فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

علت انتخاب نرم افزار VMware جهت مجازی سازی سرور

همان طور که می دانید مجازی سازی سرور سبب بهبود عملکرد، در دسترس قرار گرفتن بهتر منابع و برنامه های بخش آی تی می شود. این عمل جهت کمتر کردن انجام عملیات تکراری برای بخش مدیریت سرور ایجاد شده است و سبب نوآوری در بخش کسب و کار برای افراد را ایجاد می کند. ایجاد مجازی سازی سرور علاوه بر این که سبب صرفه جویی بسیار زیاد در بخش هزینه های سخت افزاری می شود، سبب بهبود کارایی و عملکرد سرور نیز می گردد. بنابراین این بخش با سرعت زیادی در حال گسترش است و پلتفرم های زیادی در دسترس کاربران در این بخش قرار گرفته است. نرم افزار VMware یکی از پلتفرم های مورد استفاده در مجازی سازی سرور می باشد. اما علت انتخاب VMware جهت مجازی سازی سرور چیست؟

VMware یک پلتفرم امن و با اعتبار زیاد می باشد که امکان در دسترسی با شرایط sla برای بیشتر برنامه های کسب و کار با داشتن منابع فراوان با هزینه کم مالکیت ایجاد کرده است. در ادامه به چند نمونه از مزایای استفاده از پلتفرم VMware جهت مجازی سازی سرور اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از پلتفرم VMware جهت مجازی سازی سرور

داشتن اطمینان و مدیریت بهتر با استفاده از این پلتفرم را می توان یکی از دلایل استفاده از VMware جهت مجازی سازی سرور می دانند. WMware vSphere با داشتن برنامه های مدیریتی (operations management) یک پلتفرم ثابت تلقی می شود که پایداری بالایی دارد. این بخش با داشتن پانصد هزار کاربر در جهان به عنوان یکی از پلتفرم های پرکاربرد در صنعت مجازی سازی سرور محسوب می شود. داشتن معماری امن و معتبر  hypervisorمی تواند یکی از دلایل آن باشد.

برنامه های اصلی و پر اهمیت بخش کسب و کار ملزم به حداکثری دسترسی و داشتن سطح خدمات بالا می باشد  vsphereبا داشتن operation management دارای یک محیط منعطف و مقیاس پذیر با داشتن ایمنی و کاربرد بالا در بخش پشتیبانی محیط کسب و کار ایجاد می کند.

کاهش هزینه بخش مهم دیگری در استفاده از این بخش جهت مجازی سازی سرور می باشد. بخش های IT همواره جهت انجام کار زیاد با منابع کم در فشار هستند. VSphere با داشتن  operation management سبب ارائه راحت تر با کاربری بالا جهت سخت افزارها، مدیریت کردن بخش منابع ساده و ایجاد تاثیر گذاری زیاد در بخش مدیران را فراهم می کند و همین مسئله سبب کم شدن هزینه های بخش سرمایه گذاری و قسمت عملیاتی می شود. علاوه بر این موارد سبب خودکار سازی هوشمند با کم کردن مقدار هزینه بخشIT ، سبب کاهش مقدار هزینه مالکیت می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.