فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بازاریابی داخلی

بازاریابی داخلی Inbound Marketing به مفهوم ساده یعنی بازاریابی که مخل آسایش مخاطبان نباشد.
تعریف بازاریابی داخلی : بازاریابی داخلی اجبار برای خرید محصولات نیست بلکه ایجاد سهولت برای دستیابی در زمان نیاز مخاطبان بوده و نوعی ارائه خدمات برای تصمیم گیری در خرید آگاهانه می باشد.
این نوع بازاریابی نیاز به سروصدای زیادی نداشته و در عمق وبلاگ ها، محصولات، ویدئو ها، خبرنامه ها، کتاب های الکترونیکی، سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی شبکه های اجتماعی و دیگر اشکال بازاریابی محتوایی صورت می گیرد و منجر به جذب مخاطبان می شود.
بازاریابی داخلی چیست؟ بازاریابی داخلی در واقع نوعی از بازاریابی هوشمندانه است و چندین برابر موثرتر از بازاریابی خارجی در افزایش ترافیک سایت، فروش و جلب وفاداری مشتریان می باشد.
در بازاریابی داخلی با استفاده از ترکیب حساب شده ای از بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر، ایجاد محتوا، ایمیل مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی در مسیری که موجب خرسندی و رضایت مشتریان می شود، گام بر می داریم.

بازاریابی داخلی

مراحل بازاریابی داخلی  ادامه مطلب ...

مزایای استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی تنها اگر به افراد کارآزموده و با تجربه که با فوت و فن شبکه های اجتماعی آشنایی کامل دارند سپرده شود می تواند پاسخ گو باشد. زمانی که که بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کارشناسان برند معتبری نظیر فست سئو طلب می کنید می توانید مطمئن باشید که مزایای زیر عاید کسب و کار شما خواهد شد :


معرفی مزایای استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی

• به رسمیت شناختن برند : همان طور که می بینید بازاریابی شبکه های اجتماعی علاوه بر سئو با موضوع برندینگ نیز پیوند خورده است. به رسمیت شناختن برند یعنی دیده شدن! یعنی مشتری نام برند شما را بشنود و بلافاصله محصول شما را بدون مقایسه انتخاب کند.
• وفاداری مشتری : تحقیقات نشان داده است که ۵۳ درصد از شهروندان آمریکایی در صورتی که کیفیت محصول به همان خوبی حفظ شود وفاداری خود را نسبت به آن برند حفظ می کنند. یکی از راه های تقویت حس وفاداری مشتری نسبت به برند، بازاریابی شبکه های اجتماعی یا SMM می باشد.
• تشویق مشتریان به تعامل با شما : آنالیز شبکه های اجتماعی نشان داده است که روز به روز بر کاربران این شبکه ها افزوده می شود و تمایل دارند برند مورد نظر را به شیوه های تعاملی در شبکه های اجتماعی جست وجو کنند. این که بازاریابی شبکه اجتماعی منجر به تعامل و گفت وگو میان کاربر و مشتری شود هنری است که به واسطه متخصصین فست سئو ترسیم خواهد شد!
• هزینه های کم تر : هر چند که بازاریابی و تبلیغات سفارشی در شبکه های اجتماعی مختلف می تواند هزینه بر باشد اما فعالیت افراد کاملا رایگان است و استفاده از قابلیت های بی شمار این شبکه ها بدون هزینه خواهد بود. بنابراین اگر فردی بدون صرف هزینه های جانبی ، صرفا در چارچوب رایگان شبکه های اجتماعی و تنها با پرداخت هزینه های بازاریابی شبکه های اجتماعی توسط تیم فست سئو انجام می شود بتواند به اهداف خود دست یابد همواره یک گام از رقبای خود جلوتر خواهد بود.
• رقابت عادلانه : اگرچه در شبکه های اجتماعی معضلاتی نظیر خرید فالوور فیک، لایک تقلبی و…وجود دارد اما امروزه کاربران هوشمندانه عمل می کنند و آگاه هستند. بنابراین می توانند برند خود را در این شبکه ها پیدا کنند. با این اوضاف نتیجه می گیریم که فضای رقابت برای برند شما با بازاریابی شبکه های اجتماعی کاملا عادلانه خواهد بود.


منبع: مزایای استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی



خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

شرکت سئو

فست سئو؛ شرکت سئو تمام عیار برای کسب و کار شما

به عنوان برند پیشتاز در خدمات سئو ایران بار‌ها و بار‌ها از ما پرسیده شده است که شرکت سئو چیست و چگونه از طریق سئو کسب درآمد می‌کنید؟ چه خدماتی ارائه می‌دهید و اصلا هدف شما از عرضه خدمات سئو چه چیزی است؟
اگرچه امروزه بحث سئو و بهینه سازی وب به یکی از متداول‌ترین خدمات تحت وب تبدیل شده است و کم تر کسی وجود دارد که با ماهیت سئو و خدمات شرکت سئو آشنا نباشد اما همچنان برای برخی این ابهام وجود دارد که ما در تیم فست سئو چه می‌کنیم و به زبان دیگر چه اهدافی را دنبال می‌کنیم؟
از آن جایی که هر فعالیت و تجارتی که قرار است منجر به کسب درآمد از طریق اینترنت شود نیاز به سئودارد تصمیم گرفتیم در جهت آگاهی بیش تر مشتریان اهداف، اساس و ساختار شرکت سئو را شرح دهیم.


شاید وصف سئو و تیمی که وظیفه تغذیه شریان های حیاتی وب سایت شما را در طول سئو بر عهده دارند مشکل باشد. شرکت سئو تیمی متشکل از نیروهای باتجربه، کارآزموده، تحصیل کرده، آشنا با امور وب و کاملا آموزش دیده برای اعمال مختلف سئو می‌باشد که دیده شدن در گوگل را هدف اصلی خود قرار داده اند. اهداف شرکت سئو متفاوت است؛ اما ما در تیم فست سئو همواره یک رویکرد مشترک را در انجام وظایف خود در نظر داشته ایم: بهینه سازی وب سایت شما گویی که در حال سئو وب سایت شخصی خودمان هستیم! رویکردی که باعث شده است از هیچ تلاشی برای بهینه شدن وب سایت ها مضایغه نکنیم و تا کنون نیز رضایت مشتریان از خدمات فست سئو گویا همین رویکرد بوده است.  ادامه مطلب ...

بازاریابی پیامکی

پیامک تبلیغاتی درصورت ابتکار می تواند فرصت های باورنکردنی را برای هر کسب و کار ایجاد کرده تا به یک کمپین نتیجه گرا و موفق بیانجامد و موجبات موفقیت های بعدی را فراهم آورد.
بازاریابی پیامکی SMS Marketing یک فرصت بزرگ برای تجارت است اما در صورت اشتباه منجر به از دست دادن مشتریان می شود. این نوع بازاریابی انعطاف پذیری بالایی دارد.
ابزار بازاریابی پیامکی بسیار متنوع بوده و امکان ساختن لیستی از مشترکین وجود دارد. این سرویس در برقراری ارتباطات گروهی و تکی بسیار کاربردی می باشد.
پنل ارسال sms چیست؟ پنل پیامک یا سامانه پیام کوتاه، ابزار ارسال SMS یا پیامک انبوه می باشد که در تبلیغات پیامکی مورد استفاده قرار می گیرد، دارای صندوق دریافت، ارسال و لیست مخاطبان و … می باشد و بصورت نرم افزار و هم در قالب وب ارائه می شود.
چه شرکت هایی می توانند از بازاریابی پیامکی استفاده نمایند؟ تمامی شرکت ها بدون محدودیت شامل کسب و کار های محلی، رستوران ها، خرده فروشی ها، بانک ها، مدارس، پزشکان، آژانس های مسافرتی، هتل و نمایشگاه ها می توانند طبق خدمات و نیاز مشتری از این سامانه استفاده نمایند.
پیامک های تبلیغاتی شامل چه چیزی باشند؟ این پیام ها می توانند شامل تبلیغات، ارائه محصولات جدید، هشدار ها، یادآوری ها و به طور کلی موجبات ارتباط و حفظ مشتریان یا کارمندان را فراهم آورد.




اس ام اس انبوه Bulk SMS : در قلب یک کمپین بازاریابی پیامکی، توانایی ارسال پیامک انبوه برای مشترکان وجود دارد.
مزایای سامانه ارسال پیام انبوه : قابلیت انعطاف و تفکیک پذیری بر اساس کد پستی، استان و پیش شماره را دارد. در پنل ارسال پیامک امکانات دیگری چون گروه بندی مشتریان، لیست سیاه و امکان مشاهده گزارش کامل وضعیت پیام های ارسالی وجود دارد.

ارسال sms می تواند با رعایت نکات بازاریابی پیامکی فوق العاده موفق باشد.
۱ – مخاطبان : ارسال متنی مفید که پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.
۲ – زمان مناسب : ارسال پیام در زمانی مناسب که بهترین ساعت ارسال sms در ساعات اداری مخاطبان بهترین نتیجه را دارد.
۳ – محرک ها : تنظیم پیام های محرک بر اساس عملکرد مشتریان بطوری که بازاریابی شما را منحصر بفرد نماید.
۴ – طول متن : بهترین پیام ها در بازاریابی پیامکی تا ۱۶۰ کاراکتر یا کمتر است و در صورتی که بیش از آن برای گفتن دارید، آن ها را به وب سایت خود راهنمایی کنید.
۵ – لینک ها : لینک های طولانی پیام شما را با کاراکتر های بی معنی پر کرده و متناسب با کسب و کار حرفه ای شما نیست. می توانید از یک ابزار کوتاه کننده URL استفاده نمایید.
۶ – محدودیت ها : ارسال پیامک انبوه در حالیکه چیز جدیدی برای ارائه ندارید، موجب اسپم شدن می شود.


جهت جلوگیری از اسپم شدن و موفقیت در اس ام اس مارکتینگ، استراتژی شروع بازاریابی پیامکی را بشناسید.
۱ – نیاز مشتری: ارسال پیامک با شناخت نیاز مشتری.
۲ – کسب اجازه از مشتریان برای ارسال sms
۳ – ارسال پیامک هدفدار
۴ – توجه به تجربه خرید مشتریان
۵ – ارائه تخفیف به مشتریان ثابت و وفادار
۶ – توجه به بازخورد مشتریان در بازاریابی پیامکی.
۷ – شخصی سازی پیامک: ایجاد امکان انتخاب با قرار دادن آپشن های مختلف برای مشتریان.
ایده های اس ام اس مارکتینگ
۱ – ارسال پیام هفتگی
۲ – ارسال پیام تایید سفارش
۳ – ارسال پیام های مرتبط با ایمیل مارکتینگ جهت افزایش نرخ باز شدن.
۴ – جهت ارتقا نرخ تبدیل، افزایش وفاداری و ایجاد روابط مادام العمر با مشتری
۵ – یادآور های قرارملاقات و رزرو ها (امکان رزرو پیامکی)
۶ – مکالمات فروش و نظرسنجی
۷ – خدمات مشتری و فعال سازی مشتریان قدیمی

اصول بازاریابی پیامکی

با برخی از اصول بازاریابی پیامکی برای افزایش خلاقیت خود، آشنا شوید.

ارسال پیام کوتاه بایستی با ذکر نام تجاری به همراه لینک سایت و ایمیل تماس صورت گیرد. پیامک بایستی شامل ( Call To Action) مستقیم و واضح باشد. شروع بازاریابی تبلیغاتی با ارائه یک پیشنهاد ارزشمند و شخصی سازی متون بوده و تحقیق در مورد اولویت های مشتریان برای ایجاد ارتباطات بعدی موثر می باشد. برقراری تعامل با مخاطبان جوان تر فراموش نشود. از متون تبلیغاتی به عنوان یک قلاب به شبکه های اجتماعی استفاده شود. منحصر به فرد نمودن پیام های پیشنهادی و تشویق مشتریان از طریق متون مهم است. برای مشترکین خود ایجاد هزینه نکنید و از ارسال چندباره یک پیامک خودداری کنید.
پیام خود را برای مخاطبان هدف ارسال نموده و از سمبل های گرافیکی، ویدئو و پیام های صوتی استفاده نمایید. تنوع بخرج دهید و مشتریان را تشویق به محاوره کنید. به مشتریان خود امکان انتخاب دهید و مهمتر از همه به حقوق آن ها احترام گذاشته و اجازه انصراف از خبرنامه پیامکی را برای آن ها فراهم نمایید.


مزایا و معایب بازاریابی پیامکی

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی به شرح زیر است :
مزایا : امکان شخصی سازی پیام ها بر اساس فعالیت ها، علاقه مندی ها و اطلاعات شخصی مخاطبان.
امکان ارسال پیام های چند بخشی، قرار دادن لینک صفحه فرود در متن پیامک و قابلیت ارسال به هر نقطه از جهان وجود دارد.
امکان ایجاد لندینگ پیج های SMS : با کمک ادیتور ها، صفحات بهینه سازی شده مبایل برای محصولات و خدمات خود ایجاد نمایید.
نرخ خوانده شدن sms در بازاریابی پیامکی ۹۸ درصد می باشد.
قابلیت به اشتراک گذاشتن اخبار، به روز رسانی ها، ایده ها و پیشنهادات ویژه با مشتریان وجود دارد.
امکان مشاهده نتیجه فوری، مقرون به صرفه از نظر اقتصادی و زمانی، رسیدن به فروش از طریق بازاریابی مستقیم، امکان ایجاد ارتباط دوطرفه B2B (Business To Business)، روشی مناسب برای برندیگ، امکان شخصی سازی پنل ارسال پیامک، سهولت استفاده و امکان پیگیری پاسخ کاربران وجود دارد.
معایب : درصورت عدم دقت و سهل انگاری نتیجه عکس خواهد داد.
پنل پیامک دارای سیستم عامل های متنوع می باشد و محدودیت در تعداد کاراکتر دارد. 
امکان عدم تحویل به علت خطای شبکه وجود دارد.


منبع: بازاریابی پیامکی


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

ایمیل مارکتینگ

از دیگر ابزار های بازاریابی آنلاین ایمیل مارکتینگ Email Marketing یعنی ارسال ایمیل تبلیغاتی می باشد که با استفاده از نرم افزار ارسال ایمیل گروهی و در قالب خبر نامه های الکترونیکی یا RSS انجام می شود.
گفته می شود که پس از بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، ایمیل مارکتینگ رتبه دوم را در تحول و ارتقاء کسب و کار دارد. اما در صورتی که با آگاهی کامل انجام گیرد. در غیر اینصورت بایستی منتظر دریافت نتایج خلاف انتظار باشیم. این نوعی از کمپین های حفظ ارتباط با مشتریان و مخاطبان محسوب می شود و در وحله اول برای شروع کار، نیاز به طراحی ایمیل تبلیغاتی بوده تا بتوان به بهترین شکل ممکن توجه مخاطبان را جلب نمود.
با عضویت مخاطبان در خبرنامه الکترونیکی و دریافت اطلاعات ایمیل آن ها می توانید اقدام به ایجاد کمپین های تبلیغاتی نمایید اما بایستی به روشی صحیح و مدبرانه انجام شود.


ایمیل مارکتینگ

  ادامه مطلب ...