وقتی که به تحقیق کلمات کلیدی میپردازید یکی از ابزارهای مفید برای اینکار سایت Raven میباشد. شما با این ابزار قادر خواهید بود تا به شکلهای مختلفی بررسی ها را انجام دهید و این ابزار همچنین اطلاعات رقابتی به شما ارائه میکند که تصمیم گیری در مورد انتخاب کلمات کلیدی را ساده تر میکند. به این صورت میتوانید به شکلی معقول انتظارات خود را سازمان ببخشید.
یکی از اولین چیزهای که در سایت Raven متوجه اش میشوید Keyword Manager میباشد. این بخش به شما نشان میدهد که کلیدواژه چند بار جستجو شده و از چه سطح رقابتی برخوردار است. شما میتوانید با استفاده از دکمه Add Keyword کلیدواژه های جدیدی اضافه نمایید و شما میتوانید هر چند عدد کلیدواژه که میخواهید را از صفحه گسترده به Raven SEO اضافه کنید. شما میتوانید کلیدواژه ها را اضافه کنید و این ابزار به طور خودکار به موتورهای جستجو وارد شده و اطلاعات را اضافه میکند تا شما مقایسه های خود را انجام دهید. یکی از ابزارهای محبوب من Keyword Insights یا همان Trends میباشد که به Google Analytics شما متصل شده و کلیدواژه هایی که در حال حاضر رنکی برای آن دریافت کرده اید را برررسی میکند تا اطلاعات بیشتری درمورد بازدید کننده هایتان، زمان ورودشان به سایت و اعمالشان به شما بدهند. زبانه تحقیق جایی است که من اکثر زمانم را صرف میکنم. Research Central اطلاعات زیادی در مورد کلیدواژه های مورد نظر شما برای رنکینگ در اختیارتان قرار میدهد. به Research رفته و کلیدواژه ی خود را اضافه کنید، سپس نمایان شدن اطلاعات را مشاهده نمایید. ممکن است در این همه اطلاعات گم شوید و تصمیم گیری در مورد این همه داده اینکه کلیدواژه ای درستی هست یا خیر دشوار باشد. این ابزار اطلاعات را برای سازمان بخشی به انتظاراتان در اختیارتان قرار میدهد چون اگر انتظار داشته باشید که به طور خودکار برای این واژه به رقابت بپردازید باید ایده ای از رقبای خود داشته باشید.
منبع : کار با سایت Raven