فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بهینه سازی سایت و بازاریابی با موتورهای جستجو

بازاریابی با موتورهای جستجو یا به زبان لاتین Search Engine Marketing نمونه ای از بازاریابی اینترنتی تحت عنوان سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در مورد انتخاب وب سایت هایی که اصولا از طریق آنها تبلیغات ارائه می دهید، و میزان نمایش دهی آنها در صفحات موتورهای جستجو، راهنمایی ارائه می دهند.
روش بازاریابی با موتورهای جستجو، ایجاد سایت هایی می باشد که در سایت های موتور جستجو مانند گوگل، در رده های بالا قرار گیرند. موتورهای جستجوی زیادی، راهکارهای برای اشخاص و شرکت های دارای تبلیغات ارائه کرده اند که معروف ترین آنها، استفاده از موضوعاتی در سایت است، که در زمان جستجو، نتیجه ای دقیقا برابر با سایت شما ارائه داده شود. برای این فرآیند لازم است که بر محتوا و مضامین سایت های تبلیغاتی خود، دقت و تمرکز کافی داشته باشیم.

  

تعریف بازاریابی با موتورهای جستجو

تعریف دیگر از این فرآیند، ارائه تبلیغات به سایت های پربازدید و رده اول در موتورهای جستجو می باشد. در این فرآیند، موتورهای جستجو، سایت های رده اول را برای تبلیغات به شما معرفی می کند. در ادامه هزینه ای که شما برای این تبلیغات در نظر گرفته اید، تعیین کنند رده ی سایت تبلیغ کننده می باشد. شرکت و یا شخص بازاریاب نیز می تواند هزینه ای به گوگل پرداخت کند، تا در ازای کلمایت خاص در قسمت سرچ، سایت آنها در رده ی اول قرار گیرند.
به تعبیری بهتر، سایت بازاریاب می تواند با توجه به محتوا و مضامین سایت خود، تکراری نبودن موضوعات، کلمات کلیدی مطابق با محصولات شرکت و بهینه سازی مطالب، رده ی سایت خود را بدون پرداخت هزینه ای بالا بیاورد تا به محض جستجوی کلمات مرتبط با تولیدات، سایتشان در موتور جستجو نمایان شود.
در صورت ارائه تبلیغات به سایت های رده بالای موتورهای جستجو نیز، می توانید به دلخواه به صورت پرداخت به ازای هر کلیک و یا به صورت مدت ماندگاری بنر در سایت، هزینه را در سایت پذیرنده حساب کنید.
فراموش نکنیم که یکی از معمول ترین راه های ارتباطی کاربران با وب سایت ها، از طریق موتورهای جستجو می باشد. در نتیجه چنین مخارجی برای تهیه یک وب سایت خوب، با توجه به نحوه طبقه بندی موتورهای جستجو، راه حلی با منافع بالا محسوب می شود. در این روش شما با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه، می توانید سایت های خود را در رتبه های بالای موتورهای جستجو قرار دهید. در مرحله ی بعد، با توجه به ازدیاد کلیک ها و بازدید های مشتریان، سایت شما، به دلیل ازدیاد بازدید کننده ها در طبقه بندی موتورهای جستجو، به طور خودکار در رده های بالا قرار می گیرد.


منبع: بهینه سازی سایت و بازاریابی با موتورهای جستجو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.