فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سوالات متداول سئو

چرا به خدمات سئو نیاز دارم؟

خدمات سئو در فست سئو به ایجاد رتبه بندی بهتر سایت شما بطور ارگانیک در موتور های جستجو کمک می کند و با ایجاد و هدایت ترافیک بیشتر به سایت شما موجب افزایش توانایی، افزایش دیده شدن، سطح بازده وو درآمد می شود.

مدت زمان معمول گرفتن نتیجه سئو چقدر است؟

نتایج آلی و ارگانیک سئو در آغاز کار محسوس بوده و گزارش کامل عملکرد،  بهبود رتبه و افزایش میزان ترافیک بصورت ماهانه بررسی می شود. این محدوده زمانی بستگی به موتور های جستجو، محتوا، سختی کلمات کلیدی و رقابت برای تثبیت موقعیت در رتبه اول گوگل دارد.

هزینه سئو چقدر است؟

قیمت سئو تا حد زیادی بسته به نوع ارائه خدمات و نیاز مشتریان متفاوت است. شرکت هایی که خدمات سئو با قیمت پایین ارائه می دهند، سئو نامناسب یا تکنیک کلاه سیاه که در نهایت منجر بهه پنالتی می شود را برای صاحبان کسب و کار از همه جا بی خبر بکار می برند. شما در فست سئو برای اعتبار آژانس، تجربه کارآمد، اصول اخلاقی و تاثیر ماندگار هزینه می پردازید.

کدام پکیج سئو برای وب سایت من مناسب است؟

پس از بررسی و تحلیل دقیق سایت، با ارائه گزارش و تعیین اهداف و نیاز های کسب و کار، پکیج های متناسب معرفی شده و حق انتخاب با مشتری است. البته مشاوره رایگان سئو شما را در انتخاب دقیق، مناسب و بصرفه یاری خواهد کرد.

چگونه می توانم نتایج سئو و آنچه انجام می شود را ببینم؟

نتایج سئو و تغییر موقعیت شما در موتور های جستجو قابل مشاهده است. افزایش تعداد جستجو، بازدید و جایگاه کلمات کلیدی مورد نظر از طریق گزارش فست سئو به طورر  شفاف به همراه تمام فعالیت های بازارایابی ارائه می شود.

آیا شما تضمین می دهید که سایت من در موقعیت اول نتایج جستجو قرار گیرد؟

علاوه بر رقابت و بهبود موقعیت شما، تغییر الگوریتم های گوگل و بسیاری عوامل دیگر در نتایج جستجو تاثیر گذارند. سئو به همراه واژه "تضمینی" که توسط برخی شرکت ها ارائه می شود هیچ اساسی ندارد چرا که هیچکس قادر به پیش بینی سرمایه گذاری ها و این تغییرات نیست. نتیجه بدست آمده شما دارای بهبود مستمر و به کمک تنها تکنیک مطابق با قوانین و شرایط گوگل انجام شده و در نهایت به صفحه اول گوگل خواهد رسید.

چرا شرکت من نیازمند مدیریت اعتبار است؟

مدیریت اعتبار یکی از مهمترین اجزاء راه اندازی و عملیاتی یک کسب و کار خواه کوچک یا بزرگ است. داشتن یک وب سایت و مدیریت نام تجاری بمعنی آسیب پذیر بودن شما در مقابل انتقادات، بازدید ها و نظرات منفی است. آگاهی از چنین موارد و شرایطی که طبق برنامه برای حذف، تکذیب و تخریب شما رخ می دهند، بسیار مهم بوده و در آینده شما تاثیرگذار است.

چرا هنگامی که به رتبه خوبی رسیدم، باید سئو را ادامه دهم؟

رسیدن به رتبه خوب نیمی از نبرد است. از آنجا که موتور های جستجو همواره درحال تغییر و بروزرسانی الگوریتم های خود هستند، رتبه بندی شما دارای نوسان و عدم ثبات بوده و حفظ رتبه فعلی در بازار رقابت شدید، پس از رهاسازی سئو غیر ممکن و منجر به از دست دادن وضعیت فعلی شما خواهد شد.

آیا پس از آمدن سایت به صفحه اول گوگل می توانم سایتم را خود نگهداری و بروز رسانی کنم؟

بله، تمامی فعالیت های فست سئو که بر روی سایت شما انجام شده بهمراه گزارش مربوطه و فایل آموزشی و روال کاری که باید انجام شود، در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید طبق همان برنامه کاری ادامه دهید.

من سوالات بیشتری دارم!

در صورتی که سوالات بیشتری دارید، می توانید با شماره های اعلام شده در قسمت تماس با ما در ساعات کاری تماس گرفته و یا از طریق پر کردن فرم تماس منتظر تماس کارشناسان فست سئو باشید.

منبع: سوالات متداول سئو

پای درد دل وبمستران : لینک‌ها مهم و موثر اما دوست نداشتنی (بخش دوم)

گوگل همیشه نسبت به لینک بیلدینگ و شیوه دریافت لینک‌های خارجی حساس بوده است. سیاست‌های سفت و سختی پشت این  رویکرد گوگل وجود دارد اما فعلا خوب یا بد گوگل به سختی متوجه خرید لینک یا تبادل آن‌ها می‌شود. در دنیا رقابتی امروز لینک‌هاا مهم‌تر و موثر‌تر هستند. شاید اگر ترس‌هایی که نسبت به لینک‌ها در خود راه داده‌ایم برطرف شوند روزی دید مثبتی نسبت به این مقوله داشته باشیم و بپذیریم لینک‌ها دوست داشتنی هستند.
هر چند که ارتش گوگل با تمام قوا در اختیار سئو معنایی قرار گرفته است اما نباید فراموش کنیم که لینک‌ها ریشه سئو هستند و هر تغییری هم که ایجاد شود لینک لینک است!
با خواندن این مطلب هر ترسی که از لینک‌گذاری، تغییرات قوانین لینک بیلدینگ یا خرید لینک دارید برطرف خواهد شد.

ترس وبمستران از لینک‌ها 

ادامه مطلب ...

پای درد دل وبمستران : لینک‌ها مهم و موثر اما دوست نداشتنی

در زندگی چیز‌های ترسناک و رعب‌آور زیادی وجود دارد. ترس از تاریکی، ترس از ارتفاع، ترس از مرگ(!). اما هیچ چیز برای وبمستری بی تجربه یا حتی باسابقه ترسناک‌تر از لینک و قضیه لینک‌سازی مشهور نیست. طبق تجربه‌ای که به دست آورده‌ایم با ورود به سال جدید معمولا ترس و دلهره زیادی برای مدیران وب سایت ایجاد می‌شود که دلیل اصلی آن نگرانی بابت تغییر اصول لینک‌گذاری است. از آن جایی که ساخت لینک یا لینک بیلدینگ از مهم‌ترین  راه‌های پیوند یک وب سایت با محیط خارجی است و می‌تواند با لینک بازدید کسب کند بنابراین طبیعی است که تغییرات مداومم  الگوریتم‌های گوگل کمی وبمستران را نگران کند.


اوایل که هنوز نقش سئو به این شکل پر رنگ نشده بود همه لینک‌های رایگان را دوست داشتند؛ اما همین که دایرکتوری‌های بی‌کیفیت و لینک‌های اسپم افزایش یافتند همه فهمیدند که در برخی از مواقع لینک نداشتن خودش بهترین لینک بیلدینگ می‌تواند باشد!  ادامه مطلب ...

اسراری درباره کراول شدن نسخه موبایل وب سایت که هیچ کجا نخوانده‌اید!

کراول شدن نسخه موبایل وب سایت

اگر پیگیر اخبار گوگل و سیستم جستجو آن باشید حتما می‌دانید که صفحات مبتنی بر موبایل در ایندکس شدن مقدم‌تر اند. این یک اصل است که مدیران وب‌سایت‌ها به صورت یک قانون پذیرفته‌اند؛ اما کسی درباره جزئیات آن خبر ندارد. البته که ما می‌دانیم باید به کاربران موبایل خود بچسبیم؛ چون گوگل برای راحتی آن‌ها اصول گذشته خود را زیر پا می‌گذارد. اما فکر نمی‌کنیم کسی بداند کراول شدن نسخه موبایل، همان جستجویی که توسط گوگل تمامی ندارد چه شکلی است و طبق چه جزئیاتی مدیریت می‌شود.
کراول شدن نسخه موبایل یک شاخص قریب‌الوقوع است که اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست. فست سئو بر اساس دیتا و اطلاعات موجود این چالش همیشگی برای مدیران وب سایت‌ها و گوگل را زیر ذره بین خود قرار  داده است و در این مطلب قصد دارد برخی از اسراری که تا کنون هیچ کجای وب نخوانده‌اید را در حوزه کراول و ایندکس شدن محتوا سازگار با موبایل با شما در میان بگذارد.

ادامه مطلب ...

گزارش تکمیل خودکار توهین آمیز برخی جستجو‌ها – گوگل مودب تر از همیشه

گوگل همیشه در راستا جلب رضایت کاربران خود گام برداشته است. این نیازی به توضیح و تفسیر ندارد؛ کافی است یک کلمه خاص را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه طور گوگل مشتاقانه به کمک شما می‌شتابد تا از این یک کلمه شما را به هزار کلمه و عبارت دیگر هدایت کند و به این ترتیب از تایپ کردن هم بی نیاز شوید. این تکمیل خودکار جستجو‌ها همیشه خوب بوده است اما گوگل مطابق با استاندارد‌های خود این نتایج را نمایش می‌دهد؛ بدون این که فیلتری در محتوا انجام شود. همین موضوع باعث شد تا نتایج توهین آمیز، غیراخلاقی و نامناسب و مخالف با شئونات انسانی پیش بینی و به کاربر نیز نمایش داده شود. نتیجه چنین روندی تا کنون ترویج بی اخلاقی توسط وب سایت‌های گوناگون در فضا وب بوده است.
 اخیرا گوگل اعلام کرده است قصد دارد این نتایج را با استفاده از الگوریتم‌های جدید خود محدود کند. به این شکل که خود کاربر در تصفیه نتایج به گوگل کمک و از نمایش آن چه که با اصول اخلاقی در تضاد است جلوگیری کند. به نظر می‌رسد گوگل قرار است مودب تر از همیشه در صحنه حضور یابد!


گزارش تکمیل خودکار توهین آمیز برخی جستجو‌ها در گوگل

امکان report یا گزارش مدتی است که برای گروه کوچک و محدودی از کاربران گوگل فعال شده است. البته سخن گو گوگل اعلام کرده است در آینده نزدیک همه کاربران می‌توانند نتایج توهین آمیز را گزارش و از تکمیل خودکار آن‌ها جلوگیری کنند.
چگونه پیش بینی توهین آمیز را به گوگل گزارش دهیم؟
از این پس در پایین کادر جستجو گوگل عبارت خاکستری کوچکی تحت عنوان Report offensive queryy نمایش داده می‌شود. کافی است هر کاربر روی این گزینه کلیک کند تا گزارش محتوا توهین آمیز به خوبی انجام شود.
 گوگل قبلا هم امکان گزارش چنین مواردی را فراهم کرده بود؛ اما کاربران فقط می‌توانستند تکمیل خودکار توهین آمیز برخی از جستجو‌ها را از طریق فرم پشتیبانی گوگل گزارش دهند. هم اکنون با وجود این گزینه کاربران رغبت بیش‌تری برای گزارش موارد غیراخلاقی خواهند داشت.
چند نمونه از حذف عبارات در تکمیل خودکارتوسط گوگل
در سال گذشته و بعد از شروع تبلیغات انتخاباتی بازار سئو با مطالب مرتبط داغ تر شد. در همان موقع بود که گوگل برخی از عبارات خاص را در تکمیل خودکار جستجو‌های مرتبط با هیلاری کلینتون و به نفع او حذف کرد. نمونه دیگر این اقدامات گوگل حذف عبارت ” how can I join ISISS” علیه تروریسم و حذف روند تکمیل خودکار جستجو‌های نژادپرستانه بود.

منبع: گزارش تکمیل خودکار توهین آمیز برخی جستجو‌ها – گوگل مودب تر از همیشه