فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بهینه سازی سایت و بازاریابی با شبکه های اجتماعی

امروزه گرایش بازاریابی اینترنتی، بیشتر به سمت ناحیه شبکه های اجتماعی سوق دارد. از این رو مفهومی با نام بازاریابی با شبکه های اجتماعی و یا به زبان لاتین Social Media Marketing در میان بازاریابان رونق یافته است. بازاریابی شبکه های اجتماعی، فرآیندی است که از طریق وب سایت ها و یا جلب توجه در شبکه های اجتماعی، به بازاریابی می پردازد. برنامه ی بازاریابی شبکه های اجتماعی، معمولا در اصل تلاش برای ایجاد محتوایی جذاب برای جلب توجه افراد و تشویق خوانندگان برای اشتراک گذاری آن درون شبکه های اجتماعی می باشد.

  

تاثیر بازاریابی با شبکه های اجتماعی در بهینه سازی سایت

پی آمد دنیای جهانی ارتباطات، رجوع هر نوع مشتری به شبکه های اینترنتی مانند وب سایت، شبکه های اجتماعی، پیام های اینترنتی، اخبار جدید و … در مورد اتفاقات، تولیدات، خدمات، برندها و شرکت ها می باشد. زمانی که پیام ها در شبکه های اجتماعی، از کاربر به کاربر دیگر منتقل می شود و گسترش می یابد و از طریق اشخاص آشنا و مورد اطمینان فرستاده می شود، کاربران به چنین برندی اطمینان کرده و اسمی آشنا در ذهنشان باقی می گذارد. این شیوه ی بازاریابی نسبت به بازاریابی پولی، نتیجه ی بهتری در پی خواهد داشت.
سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، به شخص و یا شرکت امکان می دهند با شرکت ها و یا افرادی دیگر ایجاد ارتباط نمایند و به صورت آنلاین با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند. زمانی که شرکت به شبکه ی اجتماعی می پیوندد، مشتریان می توانند به صورت مستقیم، با فروشندگان محصولات مورد نیازشان، در ارتباط باشند که این کار در سئو و بهینه سازی سایت تاثیر مثبتی دارد. سایت های شبکه اجتماعی مانند دنیای زبانی است، به عبارتی به شرکت و یا مشتریان امکان راهنمایی، اظهار نظر و کسب اطلاعات با دیگران در مورد محصول و یا شیوه ی تولید را در یک زمان می دهد. به این ترتیب فروشندگان یا بازاریابان با ارتباط مستقیم زبانی با مشتریان، آنها را تشویق به خرید نمایند. با تکرار این پیام ها، کاربران آنلاین نیز امکان خواندن این مطالب را پیدا می کنند، فلذا افراد بیشتری وارد بحث شده که بازاریابان می توانند با آنها صحبت کرده و متقاعدشان کنند. به دلیل اینکه اطلاعات در مورد محصولات می باشد، کمپانی می تواند با تکرار آنها و بارگذاری آنها در سایت های دیگر، خریداران بیشتری ایجاد کند.
سایت های شبکه اجتماعی بر اساس ارتباط پایه ریزی شده اند، بدین معنی که به مشتریان اجازه می دهد که نیازها، خواسته ها و ارزش هایشان را به صورت آنلاین ابراز دارند.
دارندگان کسب و کار قصد دارند که محصولات خود را از این طریق به فروش برسانند، اما آیا میزان فروش آنها از میزان فروش از طریق تبلیغات بیشتر است؟ بله، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی از تبلیغات سنتی، موثرتر و کارآمدتر می باشد، زیرا زمانی که افراد با محصولی آشنا می شوند، می خواهند آن را با دیگران نیز به اشتراک گذارند و نظرها و تجربیاتشان را بدانند، شبکه های اجتماعی، چنین امکانی را به راحتی در دسترس کاربرانش قرار می دهد، از طرفی با معرفی و اشتراک گذاری های خریداران مشتاق به خرید، افرادی که قصد خرید ندارند نیز با محصولات و برند شرکت آشنا می شوند و در صورت نیاز، به دلیل خرید و رضایت دوست و آشنای مجازی شان، فورا به برند مورد نظر مراجعه می نمایند.


منبع: بهینه سازی سایت و بازاریابی با شبکه های اجتماعی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.