فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم

اگر مقالات قبلی سایت من باب بیمه عمر را مطالعه کرده باشید، حتما تا کنون تا حدودی متوجه شده اید که سرمایه گذاری در این نوع بیمه نامه نسبت سایر سرمایه گذاری ها همانند سرمایه گذاری در بانک، بهتر است زیرا با این کار نه تنها سرمایه اولیه خود را داشته و به این سرمایه افزوده می شود بلکه حمایت هایی که بیمه عمر از شما می کند، در هیچ سرمایه گذاری دیگری دیده نمی شود برای مثال حمایت از بیماری های صعب العلاج که باعث می شود بیمه شونده بیمار، از نظر مالی تحت فشار قرار نگرفته و از این نظر فشار روانی بر او وارد نشود.

مسلما زمانی که هر کسی قصد دارد در زمینه ای سرمایه گذاری نماید، ابتدا در آن زمینه تحقیق کرده و وقتی تمام جوانب آن را در نظر گرفته و مطمئن شد که این سرمایه گذاری ایده آل است، این مورد را انتخاب می کند. در مورد بیمه عمر نیز همین گونه است. برای خرید بیمه عمر، باید از ۳ فیلتر عبور کنید تا نهایتا بتوانید از میان انواع بیمه عمر، یک مورد مد نظر را انتخاب نموده و خریداری کنید. این مراحل عبارتند از:

۱-   آشنایی با بیمه عمر

قبل از هر چیز، شما باید در مورد بیمه عمر به خوبی تحقیق کنید و موارد زیر را بررسی کنید:

–       انواع بیمه عمر

–       قوانین و ضوابط موجود در استفاده از این بیمه نامه

–       اعتبار نمایندگی مورد نظر در ارائه بیمه عمر

–       پوشش های بیمه عمر انتخابی

توجه داشته باشید که متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در مورد بیمه عمر، نمی توانند به خوبی تصمیم گیری نموده و یا نهایتا بیمه عمر نامناسب شرایط خود را انتخاب می کنند و یا این که سرمایه گذاری های دیگر را ترجیح خواهند داد.

۲-   انتخاب حق بیمه نامه و روش پرداخت آن

همان گونه که قبلا بیان کرده ایم، در بیمه عمر، شما می توانید خودتان مبلغ حق بیمه را تعیین کرده و حتی می توانید روش پرداخت حق بیمه را نیز تعیین کرده و متناسب با شرایط مالی خود پرداخت نمایید. همچنین لازم است بدانید که در مورد نحوه دریافت سود سرمایه، حق انتخاب با شما خواهد بود.

۳-   نهایی کردن ثبت نام

شما پس از این دو مراحل، اطلاعات کافی در مورد بیمه عمر به دست آورده اید و هم اکنون باید اقدام به خرید و ثبت نام بیمه عمر نمایید. در این زمان باید به شرایط نمایندگی مد نظر خود توجه نمایید. برخی از نمایندگی ها از مشتری می خواهند که ثبت نام اولیه را اینترنتی انجام داده و بعدا سایر مراحل را حضوری ادامه دهند.

منبع : چگونه بیمه عمر را خریداری کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.