فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سئو وبلاگ

برای معرفی سئو وبلاگ ابتدا باید بدانیم وبلاگ چیست؟ وبلاگ یکی از سیستم های تولید محتوا می باشد که در تعیین جایگاه وب سایت و سئو نقش مهمی دارد. وبلاگ ها دائما توسط ایجاد اطلاعات جدید در مورد موضوعی خاص بروز رسانی می شوند.
جالب است بدانید که گوگل علاقه زیادی به وبلاگ ها دارد و یکی از المان های مهم و موثر در رنکینگ خود قرار داده است. یک وبلاگ شامل مقاله، عکس، آرشیو لینک ها، کامنت بازدید کنندگان و … می باشد.
چگونه یک وبلاگ SEO Friendly داشته باشیم؟
در آموزش سئو وبلاگ باید بدانیم سئو وبلاگ چیست؟ درست است که از وبلاگ ها در جهت ارتقاء رتبه سایت و جذب مخاطبان استفاده می شود، اما خود وبلاگ ها نیز بایستی در جهت صحیح مدیریت شوند تا موجب افزایش ترافیک رایگان شده و رنکینگ سایت را بهبود بخشند.
چرا بسیاری از وبلاگ نویسان موفق به ارائه یک پست اصولی و قابل قبول نمی شوند؟
سئو برای وبلاگ بسیار اهمیت دارد اما نوشتن یک پست، به سادگی بهینه سازی وبلاگ نیست. در صورتی که پست ها و مقالات وبلاگ با هدف سئو نوشته شوند، هیچ منفعتی نخواهند داشت. خوانندگانی که به پست های شما رجوع می کنند، در صورتی که آن ها را به اندازه کافی خوب و اغنا کننده نیابند، سایت شما را ترک خواهند کرد و این موجب افزایش نرخ ترک یا Bounce Rate خواهد شد.

مزایای سئو وبلاگ  

ایجاد پست های جدید وبلاگ موجب افزایش صفحات ایندکس شده سایت شده و یک فرصت برای کشاندن ترافیک به وب سایت می باشد. وبلاگ نویسی کمک می کند تا از طریق رسانه های اجتماعی کشف شوید. مخاطبان محتوای شما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. توییتر، لینکدین، فیس بوک و پینترست شما را برای مخاطبان جدید آشکار می سازند. برای بالا بردن سئو وبلاگ نکات زیر را رعایت نمایید.
سئو وبلاگ قبل از نوشتن : یافتن کلمات کلیدی، کاهش میانگین زمان لود صفحات
سئو وبلاگ حین نوشتن : اختصاص زمان برای انتخاب عنوان مناسب، ۱۰۰ لغت اول خود را تیز و گویا بنویسید، لینک بیلدینگ ها
سئو وبلاگ بعد از نوشتن : دریافت ترافیک، ایجاد پیوند های وبلاگ، ساخت بک لینک ها، انتشار منظم پست و بروز رسانی، چک کردن نتیجه هر ۳ الی ۶ ماه موجب می شود تا اثر و نتیجه کار خود را مشاهده کنید و از سئو وبلاگ رایگان بهره مند شوید. از جمله مزایای سئو وبلاگ عبارت است از:
• پیدا کردن جایگاه کسب و کار ها
• افزایش ترافیک ارگانیک و طبیعی وب سایت
• جذب مخاطبان جدید در حوزه خاص و مرتبط با کسب و کار.
• سبب متقاعد نمودن مخاطبان در موضوعی خاص می شوند.
• افزایش محتوای منحصر بفرد وب سایت موثر در سئو
• ارائه اطلاعات مفید و مرتبط برای بازدید کنندگان در وب سایت.
• می توان اخبار مهم را به اشتراک گذاشت.
• موجب بروز نگه داشتن وب سایت می شود.
• نتایج آن در طولانی مدت باقی می ماند.

نکات سئو وبلاگ


به این نکات سئو وبلاگ توجه نمایید.
۱ –  قبل از نوشتن فکر کنید.
قصد دارید به مخاطبان خود چه بگویید؟ هدف متن شما چیست و در پایان کار از مخاطبان چه می خواهید؟ تمامی این سوالات را قبل از شروع به نوشتن پاسخ دهید.
۲ –  ساختار پست وبلاگ خود را تعیین کنید.
پست خود را با یک استراکچر و ساختار واضح شروع کنید.
• نوعی مقدمه (معرفی موضوع خود)
• بدنه (متن و پیام اصلی)
• نتیجه گیری (شامل مهمترین نکات و ایده ها و استنباط ایده های جدید)
۳ –  از پاراگراف بندی استفاده کنید.
از پاراگراف بندی در زمان مناسب استفاده نمایید. برای ایجاد هر پاراگرف باید دلیلی وجود داشته باشد. هر پاراگراف بایستی شامل ایده یا موضوعی مهم باشد.
۴ –  از عبارات هشداری استفاده نمایید.
سئو در وبلاگ نیاز به کلمات کلیدی و مهم دارد. این به مخاطبان کمک می کند تا در میان متن به درک ایده و مفهوم اصلی برسند. از کلمات کلیدی مانند، اول از همه، ثانیا و در نهایت استفاده کنید. همچنین کلماتی مانند، با این وجود، قطعا، در واقع، یک اخطار آشکار به خوانندگان می دهد و به ساختار متن شما بسیار کمک می کنند.
۵ –  از افراد دیگر بخواهید پست هایتان را بخوانند.
قبل از انتشار پست خود، اجازه دهید فرد دیگری پست شما را بخواند. از او سوال کنید که آیا متوجه پیام اصلی متن شد یا خیر.
۶ –  طول مقاله خود را بهینه سازی کنید.
طول مقاله بایستی حداقل ۳۰۰ و حداکثر ۷۰۰ کلمه باشد. گوگل مقالات طولانی را دوست دارد اما اگر مقاله شما خیلی طولانی باشد، موجب فرار کاربران می شود.
۷ –  به طور منظم محتوا بیافزایید.
سئو وبلاگ و محتوای کاربردی به گوگل می فهماند که وب سایت شما زنده است. در صورتی که وبسایت شما فعال نباشد، گوگل کمتر به آن می خزد و این بر روی رنکینگ شما تاثیر منفی خواهد داشت.

تاثیر سئو وبلاگ در رنکینگ سایت

وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین و مقرون بصرفه ترین راه برای ارتقاء رتبه سایت است. تمام موتور های جستجوگر شامل گوگل، بینگ و یاهو از الگوریتم هایی استفاده می کنند تا محتوای مناسب کاربران خود را بیابند. تاثیر سئو وبلاگ در رنکینگ سایت بعلت ویژگی های زیر می باشد.
۱ –  وسیله فراهم کردن محتوای تازه و مناسب هستند.
یک وبسایت نباید ایجاد و رها شوند. وب سایت ها مانند موجودات زنده هستند، آن ها به طور مداوم در حال رشد و تغییر بوده و نیاز به تغذیه دارند. وبلاگ ها موجب رشد سایت با فراهم کردن مطالب می شوند. بنابراین سئو و بهینه سازی وبلاگ بسیار اهمیت دارد.
۲ –  موجب جذب لینک های داخلی و خارجی می شود.
تعداد سایت های خارجی که به سایت شما لینک داده اند برای موتور جستجوگر اهمیت دارد. لینک های خارجی سایت شما را اثبات می کنند. وبلاگ ها در لینک های داخلی نیز موثرند. اتصال صفحات مختلف سایت شما برای موتور های جستجوگر مهم است.
۳ –  شما را قادر به گسترش و توسعه کلمات کلیدی می کنند.
یکی از راه های رنکینگ وب سایت بر پایه کلمات کلیدی سایت است. سایتی که حاوی کلمات کلیدی بیشتری باشد، رنک بالاتری نسبت به سایت های مشابه دارد. این یعنی وب سایت مطالب مرتبط با موضوع دارد. سایت ها با بروز رسانی های مداوم و سئو وبلاگ، بدون شک کلمات کلیدی بیشتر در مورد صنعت خود نسبت به سایت های بدون بلاگ دارند.
اما صبر کنید:
نه تنها وبلاگ ها نقش کلیدی در بهبود رنکینگ سایت دارند، بلکه یک راه عالی برای افزایش تعامل با مشتریان هستند. اغلب کاربران از شرکت ها انتظار دارند که وبلاگ مفید و مرتبط داشته باشند.

سئو وبلاگ وردپرس

سئو وبلاگ وردپرس طرفداران و مخاطبان زیادی دارد. گفته می شود “محتوا پادشاه است” اما در تفسیر صحیح باید بدانید که محتوای خوب پادشاه است. محتوا باید منحصر بفرد بوده و برای خوانندگان ساده و بدون اشتباه دستوری باشد و برای خوب نوشتن بایستی یک استراتژی صحیح و خوب داشت.
نحوه نوشتن پست های جالب برای وبلاگ
توجه کنید درصورتی که پست وبلاگتان بی ارزش باشد، بهینه سازی آن هیچ رنک بالایی در نتایج جستجو ایجاد نخواهد کرد. در مورد موضوع خود خوب فکر کنید و قبل از نوشتن، پست خود را با ساختار و طراحی صحیح بنویسید تا در سئو سازی وبلاگ موثر باشد.
۱ –  ابتدا تحقیق کنید، بعد بنویسید.
حتی در صورتی که موضوع خود را بخوبی می دانید، پست های دیگر را هم بخوانید. این کار موجب ایده های جدید در ذهن شما شده و قطعا در نوشتن یک پست جذاب کمک خواهد کرد و می توانید نکات منحصر بفردی را ذکر کنید که دیگران به آن اشاره نکرده اند.
۲ –  آسان و سبک بنویسید.
هر زمان که قصد نوشتن دارید، برای شخص عامی و غیر وارد بنویسید. موضوع خود را با جزئیات توضیح داده و از جملات پیچیده و کلمات سنگین پرهیز کنید.
۳ –  زمان بگذارید.
همه چیز را در یک لحظه ننویسید. سایت شما نیاز به سرعت دارد نه شما. دو الی سه روز برای انتشار پست خود زمان بگذارید یک پست باکیفیت و عالی خیلی بهتر از ۵ پست خسته کننده و بی ارزش است.
۴ –  نکات مهم را برجسته کنید.
از عنوان گذاری برای نکات مهم و برجسته استفاده کنید. این عمل موجب خوانایی بهتر شده و وضعیت سئو را بهبود می بخشد.
۵ –  از تصاویر، ویدئو و فایل های gif استفاده کنید.
برای افزایش سئو وبلاگ ار تصاویر استفاده کنید. حتی گاهی بسیار مفید تر از هزار کلمه وحشتناک هستند. از تصاویر برای تفسیر نکات خود بهره ببرید و همیشه از تصاویر مرتبط استفاده کنید.
۶ –  از دوست خود یخواهید تا پست شما را بخواند.
این موجب یافتن اشتباهات شما می شود. قبل از انتشار، از دوستان خود سوال کنید که آیا مفهوم اصلی را دریافتند یا خیر؟ و سپس اشتباهات خود را اصلاح کنید.


منبع: سئو وبلاگ



خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.