فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

درباره ی سئوی ارگانیک چه می دانید ؟؟

در دنیای امروز که کسب و کار در دنیای مجازی افزایش یافته است، مسلما رقابت افراد برای موفقیت بیشتر در فعالیت و تجارت الکترونیکی در مقایسه با رقبا نیز افزایش یافته است. فعالان بخش تجارت های الکترونیکی، لازم است بدانند که موفقیت آن ها، در گرو جذب کاربر بیشتر و ماندگار است و برای رسیدن به آن باید سایت خود را بهینه کنند.

سئو سایت براساس فاکتورهای قانونی گوگل و اصول سئو انجام می گیرد ولی برخی از افراد، در این زمینه نیز تخلف می کنند و روش هایی را برای گمراه کردن گوگل در پیش می گیرند تا بتوانند در رنکینگ گوگل، رتبه بهتری داشته باشند و در نتیجه بازدید سایت آن ها افزایش یابد. اما این کار باعث می شود که گوگل بتواند آن ها را شناسایی و در لیست سیاه قرار دهد. بنابراین روش سئو سایتاهمیت زیادی دارد.

اگر شما از روش هایی برای سئو سایت استفاده کنید که کاملا واقعی هستند و بر طبق الگوریتم ها و فاکتورهای گوگل پیش می روند، در این صورت به آن سئوی ارگانیک می گویند. به عبارت دیگر در سئوی ارگانیک، هدف این است که کار بهینه سازی کاملا واقعی و طبیعی باشد.


سئوی ارگانیک

مزیت کاربرد سئوی ارگانیک

کاربران سایت شما، افراد واقعی هستند و همین امر لزوم واقعی بودن سئو سایت را تایید می کند. زمانی که سئوی سایت شما ارگانیک و واقعی باشد، اگر کلمات کلیدی سایت به رتبه اول برسد، ماندگار خواهد ماند و البته در ادامه اگر شما اقداماتی که برای حفظ موقعیت لازم است را انجام دهید، این ماندگاری، ادامه دار خواهد بود.

حال زمانی که صفحات و کلید واژه ها ماندگار شوند، رنکینگ یا رتبه بندی سایت و یا آن صفحه بالا می رود در این صورت لینک های ان بخش از سایت شما در ایندکس گوگل قرار می گیرد. در نتیجه زمانی که کاربرد عبارتی را متناسب با سیات شما سرچ می کند، گوگل لینک رتبه عالی سایت را در اختیار او قرار می دهد.

لذا همان گونه که متوجه شدید، سئوی ارگانیک منجر به قرار گیری سایت در ایندکس، افزایش رنکینگ سایت و در نهایت افزایش بازدید از سایت می شود. سئوی ارگانیک در تجارت های الکترونیکی نقش خیلی مهمی را ایفا می کند چون کاربر، مشتری نیز هست و قصد دارد که از سایت خریداری کند پس هر چه سئو سایت واقعی تر باشد، اعتماد مشتری بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.