فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بحران پنالتی لینک‌ ها را در گوگل دریابید

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا لینک‌ها مهم، موثر اما دوست‌نداشتنی هستند؟ اصلا چرا این قدر لینک‌های بی‌ارزش در دنیا وجود دارد  در حالی که ما فکر می‌کنیم بهترین پیوندهای ممکن را تولید کرده‌ایم و به این واسطه در حال ارتقا موقعیت سایت خود هستیم؟

هر چند پاسخ به این سوال مشکل است و هنوز هم نمی‌توان استاندارد ثابتی برای لینک‌گذاری تعریف کرد اما گوگل با جریمه یا پنالتی‌های خود در زمینه لینک سازی به خوبی به تمام حرف و حدیث‌ها خاتمه داده است. طوری که می‌توان به کیفیت لینک و صحت استراتژی‌های لینک‌گذاری با توجه به جریمه‌های گوگل پی برد.

با ما باشید تا پنالتی لینک‌ها را در گوگل که تقریبا به بحران بزرگی برای وب سایت‌ها تبدیل شده اند بررسی کنیم.

انواع پنالتی لینک‌ها در گوگل

ارتباط یا اعتبار لینک‌ها در تمام پیوندهایی که به سایت شما وارد شده یا از سایت شما به سایت دیگری داده می‌شود مهم است و گوگل پاسخ آن را با افت رتبه سایت می‌دهد.

لینک‌های غیرطبیعی ورودی به سایت

این پنالتی در میان پنالتی‌هایی که تا کنون با آن‌ها رو به رو شده‌اید متداول‌تراست؛ چون کاربران همیشه عادت دارند لینک بخرند  تا SERP طبیعی سایت خود را بالا ببرند.

راه حل:

۱-      تمام لینک‌هایی که به سایت شما وارد می‌شوند را از طریق کنسول گوگل دانلود کنید

۲-      به تک تک لینک‌ها حسابرسی  و مثلا rel=”nofollow’’  را از آن‌ها حذف کنید

۳-      از ابزار Disavow links استفاده کنید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا لینک‌هایی که از سایت‌های ضعیف منجر به کاهش رتبه سایت شما شده‌اند را حذف کنید

۴-      از این پس وقت خود را برای تولید لینک‌های طبیعی که خودتان ساخته‌اید صرف و از خرید بک‌لینک خودداری کنید.

 

پنالتی لینک‌ ها

پنالتی لینک‌ ها

 

لینک‌های غیرطبیعی خروجی از سایت

گوگل خیلی راحت لینک‌هایی را که برای دستکاری غیرطبیعی رنک یا رتبه سایت‌های دیگر در سایت خود قرار می‌دهید شناسایی می‌کند. هر کسی که به ازاء دریافت مبلغی لینک غیرطبیعی را ترویج دهد در واقع با این کار پنالتی دستی برای سایت خود دست و پا کرده است!

راه حل:

۱-      لینک‌های غیرطبیعی را حذف کرده یا با اضافه کردن” rel=”nofollow به آن‌ها مطمئن شوید مستقیم یا غیرمستقیم روی رتبه سایت شما اثر نمی‌گذارند

۲-      در حذف لینک‌ها کلی عمل کنید و مطمئن باشید با حذف یکی دو تا لینک گوگل فریب نمی‌خورد

لینکهای اسپم درج شده توسط کاربران

پروفایل و نظراتی که کاربران در صفحات مختلف سایت درج می‌کنند راه خوبی برای گسترش لینک‌های غیرطبیعی و ایجاد بحران بزرگی است تا گرفتار پنالتی لینک‌ها در گوگل شوید. برای این که هرگز با این پنالتی توسط گوگل جریمه نشوید بیش از پیش روی کامنت‌ها، محتوا پست مهمان و پروفایل‌هایی که توسط کاربران مختلف ساخته می‌شود تمرکز کنید.

 

حتما بخوانید :

نیم نگاهی به 2 پنالتی اسپم گوگل و راه‌های برطرف کردن آن‌ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.