فراوان، تاثیر منفی برای شما دارند.
۲- مدت زمان به روز رسانی سایت انتخابی را بررسی کنید.
پس از انتخاب سایت مناسب، شما باید بررسی کنید که این سایت در چه بازه زمانی مطالب خود را به روز می کند و در نتیجه تا چه مدت زمانی، پست شما در صفحه اول آن سایت قرار دارد. زیرا این موضوع بسیار مهم است مسلما مقالاتی که در ابتدا باشند بیشتر در دید خواننده قرار دارند. گاهی اوقات یک سایت برای گذاشتن پست مهمان عالی است ولی زمان زیادی را به پست شما اختصاص نمی دهد لذا این نیز برای شما مفید نخواهد بود.
۳- سایت انتخابی باید با سایت شما قرابت موضوعی داشته باشد.
در هر سایتی اقدام به پست گذاری نکنید. اگر در یک سایت غیر مرتبط، پست مهمان بگذارید، کاربری که مطالب آن سایت را مطالعه می کند، لزومی برای مطالعه مقاله شما نمی بیند چون ربطی به موضوع انتخابی او ندارد و در نتیجه این سایت حتی اگر رتبه خوبی هم در گوگل داشته باشد، باز هم در رتبه بندی سایت شما تاثیر گذار نخواهد بود.

پست مهمان و اهداف استفاده از آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.