فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

با این سه ترفند پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید

با این سه ترفند پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید

 شاید جعبه پاسخ یا Featured Snippet از آن معدود بخش‌هایی باشد که مثل یک دارو شفابخش و سریع‌ اثر وب سایتی را که مدت‌ها است فلج شده و بازدید کمی دارد را به حال و روز اول خود باز‌گرداند. Answer Box دقیقا مثل این است که گوگل بخواهد برای سایت ما تبلیغات سفارشی را به صورت کاملا رایگان انجام دهد.

تنها هزینه‌ای که وب سایت‌ها برای این تبلیغات باید بپردازند استفاده از ترفند‌هایی است که باعث می‌شود گوگل محتوا یک سایت را به رسمیت بشناسد و ساختار آن را با محتوا جستجو شده توسط کاربر متناسب بداند.شما هم می‌توانید در Featured Snippet گوگل سهیم باشید؛ کافی است از سه ترفند زیر استفاده کنید و با محتوا سایت خود Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید.

تسخیر پاسخ‌های Featured Snippet گوگل

راه‌های زیر به گوگل کمک می‌کند مطالب سایت شما را برای نمایش در Featured Snippet در نظر داشته باشد:۱٫ تنظیم مناسب ساختار اطلاعات۲٫ نمایش مختصر اطلاعات۳٫ استفاده از کنسول گوگل برای کراول مجدد سایت

تنظیم مناسب ساختار اطلاعات

ساختار یک مطلب باید حاوی بخش‌های کلید زیر باشد تا از دید گوگل پنهان نماند:

۱٫ لیست اطلاعاتی منظم

۲٫ لیست اطلاعات نامنظم

۳٫ متن پاراگراف‌بندی شده توسط نویسنده

۴٫ داده‌هایی که در جدول طبقه‌بندی شده‌اند

۵٫ سرتیتر یا هدینگ مطلباز تمام موارد ذکر شده هدینگ یا سرتیتر‌هایی که برای یک پاراگراف انتخاب می‌شوند بیش‌ترین تاثیر را در سئو سایت دارند.

به تصویر زیر توجه کنید:

featured snippet 1

تمام مواردی که در این تصویر دیده می‌شوند در منبع اصلی به صورت تگ H2 دیده می‌شوند:

featured snippet 2

 جداول هم زبان طبیعی کامپیوتر‌ها هستند و گوگل آن‌ها را بیش از پاراگراف‌بندی دوست دارد. ویکی‌پدیا از بهترین و موفق‌ترین وب‌سایت‌هایی است که در جدول‌بندی محتوا خود خیلی خوب عمل کرده است:

featured snippet 3

نمایش مختصر اطلاعات

وقتی مردم می‌توانند به صورت رایگان از شیر گاو استفاده کنند هیچ وقت کسی فکر خرید گاو به سرش نمی‌زند! وقتی که محتوا سایت شما حاضر و آماده در صفحه اصلی گوگل نمایش داده می‌شود در واقع تبلیغات سفارشی گوگل تبدیل به تبلیغات ضد شما شده است! دیگر کسی نیازی ندارد برای مطالعه اصل مطلب وارد سایت شما شود و پاسخ‌های Featured Snippet گوگل برای او کافی است.به تصویر زیر نگاه کنید:

featured snippet 4

در این تصویر نویسنده همه آن چه که صاحبان حیوانات خانگی برای تنفس مصنوعی حیوانات خود باید بیاموزند را توضیح داده است. با این اوضاع به نظر نمی‌رسد دیگر کسی روی آدرس سایت کلیک  کند!اما در عوض مطلب زیر خیلی زیرکانه کاربر را به سمت مطالعه ادامه مطلب ترغیب می‌کند:

featured snippet 5

استفاده از کنسول گوگل برای کراول مجدد سایتهر چند که این راه دقیقا نمی‌تواند باعث شود وب سایت شما پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کند اما با ورود به Google Search Console و از طریق منو  Crawl می‌توان امید داشت سایت در آینده مجددا ایندکس می‌شود.


منبع: با این سه ترفند پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید

 

شما هم می‌توانید در Featured Snippet گوگل سهیم باشید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.