فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

گوگل به طور جدی اسپم هک شده را مورد هدف قرار داده است

اسپم هک شده

گوگل: تغییرات جدید الگوریتم به طور جدی اسپم هک شده را مورد هدف قرار داده است و امکان دارد بر پنج درصد از جستارها تاثیر بگذارد.   شرکت گوگل می گوید جستجوکنندگان احتمال دارد در بعضی از جستجوها صفحات نتایجی ببینند که کمتر از ده نتیجه دارد. گوگل در حال انتشار یک سری تغییرات الگوریتمی است که به طور کاملا جدی غیاب اسپمهای هک شده را در نتایج جستجو بررسی می کند.
نینگ سونگ، مهندسی که پست امروز بلاگ گوگل را نوشته است؛ می گوید گوگل در حال ایجاد تغییر در الگوریتمهایش است تا سایتهای هک شده در نتایج جستجو را حذف کند: ما کاملا جدی سایتهای اسپم هک شده را مورد هدف قرار داده ایم تا از کاربران و وب مسترها محافظت کنیم. تغییرات الگوریتم به تدریج حدود پنج درصد از جستارها را تحت تاثیر قرار خواهد داد که به زبان آنها هم بستگی دارد. زمانی که الگوریتمهای جدید را منتشر کنیم، احتمالا کاربران در برخی از جستارهای خاص تغییری حس خواهند کردند که تنها مربوط ترین نتایج جستجو نمایان خواهند شد و تعداد نتایج کمتر خواهد بود.
این به علت حذف شدن تعداد زیادی از اسپمهای هک شده است و در آینده نزدیک این بررسی بیشتر و جدی تر هم می شود. ما در حال ادامه تنظیم سیستمهایمان هستیم و محتواهای بد را که مانند علف هرز هستند، از ریشه در می آوریم تا نتایج قانونی و اصیل را حفظ کنیم. سایتهای هک شده همیشه برای وب و هم چنین گوگل سبب مشکل می شدند. امسال، شرکت امنیت IT سفوس اعلام کرد که هزاران هزار اسناد پی دی اف با رنک بالا در وبسایتهای هک شده به گوگل گزارش کرده است. در سال ۲۰۱۳، گوگل آشکار ساخت که سایتهای هک شده دومین عامل ایجاد اسپم manual actions هستند. تقریبا در همان زمان، گوگل help center یا مرکز کمکی برای سایتهای هک شده درست کرد که تا امروز هم آنلاین است. گوگل وب مسترها، صاحبان سایت و کارشناسان سئو را تشویق می کند تا سوالات یا نظرات خود را در انجمنهای کمک وب مستر Webmaster Help Forums مطرح کنند. گری ایلیز از سوی گوگل تایید کرد که این تغییر الگوریتمی فقط بر جستارهای اسپمی تاثیر خواهد گذاشت نه جستارهای اصل و معمولی دیگر.

منبع : گوگل به طور جدی اسپم هک شده را مورد هدف قرار داده است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.