فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بررسی فاکتورهای سئو سایت

همان گونه که در مقالات دیگر گفته شد، هدف از سئو سایت، بهینه سازی سایت و افزایش رتبه سایت در نتیجه جست و جو در موتورهای جست و جو است و برای این کار، سئوکار باید دانش کافی داشته باشد تا سایت شما را به رتبه اول برساند. اما مطلبی که لازم است بدانید این است که هر فرد نمی تواند بر حسب سلیقه خود در بهینه کردن سایت خود عمل کند بلکه این کار باید براساس  ضوابط موتورهای جست و جو انجام گیرد.

برای مثال، موتور جست و جوی گوگل، فاکتورهایی در حدود ۲۵۰ عدد فاکتور را در اختیار سئوکار قرار می دهد که باید در محدوده این فاکتور ها اقدام به بهینه سازی سایت نماید. از آنجایی که این فاکتورهای سئو سایت توسط خود موتورهای جست و جو ارائه می  شوند، به همین دلیل قانونی هستند ولی اگر کاربران سایت ها از روش های دیگر برای افزایش رتیه خود در موتورهای جست و جو استفاده کنند، این نوعی تقلب به حساب میی  آید.

بررسی فاکتورهای سئو سایت


فاکتورهای قانونی سئو سایت

۱- هر مطلبی که در سایت گذاشته می شود، باید عنوان داشته باشد.
۲- مطالب شما به هیچ عنوان نباید کپی شده از سایت های دیگر باشد چون از نظر گوگل و موتورهای جست و جوی دیگر، نوعی تقلب به حساب می آید.
۳- در داخل عنوان، از کلمات کلیدی استفاده شود و این کلمات کلیدی در داخل متن چندین بار تکرار شود به ویژه در پاراگراف اول و اخر متن.
۴- متن نباید خیلی کم یا خیلی زیاد باشد. معمولا طول متن را براساس تعداد کلمات مشخص می کنند که در محدوده ۷۰۰-۴۰۰ کلمه می تواند باشد البته متن به شرطی باید بلند باید که از کیفیت آن کم نشود.
۵- در هر متن، از چند زیر عنوان دیگر هم استفاده کنید.
۶- متن شما باید دارای برچسب باشد. برچسب ها در انتهای متن آورده می شوند و در داخل ان ها، کلمات کلیدی که در عنوان و در متن آورده شده، نوشته می شود.
۷- در متون خود از تصاویر استفاده کنید. کیفیت تصاویر باید عالی باشد و تصاویر باید مرتبط با متن باشد.
۸- درصورت امکان از نمودارها و جداول اماری برای معتبر ساختن متن خود استفاده کنید.
۹- قسمت مربوط به بارگذاری مطالب سایت خود را دسته بندی کنید و هر مطلب را دسته خود قرار دهید با این کار، دسترسی به مطلب سریع تر می شود و همین امر، رتبه شما را بالاتر خواهد برد. برای مثال معرفی لوازم خانگی را در دسته خودشان قرار دهید.
۱۰- سعی کنید که صفحات خود را به روز رسانی کنید با این کار، بازدید از سایت شما بیشتر می شود.


منبع: بررسی فاکتورهای سئو سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.