فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سوالات متداول سئو

چرا به خدمات سئو نیاز دارم؟

خدمات سئو در فست سئو به ایجاد رتبه بندی بهتر سایت شما بطور ارگانیک در موتور های جستجو کمک می کند و با ایجاد و هدایت ترافیک بیشتر به سایت شما موجب افزایش توانایی، افزایش دیده شدن، سطح بازده وو درآمد می شود.

مدت زمان معمول گرفتن نتیجه سئو چقدر است؟

نتایج آلی و ارگانیک سئو در آغاز کار محسوس بوده و گزارش کامل عملکرد،  بهبود رتبه و افزایش میزان ترافیک بصورت ماهانه بررسی می شود. این محدوده زمانی بستگی به موتور های جستجو، محتوا، سختی کلمات کلیدی و رقابت برای تثبیت موقعیت در رتبه اول گوگل دارد.

هزینه سئو چقدر است؟

قیمت سئو تا حد زیادی بسته به نوع ارائه خدمات و نیاز مشتریان متفاوت است. شرکت هایی که خدمات سئو با قیمت پایین ارائه می دهند، سئو نامناسب یا تکنیک کلاه سیاه که در نهایت منجر بهه پنالتی می شود را برای صاحبان کسب و کار از همه جا بی خبر بکار می برند. شما در فست سئو برای اعتبار آژانس، تجربه کارآمد، اصول اخلاقی و تاثیر ماندگار هزینه می پردازید.

کدام پکیج سئو برای وب سایت من مناسب است؟

پس از بررسی و تحلیل دقیق سایت، با ارائه گزارش و تعیین اهداف و نیاز های کسب و کار، پکیج های متناسب معرفی شده و حق انتخاب با مشتری است. البته مشاوره رایگان سئو شما را در انتخاب دقیق، مناسب و بصرفه یاری خواهد کرد.

چگونه می توانم نتایج سئو و آنچه انجام می شود را ببینم؟

نتایج سئو و تغییر موقعیت شما در موتور های جستجو قابل مشاهده است. افزایش تعداد جستجو، بازدید و جایگاه کلمات کلیدی مورد نظر از طریق گزارش فست سئو به طورر  شفاف به همراه تمام فعالیت های بازارایابی ارائه می شود.

آیا شما تضمین می دهید که سایت من در موقعیت اول نتایج جستجو قرار گیرد؟

علاوه بر رقابت و بهبود موقعیت شما، تغییر الگوریتم های گوگل و بسیاری عوامل دیگر در نتایج جستجو تاثیر گذارند. سئو به همراه واژه "تضمینی" که توسط برخی شرکت ها ارائه می شود هیچ اساسی ندارد چرا که هیچکس قادر به پیش بینی سرمایه گذاری ها و این تغییرات نیست. نتیجه بدست آمده شما دارای بهبود مستمر و به کمک تنها تکنیک مطابق با قوانین و شرایط گوگل انجام شده و در نهایت به صفحه اول گوگل خواهد رسید.

چرا شرکت من نیازمند مدیریت اعتبار است؟

مدیریت اعتبار یکی از مهمترین اجزاء راه اندازی و عملیاتی یک کسب و کار خواه کوچک یا بزرگ است. داشتن یک وب سایت و مدیریت نام تجاری بمعنی آسیب پذیر بودن شما در مقابل انتقادات، بازدید ها و نظرات منفی است. آگاهی از چنین موارد و شرایطی که طبق برنامه برای حذف، تکذیب و تخریب شما رخ می دهند، بسیار مهم بوده و در آینده شما تاثیرگذار است.

چرا هنگامی که به رتبه خوبی رسیدم، باید سئو را ادامه دهم؟

رسیدن به رتبه خوب نیمی از نبرد است. از آنجا که موتور های جستجو همواره درحال تغییر و بروزرسانی الگوریتم های خود هستند، رتبه بندی شما دارای نوسان و عدم ثبات بوده و حفظ رتبه فعلی در بازار رقابت شدید، پس از رهاسازی سئو غیر ممکن و منجر به از دست دادن وضعیت فعلی شما خواهد شد.

آیا پس از آمدن سایت به صفحه اول گوگل می توانم سایتم را خود نگهداری و بروز رسانی کنم؟

بله، تمامی فعالیت های فست سئو که بر روی سایت شما انجام شده بهمراه گزارش مربوطه و فایل آموزشی و روال کاری که باید انجام شود، در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید طبق همان برنامه کاری ادامه دهید.

من سوالات بیشتری دارم!

در صورتی که سوالات بیشتری دارید، می توانید با شماره های اعلام شده در قسمت تماس با ما در ساعات کاری تماس گرفته و یا از طریق پر کردن فرم تماس منتظر تماس کارشناسان فست سئو باشید.

منبع: سوالات متداول سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.