فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بررسی انواع انکر تکست ها (Anchor Text)

در بین روش های بهینه سازی سایت و افزایش رنکینگ در گوگل، استفاده از انکر تکست ها، یکی از روش هایی است برای لینک  سازی و افزایش بازدید از صفحات دیگر سایت بسیار استفاده می شود. سئوکارها توصیه می کنند که انکر تکست ها از کلمات کلیدی باشند تا هم برای گوگل معتبر باشند و هم در زمان سرچ توسط کاربر، شانس دیده شدن آن ها و در نتیجه شانس ورود به صفحات دیگر افزایش یابد. اما شاید متنی که نوشته اید، نتوان بهه طو مستقیم از کلمات کلیدی به عنوان انکر تکست استفاده نمود به همین دلیل می توان از انواع دیگر کلمات نیز به عنوان نیز استفاده نمود:


بررسی انواع انکر تکست ها
۱- استفاده از اسامی برند
اگر شما از برند خاصی در سایت خود استفاده می کنید می توانید نام برند را در انکر تکست خود قرار دهید.
۲- استفاده از انکر تکست های مستقیم و عمومی
برای مثال شاید تا به حال در برخی مقالات سایت ها دیده باشید که نوشته اند: “برای آگاهی بیشتر، اینجا کلیک کنید” ، این انکر تکست ها عمومی هستند و در بسیاری از سایت ها دیده می شوند.
۳- از تگ alt در تصاویر استفاده کنید.
در برخی از مقالات سایت ها دیده اید که متنی در زیر تصاویر وجود دارد که امکان لینک دهی با آن به صفحات دیگر وجود دارد. این عبارات در اصل برای این منظور به کار می روند که اگر امکان باز شدن تصویر برای کاربر وجود نداشت، این متن جایگزین تصویر شود و عکس را توضیح می دهند. حال برخی از افراد از این تگ به عنوان انکر تکست استفاده می کنند.
۴- استفاده از کلمات کلیدی
در این حالت، دقیقا خود کلمه کلیدی به عنوان انکر تکست به کار می رود و لذا به آن انکر تکست دقیق هم می گوند. اما کاربرد این حالت فقط یکبار برای هر مقاله امکان پذیر است.
۵- استفاده از کلمات هم معنی
توجه داشته باشید که هر کلمه کلیدی در هر متن، فقط یکبار می تواند انکر تکست باشد پس اگر لازم به استفاده بیشتر شد، از هم معنی ها و هم خانواده های آن استفاده کنید.
۶- حضور نسبی کلمه کلیدی در انکر تکست
گاهی عبارتی به عنوان انکر تکست استفاده می شود که بخشی از آن، کلمه کلیدی است و بقیه نه. به این حالت حضور نسبی کلمه کیدی می گویند.
۷- استفاده از جملات
دیده شده که در برخی مقالات، یک جمله را برای لین دهی انتخاب می کنند. در این حالت بهتر است کلمه کلیدی، بخشی از جمله تشکیل دهد.

منبع: بررسی انواع انکر تکست ها (Anchor Text)

انکر تکست (Anchor Text) یا کلمات لینک شده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.