فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

استفاده از گوگل ادوردز

استفاده از گوگل ادوردز

حال که مبانی انجام تحقیق کلیدواژه ای را درک کردید‬ میخواهیم به ابزارهایی بپردازیم که ما‬ را در جمع آوری کلیدواژه های بیشتر‬ و جمع آوری داده ها یاری میکننند.  ‬ با وجودی که ابزارهای کمی برای‬ اینکار وجود دارد ولی رایجترین ابزار این کار‬ گوگل ادوردز میباشد. این ابزار نه تنها اندازه گیری‬ خوبی بر حجم جستجو انجام میدهد‬ بلکه ارتقا در پیشنهادهای کلیدواژه های آن را تبدیل به یک ابزار محبوب‬ در جامعه سئو و بهینه سازی سایتکرده است و‬ مهمترین ویژگی اش رایگان بودن آن است.‬ با وجودی که برای استفاده از ‫این ابزار حتما نباید یک بازاریاب AdWords باشید‬ ولی اگر یک اکانت AdWords‬ داشته باشید شما به ابزارهای‬ Keyword Tool دسترسی‬ خواهید داشت،‬ بنابراین حتی اگر قصد استفاده از‬ گوگل ادوردز را ندارید میتوانید‬ از اکانت رایگان آن بهره ببرید‬.

شروع کار با گوگل ادوردز

از AdWords شما میتوانید به‬ Tools رفته و از Analysis این ابزار را انتخاب نمایید.‬ پیش از انجام جستجو، به گزینه هایی که در‬ Advanced Options و Filters‬ وجود دارد دقت نمایید.‬ شما میتوانید داده های کل جهان‬ یا تنها کشور خودتان را ببینید‬ و شما میتوانید زبان نتایج جستجوی خود را انتخاب کنید.‬ یک بخش دیگر دستگاه های مورد استفاده ی افراد است.‬ نوع کلیدواژه هایی که مردم در موبایلهایشان می نویسیند معمولا‬ تفاوت بسیاری با چیزهایی که در‬ لپ تاپ یا دسکتاپشان می نویسند دارد‬ و شما میتوانید با استفاده از‬ این سلکشن و تحقیقتان تفاوت هایشان را ببینید.‬ در نهایت شما میتوانید نتایج جستجو برای سطح مشخصی از‬ رقابت یا حجم جستجو را فیلتر نمایید.‬ در سمت چپ باید یک Match‫Type‬ (نوع همخوانی) مشخص را انتخاب کنید.‬ بازاریابان AdWords با‬ سه نوع از آن آشنا هستند:‬ Broad، Exact و Phrase. ولی‬ برای اهداف آموزشی، ما از‬ گزینه ی Exact استفاده‬ میکنیم، به این صورت ما تنها اطلاعات را‬ بر اساس کلیدواژه های مورد جستجو‬ی خودمان و دقیقا به همان صورتی که‫ ظاهر میشوند پیدا میکنیم‬ حال میتوانیم کار را آغاز کنیم‬ و چند راه برای اینکار وجود دارد. اول اینکه ما یک یا چند کلیدواژه را در باکس عبارت یا واژه تایپ‬ و در هر خط باید یکی را وارد کنیم،‬ همچنین شما میتوانید آدرس وب سایت‬ را بنویسید و این ابزار کلیدواژه های‬ مرتبط با آن را پیدا میکند.‬ در حال حاضر تنها میخواهیم “کیفهای ‫آیفون” را جستجو کنیم، پس بر ‬ Search کلیک میکنم ‬ و همانطور که میبینید ابزار‬ Google Keyword Tool یک‬‬ ابزار پیشنهاد دهنده عالی است.‬ از این عبارت ما فهمیدیم که مردم به دنبال چیزهایی‬ مثل کیفهای آیفون، کیفهای آیفون جالب‬ و کیفهای آیفون بامبویی هستند.‬ در سمت راست میتوانید ستون داده‬ های مورد نظرتان را انتخاب کنید‬. با وجودی که Global Monthly Searches‬ در تمامی جهان جستجو میکند، اگر‬ شما در تنظیمات، یک کشور را ‫مشخص نمایید ‬ Local Monthly Searchesداده هایی از‬ کشورهای انتخاب شده را در اختیارتان میگذارد‬، همچنین باید Competition‬ را نیز انتخاب کنید و ستون‬ Local Search Trends نیز مفهوم خوبی از اولویت بندی ارایه میدهد.‬ از این ابزار شما میتوانید کلیدواژه‬ هایی که میخواهید به طور بالقوه در‬ لیست کلیدواژه ها قرار دهید را‫ انتخاب نمایید و شما میتوانید‫ لیست را در فرمت ‬ CSV دانلود کنید‬ و سپس به صورت آفلاین در ‬‬اکسل‬ با آن داده ها کار کنید.‬ به یاد داشته باشید که این ‫ابزار برای بازاریابی ‬ AdWords توسعه یافته است‬ و گزینه های بیشتری وجود دارد که به‬ AdWords مربوط بوده و‬ ارتباطی به سئو ندارد ولی‫ من شما را ترقیب میکنم که‬ زمان بیشتری بر این ابزار گذاشته‬ و سعی کنید کلید واژه ها‬ و ابزارهای مختلف را در آن بررسی نمایید.‬

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.