فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

تعرفه سئو

سوال : تعرفه سئو چقدر است و سوت پایان سئو چه زمانی است؟
پاسخ : بستگی دارد و پایانی در کار نیست.
تعرفه سئو تا حد زیادی از یک وبسایت به وب سایت دیگر متفاوت است زیرا هر کسب و کار نیاز ها و اهداف منحصر بفردی دارد.
سئو چیست؟
سئو (Search Engine Optimization) روندی موثر در قابل رویت شدن یک وب سایت است. سئو و بهینه سازی سایت یکی از اقدامات اساسی و کاربردی جهت ارتقاء رنکینگ وب سایت ها می باشد.
آیا سئو دارای زمان تعریف شده و مشخصی می باشد؟ چه زمانی سئو و بهینه سازی سایت به پایان می رسد؟
هزاران شرکت در یک موضوع مشترک در حال رقابت تنگاتنگ هستند. سئو سایت زمانی پایان می پذیرد که سوت پایان این رقابت ها زده شود. در واقع تمامی شرکت ها به دنبال صفحه اول گوگل با کلمات کلیدی پر جستجو می باشند اما همواره پس از رسیدن به هدف، جهت حفظ موقعیت خود باید اصول و قواعد سئو رعایت شوند.
بسته های سئو چیست؟
یک ارائه دهنده خدمات سئو با بهره گیری از عمل بهینه سازی موتور های جستجوگر برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت و بدست آوردن رنک عالی در صفحه نتایج موتور های جستجو SERP اقدام به ارائه خدمات تعریف شده ای می نماید که به آن تعرفه سئو سایت گویند و کسب و کار ها می توانند طبق نیاز خود از این خدمات یا بسته ها بهره مند شوند.

تعرفه سئو

محاسبه انواع تعرفه سئو  
تعداد معدودی از مشتریان نیازشان با یک بسته پیشنهادی مطابقت دارد اما نباید تنها به آن اکتفا نمود. هر آنچه برای کسب و کار شما در حیطه نیازتان مفید و موثر واقع شود، با یک بودجه واقع بینانه ارائه خواهد شد.
• تعرفه سئو ساعتی
در صورتی که بدنبال راهنمایی محدودی برای چند ساعت هستید، یا اینکه عملکرد شما بصورت ماهانه مورد بررسی قرار گیرد، این نوع تعرفه سئو یک راه کاربردی است.
• تعرفه سئو ماهانه
شایع ترین مدل قیمت گذاری است. در صورت نیاز به خدمات خاص مانند لینک بیلدینگ هستید، قیمت گذاری ماهانه، متناسب با نتایج صورت می گیرد.
• تعرفه سئو پروژه ای
خدمات و تعرفه های سئو سایت از پیش تعیین شده طبق تعداد ماه هایی که نیاز به تکمیل کار سئو در زمینه خاص وجود دارد که اغلب دارای چندین گزینه پرداخت می باشد.
• تعرفه سئو تفکیک شده
در خدمات بسیار خاص مانند بهینه سازی گوگل پلاس، این نوع قیمت گذاری مورد استفاده قرار می گیرد. امکان اضافه نمودن خدمات دیگری در حین انجام کار وجود دارد.
• تعرفه سئو به ازای عملکرد
هنگام خرید سرویس سئو، ترس از عدم نتیجه مورد انتظار بوجود می آید. در این تعرفه بر اساس عملکرد و نتیجه، مشتریان اقدام به پرداخت می نمایند.
نکته : مراقب ارائه دهندگان سئو ارزان باشید. آن ها به احتمال زیاد بدنبال ماست مالی کردن بوده و سایت شما را در معرض خطر قرار می دهند.

المان های تعرفه سئو


تعرفه خدمات سئو که در بسته های سئو و یا بصورت تکی ارائه می شوند دارای المان های تعرفه سئو متفاوت هستند که شامل:
• On page seo 
سئو داخلی سایت جهت نمایش در گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتور های جستجو می باشد.
• Off page seo
داشتن وب سایتی برای رسیدن به رتبه بندی و رنکینگ خوب، نیازمند سئو خارجی قوی می باشد که لینک بیلدینگ ها در این بخش نتایج خوبی در بر دارند.
• Local seo
در صورت نیاز به مشتریان بیشتر در فروشگاه فیزیکی، سئو و بهینه سازی محلی موجب افزایش مشتریان نسبت به رقبای محلی شما خواهد شد.
• Google seo
گوگل، الگوریتم های رتبه بندی خود را چندین بار در سال تغییر می دهد. اطمینان از تطابق استراتژی های سئو کلاه سفید و جلوگیری از تضاد با قوانین و الگوریتم های گوگل بسیار مهم است که در غیر اینصورت منجر به پنالتی گوگل خواهد شد.
• Keyword research
داشتن تحقیق کامل برای شناسایی کلمات کلیدی برتر در جهت رشد ترافیک سایت.
• Competitor Analysis
شرکت سئو مسئولیت آنالیز رقبا و رقابت را برای رشد کسب و کارتان انجام خواهد داد.
• Conversion optimization
تحقیق در جهت جگونگی افزایش نرخ تبدیل و درآمد بیشتر.
• Ranking Reports
به صورت ماهانه، گزارش هایی از رشد رتبه و رنکینگ سایت شما ارائه می شود.
• Progress Reports
ارائه گزارش های پیشرفت کمپین سئو به صورت ماهیانه صورت می گیرد.
• SEO Strategy
اولین اقدام شرکت سئو پس از انتخاب یکی از بسته ها و تعرفه سئو توسط مشتریان، طراحی یک استراتژی منحصر بفرد بر اساس نیازشان می باشد. این استراتژی شامل تمام اهداف و نقاط عطف کوتاه و بلند مدت است.


ویژگی انواع تعرفه سئو

ویژگی انواع تعرفه سئو که طبق کسب و کار و رقابت متفاوت است، در حالت کلی شامل موارد زیر است.
• ویژگی پرداخت ساعتی تعرفه سئو
پاسخگویی و شفافیت، سهولت پیش بینی هزینه ها، امکان کنترل هزینه های پرداختی. رتبه بندی کندتر صورت می گیرد و هزینه بیشتری نسبت به نتیجه دلخواه پرداخت می شود.
• ویژگی پرداخت بر اساس پروژه
تعرفه سئو یکجا پرداخت می شود. نگرانی در مورد هزینه های ساعتی وجود نداشته و بهتر از سرویس های ساعتی است. از کاری که انجام می شود بطور دقیق مطلع هستید.
انعطاف پذیری ندارد. دارای قرارداد و تاریخ انجام می باشد. در صورت تغییر نیاز ها، بایستی هزینه بیشتری بپردازید.
• ویژگی پرداخت ماهانه
موجب ایجاد رابطه بهتر مشتری با آژانس و جلب اعتماد خواهد شد. نیازمند صرف هزینه بالا می باشد. در صورت عدم نتیجه، متضرر خواهید شد. نیازمند تعهد دراز مدت حداقل ۶ ماهه بوده و در هر صورت بایستی تا پایان کار، متعهد باقی بمانید.
• ویژگی پرداخت بر اساس عملکرد
پرداخت برای نتیجه صورت می گیرد. این نوع تعرفه های سئو، خطر سرمایه گذاری را از بین می برد. در واقع نتیجه آنچه برایش سرمایه گذاری می کنید را خواهید دید.

نکات تعرفه سئو

نکات تعرفه سئو در موارد زیر مشخص می شود.
خدمات ماهیانه
• پرداخت ماهیانه از طرف مشتری به آژانس
• هر دو طرف توافق تعرفه سئو برای خدمات دارند.
• مدل معمول برای مشتریانی که تعهدی برای قرارداد بلند مدت ندارند.
• آژانس سئو نتایج تحلیلی انجام خدمات خود را در جهت کمک به بازدهی سرمایه، بصورت ماهانه ارائه می دهد.
قرارداد
• معمولا برای یک سرویس خاص استفاده می شود.
• معمولا دارای تعرفه سئو سایت ثابت با حداقل توافقات است.
• اغلب برای نیاز هایی است که بیش از ۱ ماه بطول می انجامند.
• گزینه های پرداخت شامل بیعانه اولیه (۵۰ درصد برای شروع کار و ۵۰ درصد در پایان) یا پرداخت مبلغ زیادی برای شروع می باشد.
پرداخت بر اساس پروژه 
• معمولا یک سرویس سفارشی است.
• ممکن است نیازمند تغییر و تبدیل یکی از خدمات ذکر شده یا اضافه کردن سرویس جدید باشد.
• در صورت نیاز به خدمات سفارشی، از آژانس های معتبر کمک بخواهید.
پرداخت ساعتی
• پرداخت نرخ ساعتی برای یک متخصص سئو.
• برخی آژانس ها مشاوره رایگان ارائه می دهند.
نتیجه : اختصاص بودجه برای کسب و کار های مختلف متفاوت بوده و کار با یک شرکت معتبر موجب اعتماد و حصول نتیجه می شود.



خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.