فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بررسی سرعت وب سایت در سئو سایت

بررسی سرعت یکی از بخش های مهم در سئو و بهینه سازی سایت می باشد. جهت بررسی سرعت وب سایتشما می توانید این کار را به طور شخصی و هم چنین با سایت های کمکی مانند webpagetest ، google page speed، gtmetrix، website speed test میزان سرعت وب سایت را خود بسنجید که سئو کاران حرفه ای از روش های مختلف مقدار سرعت وب سایت شما را در موتورهای جستجو های مختلف می سنجند.

قالب و ایمنی سایت و سرعت وب سایت در سئو سایت  

قالب وب سایت و تاثیر بر سرعت : بعضی از قالب های سایت ها از گرافیک بیشتر و سنگین تری نسبت به سایر قالب ها استفاده شده است و به همین دلیل برای لود شدن زمان بیشتری طی شده و کندتر باز می شوند. بنابراین یکی از روش های بهینه سازی و سئو سایت، بالا بردن سرعت است و بنابراین جهت بالا بردن سرعت و بهینه سازی سایت به شما توصیه می شود که از قالب هایی استفاده کنید دارای قالب گرافیکی متوسط تا کم گرافیک تر باشند البته باید گفت امروزه سبک قالب های عوض شده و معمولا تصاویر با حجم بالا در آن به کار رفته است.
ایجاد ایمنی در سایت، سبب می شود که سرعت سایت بالا برود اما شاید برای شما جالب باشد بدانید که چگونه این عمل باعث سرعت بخشیدن بر سایت می گردد ؟ ایمنی سایت سبب می شود تا ابزارهای مخرب نتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کرده و به این روش منابع سایت هدر نمی شود. ایمن کردن علاوه بر این که سبب تضمین عملکرد سایت می شود تاثیر بسیار خوبی بر سرعت لود شدن سایت می گذارد.
بنابراین داشتن سایتی با سرعت زیاد سبب می شود کاربران سایت بتوانند به آن به راحتی دسترسی داشته باشند این عمل باعث بهتر کردن عمل سایت خواهد شد. با افزایش سرعت می توانید رنکینگ سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید و این روش تاثیر بسیار مطلوبی بر میزان موفقیت سایت شما خواهد داشت. از جمله ترفندهای اصلی سئوکاران در بهینه سازی وب سایت بالا بردن سرعت سایت شما و لود نمودن سریع سایت شما می باشد.


منبع: بررسی سرعت وب سایت در سئو سایت



خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.