فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل Google Ads همان کافئین مورد نیاز سایت است که در کوتاه مدت اثرش از بین خواهد رفت.
PPC Advertising یا (CPC  or Cost Per Click) پرداخت به ازای هر کلیک، مدلی از بازاریابی اینترنتی مستقیم می باشد. یعنی خرید بازدیدکنندگان.
تبلیغات گوگل از بهترین، ساده ترین و موثرترین روش ها می باشد که در کوتاهترین زمان شما را در صفحه اول نتایج جستجو قرار خواهد داد. اما موقت می باشد و تا زمانی ادامه دارد که به ازای هر کلیک هزینه آن را پرداخت نمایید یعنی همان (PPC )(Pay Per Click) تاثیر آن در ترافیک و رتبه سایت چندان نبوده اما می توان جهت اهداف کوتاه مدت برای کمپین های تبلیغاتی استفاده نمود اما اما اما … توجه کنید این بازگشت ممکن است به همراه موفقیت باشد و یا حتی ضرر.
گام اول در آموزش تبلیغات گوگل داشتن اکانت گوگل می باشد که ازین طریق حساب خود را شارژ نموده و قادر به شروع تبلیغات کلیکی خود خواهید بود.


تعرفه تبلیغات گوگل  

تعرفه تبلیغات گوگل چگونه ارزیابی می شود؟ قیمت پرداختی به ازای هر کلیک از مخاطبان می باشد. در این تبلیغات قابلیت تغییر آگهی و انتخاب زمانبندی نمایش آگهی را خواهید داشت.
• ربات تبلیغات گوگل هر تعداد کلیک از طرف یک مخاطب خاص را یک بار محاسبه می کند.
• مدت زمان قرار گرفتن در تبلیغات گوگل ۱۵ دقیقه می باشد و شرکت های ارائه دهنده این خدمات که خود را google partner یا پارتنر های گوگل می دانند، ترفند ها و قیمت های مختلفی را برای اینکار در نظر می گیرند.
• موارد دیگری که در تعیین این تعرفه دخیل هستند فارسی و انگلیسی بودن لغت یا کلمه کلیدی مورد نظر است.
• زمان لود یا سرعت باز شدن صفحات مورد نظر نیز در قیمت پرداختی موثرند.
• اصولی که در این مورد بایستی رعایت شود تا بهترین نتیجه را داشته باشید، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت می باشد. کلمه کلیدی و محتوای ارائه شده ای که قرار است با آن در رتبه اول گوگل قرار گیرید بایستی با موضوع سایتتان مرتبط باشد.
• در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده، هزینه های پرداختی بیشتر خواهد بود.
• مورد بعدی CTR (Click Trough Rate) که همان نرخ کلیک نسبت به رتبه می باشد.

مزایا و معایب تبلیغات گوگل


مزایا و معایب تبلیغات گوگل را باهم مرور می کنیم.
مزایا : شما قادر به انتخاب تعداد کلمه کلیدی نامحدود خواهید بود و هیچ هزینه ای در زمان نمایش سایت شما کسر نخواهد شد و این هزینه به ازای کلیک مخاطبان از حساب شما کسر خواهد شد.
در تبلیغات گوگل، انتخاب کلمات کلیدی هدف که قرار است با آن در صفحه اول باشید با شماست. همچنین می توانید نقاط جغرافیایی هدف خود را انتخاب نمایید.
قادر به تعیین بازه زمانی نمایش سایت، انتخاب روز ها و اینکه در کجا و به چه شکلی نمایش داده شود، خواهید بود و در نهایت گزارش هفتگی و ماهانه ورود بازدیدکنندگان از طریق گوگل برایتان ارسال خواهد شد.
معایب : موقتی بودن از بزرگترین معایب این تبلیغات است یعنی در مدت زمان محدودی می توانید رتبه اول گوگل باشید.
نیاز به آنالیز کلمات کلیدی خود داشته و دامنه انتخابی نمی تواند ir باشد. همچنین کلمه AD در کنار سایت شما نشان داده می شود و هزینه های آن بالاست.

استراتژی استفاده از تبلیغات گوگل

استراتژی استفاده از تبلیغات گوگل بایستی از قبل تعیین شده باشد.
۱٫ کمپین
در کمپین کوتاه مدت برای معرفی محصول جدید، خدمات یا موضوع خاص، PPC می تواند بهترین روش باشد.
۲٫ آفرهای کوتاه مدت
در صورت داشتن محصول یا آفر در فروشگاه های آنلاین که مشتریان قادر به خرید لحظه باشند.
۳٫ ارتباط B2B
درصورت داشتن فروش هفتگی یا ماهانه ارتباط Buisiness to Buisiness بسیار مفید خواهد بود.
۴٫ ارائه لیست محصولات
در صورت داشتن کاتالوگ محصولات، گوگل و بینگ قابلیت ارائه تبلیغ خاصی به نام لیست محصولات یا (PLA) (Product Listing Ads) می باشند که تصویر محصولات را برای مشتریان بالقوه نمایش می دهند.
۵٫ بازاریابی مجدد
با استفاده از تصویر و ویدئو تبلیغات خود را برای بازار هدف خود انجام دهید. این تاکتیک مقرون به صرفه جهت جذب کاربرانی است که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند اما خرید نداشته اند، می باشد.



اشتباهات دردناک در تبلیغات گوگل

اشتباهات دردناک در تبلیغات گوگل یا PPC که شما را متحمل خسارت می کند. Google Adwords یا Yahoo Search Marketing و … روش های سریع جذب مشتریان بالقوه هستند. اما در صورتی که بدرستی اجرا نشود پرمخاطره خواهند بود.
در استفاده از PPC تازه کار هستید؟
نگران نباشید. از طریق تمرین و آزمایش، اجرای یک کمپین مفید با استفاده از تبلیغات گوگل امکان پذیر خواهد بود.
از این ۲ اشتباه هنگام استفاده از PPC برحذر باشید:
۱٫ فرستادن بازدیدکننده به صفحه اصلی سایت
در صورتی که قصد فروش محصول خاصی را دارید، آدرس همان صفحه را در تبلیغات خود قرار دهید.
۲٫ فرستادن بازدیدکننده به صفحه تماس
اجبار مخاطبان به ورود به صفحه تماس و عضویت در خبرنامه ایمیلی خلاف قانون می باشد. اینکار مشتری را ناامید می کند..


منبع: تبلیغات گوگل



خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.