فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

گوگل پنالتی (قسمت اول)

سئو بسیار متفاوت از هر شکل دیگر بازاریابی است و به طور کامل متکی به عوامل خارجی برای موفقیت است. با بیش از دو سوم سهم تمام ترافیک جستجو، گوگل بیش از یک شریک در تبلیغات محسوب می شود. عدم وفاداری به انتظارات گوگل به راحتی موجبگوگل پنالتی می شود. یکی از الزامات موفقیت در سئو، اجتناب از مجازات گوگل Google Penalty است.

گوگل پنالتی (قسمت اول)

گوگل پنالتی چیست؟  

گوگل پنالتی چیست؟ گوگل با هدف ارگانیک بودن جستجویش بهترین سایت ها را بر اساس کیفیت، محتوا و تعداد بازدیدکنندگان و لینک های ورودی در سطر اول نتایج جستجو نمایش می دهد. بر این اساس تلاش فریب و بازی گرفتن سیستم گوگل با کمک ترفند های غیر اخلاقی برای ایجاد محبوبیت مصنوعی که تکنیک کلاه سیاه نام دارد، بشدت مجازات می شود.

سه نوع عمده گوگل پنالتی

۱ – Ban (تحریم)
سوء استفاده از سیستم گوگل از قبیل توزیع بدافزار، سانسور کردن محتوای غیراخلاقی و خشونت آمیزی که از نظر اجتماعی غیر قابل قبول است.
۲ – تنزل رتبه

جزء سه نوع عمده گوگل پنالتی است.
۳ – تغییر موقت رتبه 
آن سوی تغییر رتبه خودکار، تیم گوگل به طور دستی رتبه متقلبان را کاهش می دهند و گوگل بطور مستقیم سایت ها را از مشکل آگاه می کند.

نحوه آگاهی از گوگل پنالتی

نحوه آگاهی از گوگل پنالتی سخت نیست. وبمستر ها و مدیران سایت قادر به کشف سریع این مشکل هستند. علائم هشدار عمدهپنالتی گوگل :
۱ – اخطار وبمستر گوگل
۲ – کاهش یا ناپدید شدن نتایج جستجو
۳ – افت ترافیک

دلایل گوگل پنالتی

دلایل گوگل پنالتی تصادفی نیست. علت اصلی آن عدم رعایت دستورالعمل های وبمستر گوگل بعنوان یکی از مهمترین صفحات اینترنتی برای یک بازاریاب سئو است.
۱ – تکنیک های کلاه سیاه
یک لیست در حال رشد مستمر از ” حقه ها” وجود دارد که در صورت کشف، گوگل بطور خودکار سایت را جریمه می کند. این حقه ها شامل:
• کلوکینگ (Cloaking): redirect های جاوااسکریپت یا HTML برای فرستادن بازدیدکنندگان به وب سایت و دیدن محتوای متفاوت از آنچه اسپایدر های گوگل ایندکس کرده اند.
• محتوای تکراری یا سرقت ادبی : هر صفحه سایت باید متمایز بوده و دزدی نباشد.
• چاشنی کلمه کلیدی : استفاده بیش از حد کلمات کلیدی یا کلمات کلیدی نامرتبط
• متن نامرئی : ایجاد محتوای نامرئی و پنهان از با هدف فریب اسپایدر های ایندکس کننده
• Link-spamming : لینک های پولی و اسپم. گوگل لینک های ارگانیک از کاربران حقیقی می خواد.
• Automatic Query : از رباط ها برای تعامل با ابزار گوگل استفاده نکنید.
• تروجان : اجتناب از هر چیزی که حتی به آن شباهت دارد.
۲ – سئو منفی (Negative SEO)
یک نگرانی جدید در میان وبمستران. تلاش عمدی در بخشی از وب سایت رقیب برای اینکه به نظر برسد از سئو کلاه سیاه استفاده می کند. با هدف فراخوانی مجازات گوگل استفاده می شود و شناسایی آن دشوار است. رایج ترین شکل سئو منفی، مزارع لینک است که با ثبت URL شما در آن موجبات مجازات شما را فراهم می کنند. سوء استفاده از سیستم کپی رایت جهت مشکوک به نظر رسیدن شما و هک مستقیم که با تغییر Metatext ها یا فایل Robot.txt برای ایجاد مجازات گوگل انجام می شود.
۳ – اشتباهات تصادفی
عدم رعایت دستورالعمل های گوگل بطور تصادفی از جمله تکنیک های سئو منسوخ شامل چاشنی کلمه کلیدی و لینک ها.


منبع: گوگل پنالتی (قسمت اول)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.