فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بهینه سازی سایت اختصاصی

بهینه سازی سایت اختصاصی مخصوص سایت های سفارشی می باشد که یا سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی طراحی شده است. یعنی سایت هایی که کارفرما طبق سلیقه خود در مورد خصوصیات آن از قبیل شکل ظاهری سایت، طرح گرافیکی، رنگ ها و دیگر ویژگی های آن اظهار نظر می نماید و در نهایت تبدیل به یک سایت اختصاصی و منحصر بفرد مطابق با سلیقه کارفرما می شود. اصولا تمام کسب و کار ها علاقه مند به داشتن یک سایت منحصر بفرد و متفاوت با دیگر سایت ها می باشند در نتیجه به طراحی سایت اختصاصی روی می آورند که علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد.صفر تا صد بهینه سازی سایت اختصاصی بمعنی شروع از نقطه صفر جهت سئو اینگونه سایت ها می باشد.  

نقطه صفر شروع سئو کجاست؟
نقطه صفر شروع بهینه سازی سایت اختصاصی، قالب و اسکلت کلی سایت می باشد که قبل از پرداختن به سئو صفحات و محتوای سایت، باید بصورت استاندارد موتور های جستجوگر بهینه شود. بهینه سازی قالب کلی سایت طبق اصول سئو، جهت افزایش سرعت سایت و همچنین ویرایش و حذف کد های اضافی که فضای زیادی را اشغال نموده اند صورت می گیرد.
در صورت عدم انجام مرحله بهینه سازی قالب سایت، بهیچ عنوان نتیجه ایده آل و قابل قبولی حاصل نخواهد شد. چرا؟ طبق اصول سئو و بهینه سازی سایت، استاندارد ها و استراتژی های گوگل، یک سایت بهتر است از همان ابتدای طراحی اش، بطور صحیح و اصولی سئو و بهینه سازی شود تا در مراحل بعدی پیشروی دچار مشکل نشود.
حال سئو سایتی که در کدنویسی ها و قالب اولیه دچار مشکل باشد، بسیار دشوار بوده و در نهایت امکان رسیدن به نتیجه ایده آل فراهم نخواهد شد. پس از انجام قدم اول، نوبت به سئو داخلی سایت On Page SEO یعنی استراتژی تولید محتوا و بهینه سازی عناوین سایت و سئو خارجی Off Page SEO سایت یعنی استراتژی ساخت شبکه های اجتماعی و لینک ها می باشد.

منبع: بهینه سازی سایت اختصاصی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.