فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

کار با گوگل ترندز

کار با گوگل ترندز

‫وقتی که در حال ارزیابی نمرات ‫هستیم بهترین مکان گوگل ترندز میباشد. وقتی که آنجا هستید جستجوهای داغ بسیاری پیدا میکنید ولی کاری که دوست دارم انجام دهم این است که به نوار جستجو بروم و کلیدواژه ای تایپ کنید که بیشترین اهمیت را دارد ‫که من میخواهم نمرات سالانه را برای جستجو ببینیم. 

  وقتی که این کار را انجام دهیم گوگل یک نمودار میله ای به ما نشان میدهد ‫که درخواست هر کلیدواژه ها را در طول زمان نشان میدهد.

نحوه کار با گوگل ترندز

حالا من میخواهم چند چیز را بررسی کنم تا اطلاعات مرتبط را بدست بیاورم. اولین جایی که میروم موقعیت جغرافیایی است. من به دنبال مخاطبین هدف در ایران هستم. این کمی اطلاعات را تغییر میدهد من همچنین میتوانم زمان را تغییر دهم ‫تنها به این خاطر که از‫ سال ۲۰۱۴ است به این معنا نیست که همیشه مربوط میباشد. ‫معمولا من تنها سه سال اخیر را بررسی میکنم، من همچنین میخواهم اطلاعات مفهومی بیشتری را ارایه کنم حالا در دسته بندی من مسافرت یا  سرگرمی را بررسی میکنم. اگر مسافرت را انتخاب کنم، اطلاعات مختلفی را به من نشان میدهد گاها میبینم که هر وقت اینکار را انجام میدهم شمارش کلیدواژه ها کاهش می یابد. من دسته های مختلف را بررسی میکنم و همچنین میتوانم جستجوهای وب، جستجوهای عکس، اخبار، فروشگاه گوگل یا یوتیوب را بررسی کنم. ‫اگر من بخواهم یک عبارت جدید را اضافه کنم میتوانم اینجا اینکار را انجام دهم و دفعتا میتوانم ببینم که آن‫ واژه در مقایسه با عبارت دیگر در کجا رتبه ای دریافت میکند. حالا من یک نمودار رنگی خوب دارم که میتوانم با بردن نشانگر بر روی آن هر ماه را به صورت مشخص بررسی کنم. من میتوانم از این برای بررسی افت و خیزهای درخواست استفاده کنم . گوگل ترندز اطلاعات زیادی را برای تحقیق کلیدواژه ای و همچنین بازاریابی و نمره گیری در طول سال در اختیارتان میگذارد. این یکی از ابزارهای محبوب من است و من توصیه میکنم که با کلیدواژه های خود از آن استفاده کرده‫ و آنها را با هم مقایسه‫ کنید و به این صورت میتوانید درکی از بازار داشته باشید که می تواند مهم ترین قدم شما در سئو و  بهینه سازی سایت باشد.

منبع : کار با گوگل ترندز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.