فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سردرگمی کارشناسان سئو پس از آپدیت مرموز گوگل

در اینجا به خلاصه ای از سوال و جواب های به روزرسانی الگوریتم هسته گوگل در این هفته و اخبار راجع به پاندا می پردازم. دیروز، گوگل اعلام کرد که الگوریتم رنک دهی هسته را طی هفته به روز کرده است. آنها همچنین اعلام کردند که اکنون الگوریتم پاندا بخشی از الگوریتم رنگ دهنده هسته شده است. این دو خبر دوازدهم ژانویه ۲۰۱۶ منتشر شدند و برای کارشناسان سئو جزو خبرهای مهم بودند.
البته گزارش هر دو خبر باعث ایجاد سردرگمی برای سئوکاران شد. علاوه بر این، هرگاه اطلاعات جدیدی در رابطه با الگوریتم های گوگل منتشر می شود، اغلب منجر به سوالات و سردرگمی می شود. من قصد دارم کمی از این ماجراهای درهم و برهم کم را برایتان ساده کنم.

  

به روز رسانی آخر الگوریتم پاندا نتوانست جریمه های پاندا را به روز کند
از آنجایی که گوگل گفت که الگوریتم پاندا بخشی از الگوریتم هسته است برخی شاید با خود فکر کنند که این آپدیت احتمالا تنظیمات و تغییرات جدیدی ایجاد خواهد کرد و علاوه بر این شاید برخی از سایت ها تاثیر منفی از الگوریتم پاندا بگیرند. اما این به روز رسانی اصلا ربطی به این جریان ندارد.
گری ایلیز گوگل به طور واضح در توییتر گفت که هیچ ربطی به نشانه هایی که از پاندا می بینید ندارد. وی همچنین گفت: ” نوسانات اخیر در رنک ها هیچ ربطی به پاندا یا حیوان دیگر-منظور الگوریتم های دیگر- ندارد.”
الگوریتم پاندا به صورت real time کار نمی کند
مسئله دیگری که باعث ابهام شده این بود که پاندا الان real time شده است یا خیر. پاسخ این است که نشد است. گری نیز گفت: ” هرچیزی راجع به real time بودن پاندا شنیده اید اشتباه است و این الگوریتم فوری یا real time کار نمی کند.”
جان مولر هم از طرف گوگل در ویدیویی ۲۸ دقیقه ای در hangout اعلام کرد که الگوریتم پاندا هنوز real time نیستند و با به روز رسانی الگوریتم هم اینطور نخواهند بود. به نظر می رسد که الگوریتم پاندا با روش خود و با فاصله های زمانی متفاوتی به روز شوند.
به روز رسانی های پاندا باید کمی منظم تر بشوند
جان مولز باز در ویدیویی نیم ساعتی در hangout اعلام کرد که فکر می کند با این اتفاقات به روز رسانی پاندا کمی سریعتر و منظم تر شوند. وی همچنین گفت: منظورم این است که ما به کیفیت وبسایتها نگاه می کنیم و می فهمیم که کدامشان کیفیت بالاتری دارد، کدام به طور کلی کیفیت پایین دارد و آن موقع است که از آنها در رنک دهی استفاده می کنیم. این در واقع روشی است که مجبور می کند آپدیت ها سریع تر و کمی منظم تر منتشر شوند.
البته او گفت که قول صد در صد نمی دهد اما پیش بینی این قضیه را می کند.
الگوریتم پاندا بخشی از الگوریتم هسته است. یعنی چه؟
بزرگتری ابهامی که برای ما ایجاد شده این است که ما هنوز در مورد برخی از جنبه های الگوریتم پاندا صحبت می کنیم که بخشی از الگوریتم هسته نیستند. اما دقیقا چه معنایی دارد که بخشی از الگوریتم هسته باشد؟ آیا توسط آن کنترل می شود؟ آیا بخشی از پاندا توسط آن اداره شده و بخشی نه؟
چه نشانه هایی با به روز رسانی آخر الگوریتم پاندا رخ داد؟
همه می دانیم که افراد زیادی چند هفته گذشته احساس تغییراتی جدید در گوگل می کردند. اما می دانیم که مربوط به پاندا نبود. پس چه نوع سایت هایی تحت تاثیر تغییرات قرار گرفتند؟ گوگل به طور خاص راجع به این موضوع صحبت نمی کند. آیا این موضوع هم مانند به روز رسانی های فانتوم است که همه را گیج کرده بود؟ خب، باید گفت این به روز رسانی های هسته همیشه برای وبمسترها و کارشناسان سئو مرموز باقی خواهند ماند.
حال، چه تفاوتی ایجاد شده است؟ پاندا بخشی از هسته است؟
بزرگترین سوالی که وجود دارد این است که چگونه این تغییرات بر قوانین رنک دهی تاثیر می گذارد. برای وبمسترها اکنون چه تغییری ایجاد شده است؟ گوگل هنوز به این سوالات پاسخ نداده است اما به محض پاسخ به سوالها شما را مطلع خواهیم ساخت. به طور خلاصه، برخی از ابهامات و سر درگمی هایی که برای کارشناسانسئو و وبمسترها ایجاد شده است با شما در میان گذاشتیم.


منبع: سردرگمی کارشناسان سئو پس از آپدیت مرموز گوگل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.