فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آماده سازی سریع زیرو کلاینت و مقدار هزینه عملیاتی کم استفاده از آن

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از زیرو کلاینت ها، آماده سازی سریع زیرو کلاینت و مقدار هزینه عملیاتی  کم استفاده از آن است. در واقع زیرو کلاینت ها جز تجهیزات  plug and playمی باشد و به شکل پیش فرض تنها به زمان محدود و کمی جهت نصب و حدود چند ثانیه جهت بوت شدن زمان نیاز دارد. در برخی از نمونه های زیرو کلاینت مقدار برق مصرفی به وسیله Ethernet تامین گشته و دیگر نیاز به کابل کشی ندارد. زیرو کلاینت پس از وصل شدن به صفحه نمایش و تجهیزات دیگر مانند موس، صفحه کلید ایجاد شده است. آماده سازی سریع زیرو کلاینت سبب شده است جهت بخش ها و اموری که نیاز به تجهیز سریع سازمانی دارد مورد استفاده قرار گیرد.

زیرو کلاینت PCoIP در شرایط گوناگون از مراکز آموزشی تا بیمارستان ها و سازمان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از بخش دسکتاپ مجازی سازی شده جهت طیف گسترده ای از نیازهای سازمانی را تامین می کند.

هزینه عملیاتی استفاده از زیرو کلاینت:

ایجاد یک دید کلی با استفاده از زیرو کلاینت تصویر روشن و با کیفیت و با داده های ایمن برای سازمان ها ایجاد می کند تا مقدار هزینه های مالکیت را کاهش دهد و نداشتن بخش متحرک در زیرو کلاینت تضمین کننده عمر بیشتر تجهیزات بوده و مقدار اطمینان بیشتری نسبت به کامپیوترهای قدیمی را در بردارد. سیستم های کوچک و Stateless این فناوری نیاز کمی جهت نگهداری دارند و علاوه بر این مقدار فضای کمی را نسبت به کامپیوترهای قدیمی اشغال کرده و هزینه کمتری نسبت به کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها تامین کرد و مقدار کمتری نسبت به پی سی های شخصی انرژی استفاده می کند.

پی سی های قدیمی به نگهداری زیادی نیاز دارد و چناچه سخت افزار این بخش صدمه ببیند باید قطعات آن تغییر و برنامه ها به روز شوند. بخش نگهداری این سیستم ها مسئولیت زیادی را بر بخش مدیریت می گذارد و باید سالیانه مبالغی را جهت نگهداری و رسیدگی هر یک از این بخش ها در نظر بگیرند. در صورتی که زیرو کلاینت ها به دلیل عدم نیاز به نگهداری می تواند فراغت بهتری هم برای کارکنان بخش آی تی و هم مدیران آن ایجاد کند. بیشتر مدیران بر این باورند که زیرو کلاینت بسیار کارآمد و آسان بوده و اجرای آن جهت امور سازمانی به هزینه کمتری نسبت به پی سی های شخصی در بر می گیرد. مقدار برق مصرفی زیرو کلاینت ها در حدود 4 تا 6 وات می باشد که تقریبا معادل برق مصرفی جهت روشن کردن یک لامپ کوچک می باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.