فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

با رعایت این ۴ نکته در رنکینگ سایت موفقیت را به آغوش بکشید

اوایل سال ۲۰۱۳ بود که به یک باره بحث رنکینگ و رتبه بندی سایت‌ها اهمیت چشمگیری یافت. در همان موقع بود که موجی از مطالب در ارتباط با بهبود رنک سایت و عوامل موثر بر رنکینگ منتشر شد که اگر راستش را بخواهید ما را هم کمی سردرگم کرد. حتی برخی ۲۰۰ فاکتور موثر در رنکینگ سایت معرفی کردند که نگاه کردن به آن‌ها هر کسی را از توجه به موضوع سئو و بهینه سازی سایت ناامید می‌کرد!
 البته این موضوع تا حدودی درست است. اگر بخواهیم به بحث رنکینگ و رتبه بندی‌هایی که توسط گوگل انجام می‌شود نگاهی داشته باشیم فاکتور یا عوامل موثری را باید در نظر گرفت؛ اما همه این عوامل اهمیت یکسانی ندارند و برخی نسبت به سایرین مقدم تر هستند. از آن جایی که الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ مشابه با هر سال تغییر کرده است لازم است با ۴ نکته در رنکینگ سایت آشنا شوید و سپس موفقیت را به آعوش بکشید.

نکات مهم در رنکینگ سایت 

ادامه مطلب ...

آن چه که باید درباره محتوا در سئو بدانید: خوب، بد زشت

به فست سئو به عنوان تیمی که سال‌ها در بهینه سازی وب سایت‌ های برتر ایران فعالیت داشته است اعتماد کنید؛ سئو و بهینه سازی وبی که بسیاری از افراد غیرمتخصص را مدعی کرده است ساده نیست! سئو دقیقا مثل هک کردن است. برخی با سئو کلاه سفید پیش می‌روند و برخی با استفاده از صفحات بی ارزش وب در سئو کلاه سیاه سعی دارند یک وب  سایت را در بهترین وضعیت ممکن قرار دهند. اما مشکل دقیقا از همان جایی شروعع می‌شود که شما خیلی محتاطانه در سئو وب سایت خود عمل می‌کنید و باز هم مثل وب سایتی که به روش سئو کلاه سیاه در حال فعالیت است با شما رفتار می‌شود! به هر حال چاره ای نیست و باید محتوا خود را با خدای تمام موتور‌های جستجو جهان، گوگل هماهنگ کنید. چون هر چه گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم پاندا،الگوریتم پنگوئن و … می‌گویند همان است.
برای این که زودتر از بند روش‌های نادرست قدیمی رها شوید و محتوا در سئو را بهتر بشناسید دعوت می‌کنیم با خواندن این مطلب خیلی بهتراز قبل با خوب، بد و زشت سئو آشنا شوید.

ادامه مطلب ...

۴ نکته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با الهام از سیاستمداران آمریکایی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نه فقط در بازار تجارت، بلکه در سیاست و اقتصاد نیز تاثیرگذار  بوده است. کافی است کمی نسبت به فعالیت در رسانه‌های اجتماعی آگاه باشید و با نگاهی از جنس همین شبکه‌ها به قضایا نگاه کنید. باور نمی‌کنید؟ یکی از سیاستمداران آمریکایی بعد از انتخاباتت پیروزی خود را موهبت بزرگی دانست که از ارتباطات به دست آمده است.
 شبکه‌های اجتماعی ابزاری رایگان، در دسترس، پر جاذبه و خلاصه دنیایی متفاوت هستند که امتحان خود را در این سال‌ها پس داده اند. سرمایه گذاری در این محیط از مدت‌ها قبل آغاز شده است. حال که سیاستمداران موفق هم پیروزی خود را مدیون حضور موفق در این شبکه‌ها می‌دانند چرا باید هنوز هم بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را نادیده گرفت؟ مگر چه نکاتی در عملکرد آن‌ها وجود دارد که می‌تواند برند ما  را هم به سمت موفقیتت  هدایت کند؟

۴ نکته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی 

ادامه مطلب ...

با این ۳ نکته استاد سئو شوید

گوگل امروز محیط جستجو را دیجیتالی کرده و روی کاربران حساس تر از قبل است. هر سال بیش از ۲ تریلیون جستجو در دنیا و در گوگل صورت می‌گیرد که حداقل نیمی از آن‌ها با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام می‌شوند. اگر چه شما بعد از جستجو یک عبارت خاص سرگرم نتایج جستجو می‌شوید و به طور کلی گوگل را فراموش می‌کنید اما در ساختار گوگل عواملی مختلف دست به دست هم داده اند تا شما را به هدفتان نزدیک کنند. هر چیزی که بتواند روی این عوامل دست بگذارد و عملکرد گوگل را تغییر دهد هدف ما در سئو خواهد بود.  بدون شک سه نکته ای که در ادامهه می‌خوانید شما را با اسرار گوگل آشنا می‌کند و نهایت از شما استاد سئو می‌سازد.

نکاتی برای این که استاد سئو شوید 

ادامه مطلب ...

روش تحقیق کلیدواژه‌ها در سئو معنایی ؛ هنری که باید بیاموزید

این روز‌ها همه با سئو معنایی آشنایی دارند. زمانی فرآیند سئو به تراکم کلمه کلیدی و یک  سری اطلاعات پیش پا افتاده محدود بود. وقتی یک واژه را در گوگل جستجو می‌کردید منتظر یک چارچوب ثابت بودید و می‌دانستید کم و زیاد کردن کلمات و یا وارد کردن برخی از کلمات کم اهمیت تر درر کادر جستجو گوگل تاثیر چندانی ندارد؛ گوگل به راه خود می‌رود. اما امروزه گوگل شدیدا به نیاز کاربران توجه می‌کند.
معناگرایی گوگل باعث به وجود آمدن سئو معنایی شد. سئو معنایی به ما این امتیاز را داد تا درفست سئو راحت تر بتوانیم وب سایت‌های تازه کاری را که امید زیادی برای دیده شدن در  برابر غول‌های اول گوگل ندارند رو به راه کنیم. نتیجه این روند در گوگل پراکندگی محبوبیت سایت‌هابه جایی  تمرکز تمام امتیازات مثبت از جانب گوگل روی عده ای از وب سایت‌های کهنه کار است.


باید به گوگل بابت این سیاست تبریک گفت. از الان هم نوبت شما است تا هنر خود را با یادگیری روش تحقیق کلید واژه‌ها در سئو معنایی نشان دهید.

روش‌های تحقیق کلیدواژه‌ها در سئو معنایی

در کلمات کلیدی که در سئو معنایی انتخاب می‌کنید باید سه عامل زیر را حتما در نظر داشته باشید:
۱ – موضوع
۲ – مفاهیم
۳ – کلیدواژه‌های قبلی
تاثیر موضوع در انتخاب کلید واژه‌ها
برای انتخاب کلمات کلیدی بر اساس موضوع مطلب مطابق با قبل عمل کنید. خود را به جای کاربر بگذارید، نیاز‌های او را نیاز‌های خود بدانید و  سپس تمام کلماتی که به ذهنتان میرسد را لیست کنید. به این منظور می‌توانید به تاریخچه تماس و مراجعات مشتری نگاه یا نظرات را در شبکه‌هایی اجتماعی بررسی کنید.
مفاهیم یا جنبه‌های جستجو
گام بعدی شناخت موارد فرعی است که در کنار هسته اصلی مطالب باید در نظر گرفته شوند. سایت SEMRush ابزار کاربردی خوبی است که به شما در تحقیق کلیدواژه‌ها در سئو معنایی کمک می‌کنند.
کلیدواژه‌های قبلی
در پایان به کلمات کلیدی گذشته نگاهی بیندازید. سرویس‌های زیادی وجود دارند که این کلمات را بر اساس دسته بندی دلخواه شما ردیف می‌کنند. این مرحله را مطابق با همان روش‌های قبلی در سئو ( پیش از این که با سئو معنایی آشنا شوید ) انجام دهید.
سخن آخر:
آینده سئو در تمرکز روی محتوا و کیفیت مطالب خلاصه می‌شود. سئو معنایی روند تولید محتوا و سئو سایت را کم هزینه تر می‌کند، مرز رقابت   سایت‌ها باریک تر می‌شود و به زبان ساده تر فاصله طبقاتی بین وب سایت‌ها شناخته شده و ناشناخته کم تر خواهد شد.