فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سوالات متداول تسهیلات وام بیمه عمر

۱-   شرایط دریافت وام از طریق بیمه عمر چیست؟

یکی از خدماتی که بیمه عمر برای بیمه گذار ارائه می کند این است که بیمه شونده می تواند از طریق همین بیمه عمر، وام دریافت کند. دو مزیت عمده دریافت وام از طریق بیمه عمر نسبت به وام بانکی شامل:

–       دریافت وام از طریق بیمه عمر، نیاز به ضامن ندارد.

–       بیمه گذار اقساط پرداختی وام را خودش می تواند تعیین کند.

با توجه به این موضوع، بسیاری از بیمه شونده ها تمایل به استفاده از تسهیلات وام بیمه عمر را دارند. برای دریافت وام، بیمه شونده از پایان سال سوم، می تواند به اندازه ۹۰ درصد اندوخته مالی خود، وام دریافت نماید.  در صورتی که بیمه شونده بخواهد به میزان ۱۰۰ درصد اندوخته بیمه عمر، وام دریافت نماید، این کار از سال هفتم به بعد امکان پذیر است.

بیمه عمر تماس سریع

۲-   مدت زمان دریافت وام و بازپرداخت آن چگونه است؟

همان گونه که در قسمت قبل گفتیم، دریافت وام از سال سوم به بعد به میزان ۹۰ درصد اندوخته مالی بیمه شونده امکان پذیر است. چهار نکته در مورد گرفتن وام از بیمه عمر وجود دارد:

–       این وام نیاز به ضامن ندارد زیرا همان سرمایه بیمه شونده، حکم یک ضمانت نامه برای دریافت وام را دارد و در صورتی که بیمه شونده نتواند وام را پرداخت کند، این اندوخته مالی، حکم یک وثیقه را برای او دارد که بازپرداخت وام را حمایت می کند.

–       ارائه وام در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت به گونه ای که از زمانی که بیمه شونده درخواست گرفتن وام را داده و فرم را تکمیل می کند تا زمان ارائه وام، ۷ روز کاری زمان نیاز است.

–       باز پرداخت وام، ۳ ساله خواهد بود.

–       و اما این که چگونه اقساط وام پرداخت شود، به اختیار بیمه شونده است برای مثال بیمه شونده می تواند اقساط را ماهانه، ۳ ماه یکبار، ۶ ماه یکبار و حتی سالانه پرداخت کند. با این شرایط، بیمه شونده از نظر مالی در فشار نخواهد بود.

۳-   سود تسهیلات وام بیمه عمر چقدر است؟

آن چه که مسلم است، برای تمامی وام های دریافتی، سودی در نظر گفته می شود. در مورد تسهیلات وام بیمه عمر این سود براساس سودی که به اندوخته مالی تعلق می گردد تعیین می شود. مثلا سود وام، سه درصد بیشتر از سودی که بیمه گر به سرمایه بیمه گذار ارائه می کند، در نظر گرفته می شود.

منبع : سوالات متداول تسهیلات وام بیمه عمر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.